.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صعود نساجی به رده سوم جدول لیگ
بازی با نتیجه دو بر یک به سود تیم نساجی مازندران به پایان رسید و شاگردان پاشا با کسب این سه امتیاز شیرین خانگی و با کسب 30 امتیاز تا رده سوم جدول لیگ خود را بالا کشیدند.

به گزارش شمال نیوز، دو تیم فوتبال نساجی مازندران و راه‌آهن تهران در آخرین دیدار نیم فصل نخست لیگ در ورزشگاه شهیدوطنی قائم‌شهر به مصاف هم رفتند.

مجتبی روشنگر، مجتبی ممشلی، مجتبی بیژن، مرتضی غلامعلی‌تبار، محمود شفیعی، امیرمحمد عبادزاده، حسن نجفی، احسان پیرهادی، مجتبی محبوب‌مجاز، سهیل رحمانی و مهرداد عبدی یازده بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران در دیدار امروز بودند.

تیم فوتبال نساجی مازندران که با ناکامی در چند بازی اخیر جایگاه خود در بالای جدول را از دست داد و به رده پنجم آمده بود با سودای برد در این بازی و کسب سه امتیاز آن پا به میدان گذاشت.

شاگردان مهدی پاشازاده به خوبی می‌دانستند که اگر بخواهند در کورس قهرمانی باقی بمانند و نیم فصل دوم جایگاه بهتری را برای خود  رقم بزنند باید از این میدان خانگی پیروز بیرون بیایند.

در آن‌سوی میدان تیم ریشه‌دار و قدیمی راه‌آهن تهران در قعر جدول لیگ قرار داشت و روی کاغذ شانسی برای برد در برابر نساجی نداشت ولی فوتبال هیچ‌گاه قابل پیش‌بینی نبوده و نیست و برخلاف انتظار تیم راه‌آهن بازی خوبی را به نمایش گذاشت.

تلاش ببرها در نیمه نخست بی‌نتیجه ماند و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم هر دو تیم سعی داشتند با ارسال توپ‌های بلند از دوطرف موقعیت‌هایی ایجاد کنند که مؤفق نشدند تا اینکه تیم مهمان در دقیقه 75 از روی نقطه پنالتی توسط مجتبی ممشلی به گل نخست خود دست پیدا می‌کنند و مورد تشویق هواداران پرشور خود قرار می‌گیرند.

در ادامه تیم فوتبال راه‌آهن تهران بر فشار حملات خود افزود و همین فشارها سبب شد تا صاحب یک ضربه پنالتی شود که توسط  حسین امامیان وارد دروازه تیم نساجی شد.

اخراج مجتبی محبوب‌مجاز از روی نیمکت نساجی و کارت زرد برای حسن جوادی بازیکن تیم حریف نتیجه این پنالتی بود.

شاگردان پاشازاده بعد از دریافت گل تساوی جانی تازه گرفتند و سروپا حمله شدند که نتیجه آن ضربه سری بود که مجتبی ممشلی زد و توپ را وارد دروازه تهرانی‌های مهمان جای داد.

 بازی با نتیجه دو بر یک به سود تیم نساجی مازندران به پایان رسید و شاگردان پاشا با کسب این سه امتیاز شیرین خانگی و با کسب 30 امتیاز تا رده سوم جدول لیگ خود را بالا کشیدند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.