.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۱۶۲۲ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز در مازندران تشکیل شد
دبیر کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران از تشکیل هزار و ۶۲۲ فقره پرونده مبارزه با قاچاق کالا و ارز در هشت ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، علی پیرفلک ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به کشف ۲۶ میلیارد تومان کالای قاچاق در ۸ ماهه سال ۹۶ در استان و افزایش ۲۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل از تشکیل ۱۶۲۲ فقره پرونده و افزایش ۳۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

معاون استاندار مازنردان نیز با بیان این که جامعه باید در برابر بیماری و ویروس قاچاق واکسینه شود و مردم به سطحی از آگاهی برسند که کالای قاچاق را خریداری ننمایند، تصریح کرد: با توجه به آسیبی که پدیده قاچاق به تولید ملی وارد می نماید  و تبعات سوء بهداشتی، روحی و روانی مصرف این کالا، باید با آموزش های صحیح جامعه را نسبت به مخاطرات این پدیده شوم آشنا نمود.

علیرضا یونسی به مشکلات اقتصادی، بیکاری و دغدغه های حوزه تولید در جامعه و ضرورت اهتمام همگانی نسبت به تحقق برنامه های دولت برای رونق تولید و اشتغال اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: اگر جامعه از ماهیت و تبعات پدیده شوم قاچاق آگاهی پیدا کند از تولید داخلی حمایت می کند.

وی با تاکید بر این که برای مقابله با پدیده قاچاق همه ظرفیت های استان پای کار بیاید، اظهار داشت: با پدیده قاچاق باید برخورد جدی و برابر با ضوابط و قانون صورت گیرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که علیرغم اجرای طرح تنفس جنگل، با برنامه ریزی صورت گرفته همه کسانی که در طرح بهره برداری مشغول به کار بوده اند بکارگیری می شوند، تصریح کرد: زراعت چوب برای مازندران یک مساله حیاتی است و با توجه به برخی محدودیت های بهره برداری چوب باید با جدیت دنبال شود.

یونسی تاکید کرد: کنترل و مراقبت بر جنگل ها با عملی شدن تصمیمات اتخاذ شده افزایش خواهد یافت./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.177 seconds.