.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بندر امیرآباد باید منطقه آزاد و پیشران صادراتی باشد
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه گفت: یک سیستم عاقل و هوشمند باید باشد تا مقایسه ای بین بندرامیرآباد با شرایط بابلسر و نوشهر و حتی زابل و چابهار انجام بدهد و تصمیم درست گرفته شود، باید کمک کنیم بندر شاخص امیرآباد، پیشران صادراتی باشد و به منطقه آزاد تجاری تبدیل شود

به گزارش شمال نیوز، علی محمد شاعری صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد اظهار کرد: 2 هزار هکتار اراضی در کنار پسکرانه بسیار مناسب و اسکله رو - رو امیرآباد داریم، این منطقه با تیم متخصص و تجهیزات لازم یک بندر شاخص در کشور است.

وی افزود: در 1.5 سال گذشته تلاش کردیم تا همه محورها را چهار خطه و به بندر امیرآباد متصل کنیم، اینهمه سرمایه گذاری در بندر امیرآباد انجام شده است و اگر نتوانیم صادر کننده و تولیدمحور باشیم، پس این سرمایه گذاریها چه فایده ای دارد.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه گفت: راه حل این است که امیرآباد به منطقه آزاد تبدیل شود، هر کدام از نمایندگان مازندران به دنبال این امتیاز هستند اما باید جسارت به خرج بدهیم و تصمیم درست را بگیربم.

شاعری ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری نیز تمام شده است و اکنون باید تصمیم گیری کنیم، مملکت را که نمی شود با مسائل سیاسی اداره کنیم، باید ظرفیتها را ببینیم نه اینکه چون مردم مازندران نجیب هستند بگوییم اینها در نوبت باشند، این درست نیست در حالی که زیرساختها آماده باشد، تصمیم گرفته نشود.

وی با اشاره به اینکه در زابل و اردبیل و ... مناطق آزاد داریم، خاطرنشان کرد: اما در جایی که شرایط و بستر لازم را دارد هنوز تصمیمی گرفته نشده است، این کار که دیگر پول و درآمد و منابع نفتی نمی خواهد، باید سیاستها را اصلاح کنیم و باید تصمیم درست گرفته شود.

عضو مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یک سیستم عاقل و هوشمند باید باشد تا مقایسه ای بین بندرامیرآباد با شرایط بابلسر و نوشهر و حتی زابل و چابهار انجام بدهد و تصمیم درست گرفته شود، باید کمک کنیم بندر شاخص امیرآباد، پیشران صادراتی باشد و به منطقه آزاد تجاری تبدیل شود.

شاعری گفت: روستاهایی که متصل به بندر هستند و سر و صدا، آلودگی و بیکاری را تحمل می کنند نیاز به توجه دارند، قولهایی داده شده بود اما عملی نشده است.
وی در پایان اظهار کرد: پروژه بهشهر به بندر انجام شده است اما از جاده رستمکلا به بندر امیرآباد هشت کیلومتر دیگر باقی مانده است که باید تسریع شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.