.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جمعیت روستاها را افزایش دهید؛
استاندار مازندران : انتقاد مداوم از واردات خوشایند نیست
شمال نیوز : استاندار مازندران با بیان اینکه انتظار می‎رود در واگذاری رایگان اسناد به مردم کشاورزان به هیچ وجه فکر تغییر کاربری زمین‌ها را به‌خود راه ندهند، تصریح کرد: باید با اقتصاد کشاورزی سبب شکوفایی کشور شویم و به این مهم افتخار کنیم.....
شمال نیوز : استاندار مازندران با بیان اینکه انتقاد مداوم از واردات خوشایند نیست، گفت: باید با افزایش تولیدات داخلی بتوانیم نیازهای کشور را رفع کرده و به واردات دست رد بزنیم و از آن بی‌نیاز شویم.

به گزارش شمال نیوز ، محمد اسلامی در مراسم واگذاری یک‌هزار و 350 سند املاک علوی در این استان به میزبانی روستای طوله‌کلا بخش دابودشت آمل، اظهار کرد: امروزه نقش مهم و اساسی نظام جمهوری اسلامی در توانمندسازی مردم کشورمان برای قشر مستضعف و محرومیت‌زدایی بر کسی پوشیده نیست.

وی با اعلام اینکه توانمندسازی مردم از اهداف مهم دولت و نظام است، افزود: باید همه مسؤولان و مدیران به این مهم جامه عمل بپوشانند.

استاندار مازندران با بیان اینکه انتظار می‎رود در واگذاری رایگان اسناد به مردم کشاورزان به هیچ وجه فکر تغییر کاربری زمین‌ها را به‌خود راه ندهند، تصریح کرد: باید با اقتصاد کشاورزی سبب شکوفایی کشور شویم و به این مهم افتخار کنیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه باید با کشاورزی بار تولید محصولات مورد نیاز کشور را عهده‌دار شویم، افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری باید در دوران خدمت اثری ماندگار از خود بر جای بگذاریم، بر این اساس واگذاری اسناد از اقدامات ماندگار بنیاد مستضعفان در سطح کشور محسوب می‌شود.

اسلامی با تأکید بر اینکه با واگذاری زمینها و اسناد به مردم پشتوانه اقتصادی و قضایی برای مردم منطقه و مناطق دیگر مازندران لحاظ می‌شود، خاطرنشان کرد: عزت روزافزون ملت از اهداف بزرگ نظام است و برای افزایش عزت و اقتدار کاهش فقر و کمک به قشر ضعیف جامعه در دستور کار باشد.

استاندار مازندران با بیان اینکه واگذاری اسناد املاک علوی نمونه‌ بارز عزت ایران اسلامی است، ادامه داد: مازندران رتبه یک دارا بودن جمعیت روستایی را به‌خود اختصاص داده و 42 درصد جمعیت مازندران در روستاها مستقر هستند در حالی که این آمار به‌صورت متوسط کشوری به میزان 21 درصد است.

وی با اشاره به اینکه این استان باید در بخش تولیدات کشاورزی تأثیرگذاری بالایی داشته باشد، یادآور شد: باید در راستای افزایش جمعیت روستایی بیشتر از گذشته تلاش کنیم.

اسلامی با اعلام اینکه با ایجاد اشتغال روستایی از تغییر کاربری در روستاها جلوگیری کنیم، خاطرنشان کرد: با عدم تغییر کاربری اراضی کشاورزی، افزایش بهره‌وری از زمین‌های کشاورزی بالا رفته و به خودکفایی تولیدات کمک می‌کند.

وی در پایان با اشاره به اینکه انتقاد مداوم از واردات خوشایند نیست، گفت: باید با افزایش تولیدات داخلی بتوانیم نیازهای کشور را رفع کرده و به واردات دست رد بزنیم و از آن بی‌نیاز شویم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

زیرابی 23 آذر 1396
اقای استاندار شعار بدرد نمی خوره باید عمل کنیم بسم اله اول کارمندانی که محل کارشان در سواد کوه هست خانه زندگی شان ساری و قائمشهر پیگیری کنید دوم البرز مرکزی احیا شود کل روستاهای سواد کوه اباد میشود یا علی رزمنده باش انقلابی به فکر محرومین باش شعار نده به سواد کوه سری بزنید نه در فرمانداری جلسه بزارید بیاید زیراب در بین مردم حرف شان را بشنوید ببنید چقدر اوضاع خراب هست
پاسخ ها به این نظر
همشهری 24 آذر 1396
داداش زیرابی برای کار کردن نیاز به القابی چون رزمنده باش و انقلابی باش نیست نیاز به حس وطن دوستی و مدیریت علمی همراه با عمله نه شعارهای تکراری با رنگ ولعاب ظاهری.انشالله...
نا شناس 24 آذر 1396
آقای استاندار خواهش می کنیم بازدیدی ازروستاهای سوادکوه شمالی نمایید که بعد شهرستان شدن تمامی زمین کشاورزی تبدیل به خانه ویلایی برای تهرانی ها شده مسولین منطقه به خصوص کسانی که درصدور پروانه ساختمانی نقش آفرینی می کنند به علت غیربومی بودن وبی رحمانه به بهای ناچیز طبیعت زیبای این شهرستان را نابود کردند.وروستای این منطقه را از حالت روستایی به شهری تبدیل کردندحتی جنگل های این منطقه درحال نابودی است شمارا به خدابه داداین منطقه محروم برسید. باتشکر
aj 23 آذر 1396
خود استاندار غیر بومی. چه انتظاراتی ازش داری؟
ناشناس 24 آذر 1396
سلام جناب استاندارمازندران
داخل باغ زن و بچه کار می کنند چطوری با حجاب که نمی توان کار کرد بس باغ باید دیوار کشی باشد تا ازاد کار کنن جهاد جلو دیوار کشی را میکیرید چه کار کنم در ضمن 2000متر زمین دارم فرزندم باید به شهر خانه بسازن جهاد ائیت میکند دستور مبارک را اعلام بفرماید




ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.