.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۸۴ پایگاه اورژانس مازندران در طرح امداد زمستانی آماده باش هستند
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران گفت: ۸۴ پایگاه شهری و جاده ای و یک پایگاه اورژانس هوایی در طرح امداد زمستانی آماده باش هستند.

به گزارش شمال نیوز،یحیی صالحی طبری با بیان اینکه طرح امداد زمستانی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مازندران با اعلام آماده باش به ۸۴ پایگاه شهری و جاده ای و یک پایگاه اورژانس هوایی از امروز ۲۰ آذر ماه در مازندران آغاز شد افزود: طرح امداد زمستانی اورژانس ۱۱۵ استان مازندران همزمان با اورژانس کشور از امروز ۲۰ آذر ماه آغاز شد و در این طرح تمام پایگاههای شهری و جاده ای استان در آماده باش کامل و آماده ارائه خدمات به همشهریان و مسافرین عزیز خواهند بود.


صالح طبری اظهار کرد: تعداد ۴۰۰ نفراز پرسنل فوریتهای پزشکی با ۱۳۰ دستگاه آمبولانس،دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد،آماده ارائه خدمات در طرح زمستانی بوده و تمهیدات لازم در خصوص فراخوان نیروهای خارج از شیفت جهت مقابله با شرایط بحرانی مرتبط با برف و سرما نیز انجام شده است.

وی افزود: همچنین آمبولانس های کمک دار موجود در مراکز نیز به تجهیزات فنی زمستانی شامل: زنجیر چرخ ،ضدیخ ،وسایل گرمایشی مجهز شده اند و آماده انجام ماموریت در مناطق و پایگاههای کوهستانی هستند.

طرح امداد زمستانی اورژانس مازندران تا ۲۰ اسفند ماه ۱۳۹۶ ادامه خواهد داشت./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.394 seconds.