.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازرسی بیش از 2 هزار واحد توزیع برنج در مازندران
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: در حوزه نظارت بر واحدهای توزیع برنج 2 هزار و 377 مورد بازرسی صورت گرفته و 71 واحد متخلف شناسایی شده است.

به گزارش شمال نیوز،حسین اصغرزاده اظهار کرد: با توجه به گزارش‌های رسیده توسط مردم طی 8 ماه گذشته در ارتباط با تخلفات واحدهای مختلف در بازار، 3 هزار و 958 مورد تخلف داشتیم که بخش اعظم آن از طریق خط تلفن 124 گزارش شده و تمامی آنها مورد بررسی قرار گرفته است.

وی بیان کرد: در بخش‌های مختلف کالایی و خدماتی بیش از 172 هزار مورد بازرسی انجام شده که 9 هزار و 440 فقره پرونده برای واحدهای مختلف تشکیل شود که بیشترین تخلفات  مربوط به گران‌فروشی، عدم صدور فاکتور و عدم درج قیمت بوده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به اینکه در بخش آرد و نان بیش از 10 هزار و 200 مورد بازرسی انجام شده است، اضافه کرد: از این تعداد 981 فقره پرونده برای واحدهای مختلف مرتبط با آرد و نان تشکیل شده است.

این مسؤول ادامه داد: در بخش نظارت بر کشاورزی نیز 2 هزار و 440 مورد بازرسی انجام شده که برای 121 مورد آن پرونده تشکیل شده است.

اصغرزاده یادآور شد: در حوزه مبارزه با قاچاق 6 هزار و 290 مورد بازرسی انجام گرفته که 578 واحد متخلف شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه در بخش نظارت بر لبنیات 3 هزار و 220 مورد بازرسی صورت گرفته که 208 فقره پرونده متخلف شناسایی شده است، افزود: در بخش نظارت بر میوه نیز 5 هزار و 700 مورد بازرسی صورت گرفته که 371 مورد پرونده تشکیل شده و بیش از 19 میلیارد کالای قاچاق شناسایی شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خاطرنشان کرد: در حوزه نظارت بر برنج 2 هزار و 377 مورد بازرسی صورت گرفته و 71 واحد متخلف شناسایی شده است.

این مسؤول با اعلام اینکه در حوزه نظارت بر مصالح ساختمانی 4 هزار و 700 مورد بازرسی صورت گرفته که 94 واحد متخلف شناسایی شدند، بیان کرد: در بخش مواد پروتئینی بیش از 6 هزار بازرسی انجام شده که از این تعداد 394 مورد پرونده تخلف شناسایی شده است.

اصغرزاده تصریح کرد: تمامی این واحدهای متخلف شناسایی شده و از طریق تشکیل پرونده در بخش مربوط برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال می‌شوند. 

وی در پایان گفت: مردم در صورت مشاهده تخلفات می‌توانند موارد را از طریق سامانه تلفنی 124 با ما در میان بگذارند که تمامی تماس‌ها و گزارش‌های دریافتی مورد بررسی قرار می‌گیرد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.