.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محدودیت‌های ترافیکی از فردا در مازندران اعمال می‌شود
رئیس پلیس راه مازندران گفت: امروز شاهد بارش برف در ارتفاعات کیاسر بوده که تردد از این محور با همراه داشتن زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

به گزارش شمال نیوز،علی‌رضا قدمی اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به بارش برف در ارتفاعات محور کیاسر، این محور لغزنده است و تردد خودروها با داشتن زنجیرچرخ امکان‌‌پذیر است.

وی بیان کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان بوده و وضعیت جوی نیز به‌صورت صاف است.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از فردا در محورهای استان اعمال می‌شود، افزود: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه و از ساعت هشت تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

این مسؤول ادامه داد: تردد انواع تریلی‌ها به جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه 23 آذر ماه امسال از محور سوادکوه ممنوع است.

قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه 23 آذر ماه از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

وی یادآور شد: راهداری زمستانه از روز گذشته در محورهای مازندران آغاز شده و همراه داشتن تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ برای عبور از محورهای کوهستانی استان ضرورت دارد.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: لازم است رانندگان با تمرین مهارت کافی در زمینه استفاده از زنجیرچرخ به دست آورند تا با مشکلی مواجه نشوند.

قدمی با اشاره به امشب روز پایانی انسداد شبانه محور کندوان است، اضافه کرد: قرار بود انسداد شبانه محور کندوان تا 23 آذر ماه اعمال شوند که به‌دلیل روزهای پایانی هفته امشب روز پایانی این محدودیت خواهد بود و هنوز خبری از تمدید انسداد نداشتیم.

وی در پایان گفت: توصیه ما به رانندگان این است همواره با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب سلامت خود و خانواده را تضمین کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.