.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گازسوز شدن کامل نیروگاه نکا
زمینه گازسوز شدن کامل نیروگاه نکا فراهم شود.

به گزارش شمال نیوز ، علی محمد شاعری عضو مجمع نمایندگان مازندران در جمع مدیران نیروگاه حرارتی نکا با تاکید بر توسعه زیرساخت‌ ها در نیروگاه نکا، گفت: زمینه گازسوز شدن کاملنیروگاه نکا فراهم شود.

وی افزود: این نیروگاه در میدان کار و خدمت و عمل به وظیفه همیشه موفق و سربلند بوده و اکنون یکی از نمونه‌ های خوب، موفق و پرتلاش در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور است.

شاعری از انرژی به عنوان زیرساخت توسعه کشور نام برد و با قدردانی از زحمات کارکنان نیروگاه، گفت: ما قدردان زحمات همه کسانی که در بخش تأمین انرژی کشور تلاش می‌ کنند هستیم و از هر کمکی که برای رونق این بخش لازم باشد دریغ نخواهیم کرد.

نماینده مردم شرق مازندان با اشاره به اتصال خط لوله انتقال گاز دامغان به نکا افزود: اکنون که افزایش ظرفیتی در انتقال گاز ایجاد شده، نیروگاه در راستای کمک به سلامت محیط زیست، گازسوز شدن کامل نیروگاه را مطالبه کند و ما هم کمک می‌کنیم تا این مهم به نتیجه رسیده و خدمتی به مردم منطقه شود.

محسن نعمتی مدیرعامل نیروگاه نکا نیز با اشاره به وقوع زلزله در غرب کشور گفت: کمک‌های غیرنقدی کارکنان نیروگاه شهیدسلیمی نکا به هموطنان زلزله زده به ارزش ۱۸۰ میلیون ریال به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شد.

وی افزود: به منظور تسریع در تأمین اقلام و مایحتاج ضروری زلزله زدگان، محموله‌ای متشکل از بخاری برقی، اجاق گاز پیکنیک، نایلون، موکت، پتو، لوازم بهداشتی، مواد شوینده و لباس گرم از محل کمک‌ های کارکنان این نیروگاه تهیه و پس از ارسال به مناطق زلزله زده با هماهنگی اداره کل هلال احمر و استانداری کرمانشاه، بدست کارکنان اعزامی در بین حادثه دیدگان توزیع شد.

نعمتی گفت: در نخستین مرحله ارسال کمک‌های غیر نقدی ۱۰۰ تخته پتو به ارزش ۸۰ میلیون ریال از محل هدایای کارکنان و اعضای صندوق خیران بسیج نیروگاه تهیه و در روز دوم وقوع زلزله با هماهنگی سپاه ناحیه نکا به مناطق زلزله زده ارسال شده بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.