.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران:
ناتوانی پیمانکاران، دلیل ناتمام ماندن بسیاری از پروژه‌های عمرانی در مازندران
استاندار مازندران با اشاره به اینکه بسیاری از پروژه‌های نیمه‌کاره عمرانی در استان به دلیل ناتوانی پیمانکاران هنوز تکمیل نشده است، گفت: راه‌ های خروج از توقف پروژه‌های عمرانی در مازندران احصا و بررسی می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی در حاشیه ملاقات مردمی غرب مازندران در کلارآباد اظهار داشت: یکی از رویکردهای استانداری در برهه کنونی این است که با رسیدگی به هنگام به مسائل، دیدار با مردم، سرکشی از پروژه‌ها از نزدیک مسائل را دریافت و گره‌های موجود را احصا کند.


وی افزود: بسیاری از مسائل و مشکلات رفع نشده در استان ناشی از بروکراسی‌هایی در محیط زیست، منابع طبیعی، برداشت از معادن بوده که اجرای پروژه‌های عمرانی را در مازندران به تاخیر انداخته است.


استاندار مازندران با اشاره به اینکه کندی برخی پروژه‌های عمرانی در استان ناشی از ناتوانی دست اندرکاران است، تصریح کرد: تلاش داریم با سفرهای شهرستان‌های استان، مشکلات را احصا تا پروژه‌های عمرانی نیمه‌کاره استان در اسرع وقت رفع شود.


اسلامی با بیان اینکه راه حل‌های خروج از توقف پروژه‌های عمرانی استان احصا می‌شود، افزود: با ارتباطات بیشتر بین مسئولان ارشد کشوری و محلی، مسائل را تجزیه کرده و برای آن ردیف اعتباری ویژه ای در نظر می‌گیریم.


استاندار مازندران همچنین با بیان اینکه نیازمند نقش بیشتر و همکاری صمیمانه‌تر مسئولان استان برای گره‌گشایی مشکلات مردم هستیم، افزود: دیدار و ملاقات‌های مردمی سبب دسترسی آسان‌تر مردم به مسئولان می‌شود.


وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از مشکلات برطرف نشده مردم ناشی از بروکراسی و رفت و آمدهایی متعدد ایجاد شده در ادارات استان است، گفت: برای برطرف شدن مشکلات مردم در زمان کوتاه‌تر بسیاری از اختیارات را به فرمانداران در شهرستان‌ها تفویض خواهیم کرد.


اسلامی با بیان اینکه کار بیشتر برای مردم مطالبه قاطع از مدیران استانی است، افزود: تلاش داریم تا مسئولان پاسخگویی بیشتری به مردم داشته باشند تا با تحرک در دستگاه‌های دولتی بتوانیم استحکام و قوامی در حرکت و گره‌گشایی از کار مردم داشته باشیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.402 seconds.