.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساماندهی تشکل های مردم نهاد برای کاهش شکار پرندگان مهاجر در مازندران
مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران گفت: سازمان های مردم نهاد و تشکل های محیط زیستی برای فرهنگ سازی در زمینه کاهش زمینه شکار پرندگان مهاجر در استان آمادگی دارند و فعالیت هایی نیز در این زمینه انجام شده است.

به گزارش شمال نیوز،عیسی قاسمی طوسی با اشاره به اینکه حساسیت شکار پرندگان مهاجر در استان بالا است و باید کارهای فرهنگی در این زمینه صورت گیرد، عنوان کرد: جلسات مکرری با گروه های حامی محیط زیست، ستاد قاچاق کالا و ارز به عنوان متولی جلوگیری و کشف پرندگان تاکسیدرمی و فرمانداری ها، شورا و دهیاران فریدونکنار و محمودآباد صورت گرفته است.

وی بر استفاده از ظرفیت خانه تشکل های غیردولتی مازندران به عنوان نخستین و فعال ترین خانه کشوری در این زمینه تصریح کرد: از ظرفیت سازمان های مردم نهاد برای فرهنگ سازی در زمینه نه به کشتار پرندگان استفاده می شود و این امر با هشتگ فضای مجازی پیگیری خواهد شد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به اینکه تشکل های مردم نهاد برای حفاظت از پرندگان مهاجر برنامه دارند، عنوان کرد: در استان مازندران زنجیره شبکه زیست محیطی و شبکه های متعدد زیست محیطی همگی عضو این برنامه بوده تا فرهنگ سازی و پیشگیری را به عنوان مهم ترین اولویت در دستور کار برای مقابله با کشتار پرندگان در نظر بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه موضوع کشتار پرندگان جهانی شده است اما همه مازندران و فریدونکنار اینگونه نیست و تنها تعدادی اندکی سودجو شکار می کنند، گفت: ذهنیت بدی که درباره فریدونکنار وجود دارد باید از بین برود و این امر با تلاش همه مردم میسر می شود./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.301 seconds.