.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تساوی پرگل برق شیراز و خونه‌به‌خونه مازندران
تیم خونه‌به‌خونه مازندران توانست در یک بازی زیبا و نفس‌گیر، بازی باخته را با یک نتیجه تساوی خارج از خانه عوض کند و با کسب 29 امتیاز به کار خود در نیم فصل نخست خاتمه دهند.

به گزارش شمال نیوز، نیم فصل نخست لیگ دسته یک فوتبال کشور امروز با انجام چند بازی به پایان رسید و دو نماینده مازندرانی حاضر در لیگ هم به دیدار حریفان خود رفتند.

نساجی میزبان تیم راه‌آهن تهران بود و خونه‌به‌خونه در یک بازی خارج از خانه به مصاف برق شیراز رفت.

شیرازی‌ها برخلاف شرایط مالی سختی که در نیم فصل داشتند، نتایج قابل توجهی کسب کردند و مؤفق شدند تا قبل از بازی امروز با 29 امتیاز رده سوم جدول را از آن خود کنند که برد 2 بر 1 مقابل گل گهر بحران زده در سیرجان آخرین نتیجه این تیم در فصل جاری است.

شاگردان داوود مهابادی در هشت دیدار خانگی مؤفق به کسب پنج پیروزی، دو تساوی و یک شکست شدند و نکته جالب اینجا است که این تیم سه دیدار اخیر خانگی را بدون برد پشت سر گذاشته است.

این تیم همانقدر که با هشت گل زده در هشت دیدار خانگی، عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش نگذاشته است و یکی از ضعیف‌ترین خط هجومی در بین تیم‌های صدرجدولی را در اختیار دارد، ولی با 3 گل خورده در خانه نشان داد به راحتی برای حریفان فرش قرمز پهن نمی‌کند.

 خونه به خونه مازندران هم پس از برد شیرین مقابل اکسین مدعی صعود توانست بیش از پیش خود را به برق جدید و سایر بالانشینان نزدیک کند تا از این تیم نیز به عنوان مدعی صعود به لیگ برتر نام برده شود.

شاگردان نکونام در دیدار مقابل این تیم البرزی یازدهمین دیدار بدون شکست خود را پشت سر گذاشتند و هواداران خونه به خونه امید زیادی داشتند تا آخرین دیدار نیم فصل مقابل نماینده فوتبال شیراز را نیز با پیروزی پشت سر بگذارند.

برتری شاگردان نکونام مقابل کشیرازی‌ها می‌توانست کسب رتبه سوم جدول رده بندی را در پایان نیم فصل نخست رقابت‌ها برای خونه به خونه تضمین  کند و در صورتی که بادران از کسب سه امتیاز دیدار مقابل ماشین سازی عاجز بماند، رتبه دوم جدول به  بابلی‌ها می‌رسید

این دیدار رأس ساعت 14 همانند چند بازی دیگر امروز برگزار شد و دو تیم در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز به مصاف هم رفتند.

شیرازی‌ها از همان ابتدای بازی، توپ و میدان را در اختیار گرفتند و توسط سعید خردمند در دقیقه 14 بازی صاحب گل نخست بازی شدند.

حملات تیم مهمان ادامه داشت و پوریا آریاکیا توانست در دقیقه 34 با فرار از دست مدافعان خونه‌به‌خونه گل دوم تیم برق را به ثمر برساند.

تیم خونه به خونه در نیمه نخست میدان‌دار بازی بود ولی متأسفانه روی دو ضدحمله تند و تیز برقی‌ها غافلگیر شد تا این نیمه را با دو گل خردمند و آریاکیا عقب بی‌افتد.

در ادامه سجاد آشوری با یک شوت روپا و سرکش در دقیقه 79 یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران می‌کند و در دقیقه 90  توپ بلند از زمین خونه به خونه برای آقابابایی ارسال شد و مهاجم جوان خونه به خونه پشت مدافعان برق به توپ رسید و مؤفق شد با ضربه‌ای دقیق گل دوم خونه به خونه را به ثمر برساند.

به گزارش فارس، تیم خونه‌به‌خونه مازندران توانست در یک بازی زیبا و نفس‌گیر، بازی باخته را با یک نتیجه تساوی خارج از خانه عوض کند و با کسب 29 امتیاز به کار خود در نیم فصل نخست خاتمه دهند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.265 seconds.