.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازی در مقابل گسترش فولاد تبریز بازی حساسی است
مدافع تیم خونه‌به‌خونه مازندران گفت: تیم ما سیر صعودی خود را حفظ کرده و تصمیم گرفته‌ایم در بازی‌ها بهترین نتیجه را به‌دست آوریم.

به گزارش شمال نیوز، تیم فوتبال خونه‌به‌خونه مازندران تنها نماینده این استان است که در جام حذفی حضور دارد و در ادامه این بازی‌ها باید با گسترش فولاد تبریز روبرو شود.

گرچه نباید از حق گذشت که دیگر نماینده مازندران در جام حذفی، یعنی تیم نساجی هم بازی‌های خوبی ارائه داد و اگر با استقلال تهران روبرو نمی‌شد قطعاً می‌توانست به مراحل بالاتر صعود کند.

 مدافع تیم خونه‌به‌خونه مازندران در گفت‌و‌گویی به بازی آخر تیمش در برابر برق جدید شیراز اشاره و اظهار کرد: با توجه به شرایط دو تیم در جدول بازی حساسی روبرو داشتیم و این امر توسط مربیان به ما گوشزد شده بود.

وفا هخامنش افزود: تیم برق بازیکنان جوان و پرتلاشی در اختیار داشت و بنابراین لازم بود تا ما  با آنالیز دقیق وارد زمین شویم ولی نتیجه برخلاف انتظار ما به تساوی کشیده شد.

وی تصریح کرد: دو گل زودهنگام دریافت کردیم و همین سبب شد تا شیرازه تیم ما از هم پاشیده شود ولی نکات کلیدی توسط مربی در بین دونیمه گفته شد و توانستیم در دقایق آخر جبران کنیم و بازی را به تساوی بکشانیم.

مدافع تیم فوتبال خونه به خونه  مازندران با بیان اینکه تیم ما سیر صعودی خود را حفظ کرده و تصمیم گرفته‌ایم در بازی‌ها بهترین نتیجه را به‌دست آوریم، اظهار کرد: ما شارژ مالی شدیم و به ما قول دادند که قبل از بازی با گسترش فولاد دوباره پول بدهند.

هخامنش  در پایان به دیدار تیمش در مقابل تیم گسترش فولاد تبریز در چهارچوب مسابقات جام حذفی اشاره کرد و گفت: بسیاری از بازیکنان ما در لیگ برتر توپ زدند ولی با این وجود بازی در مقابل فولاد تبریز حساس است و امیدواریم در ورزشگاه هفت تیر بابل بتوانیم تیم تبریزی را شکست دهیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.027 seconds.