.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بهداد سلیمی ، پس از بازگشت به مازندران ؛
لابی فدراسیون وزنه برداری ضعیف است و خوب حمایت نمی‌شویم
شمال نیوز : قهرمان وزنه‌برداری جهان گفت: وقتی که ورزش به سیاست آلوده شود این حق‌کشی‌ها رخ می‌دهد و نمی‌توانیم ورزش پاک را شاهد باشیم....
لابی فدراسیون وزنه برداری ضعیف است و خوب حمایت نمی‌شویم شمال نیوز : قهرمان وزنه‌برداری جهان گفت: وقتی که ورزش به سیاست آلوده شود این حق‌کشی‌ها رخ می‌دهد و نمی‌توانیم ورزش پاک را شاهد باشیم

به گزارش شمال نیوز ، بهداد سلیمی بعد از ناداوری‌های انجام شده در مسابقات جهانی وزنه‌برداری در گفت‌و‌گو با فارس ، با بیان اینکه از همه ایرانیان که به من لطف داشتند تشکر می‌کنم، اظهار کرد: سطح میزبانی مسابقات بسیار پایین بود و مسابقات خوبی برگزار نشد.

وی افزود: با تمام کم و کاستی‌هایی که وجود داشت تیم ملی ایران مزد زحماتش را گرفت و  توانست به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست پیدا کند.

قهرمان وزنه‌برداری جهان تصریح کرد: حق‌کشی مسابقات جهانی برزیل تکرار شد و برای بار دوم، وزنه صحیح مرا که به اذعان حضار، داوران و حتی رقبا صحیح زده شد را هیأت ژوری قبول نکرد.

سلیمی با بیان اینکه وقتی که ورزش به سیاست آلوده شود این حق‌کشی‌ها رخ می‌دهد و نمی‌توانیم ورزش پاک را شاهد باشیم، گفت: لابی فدراسیون ما در این زمینه ضعیف است و خوب حمایت نمی‌شویم و این سبب می‌شود نتوانیم به حق خود برسیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.233 seconds.