.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بهداد سلیمی: فکر نمی‌کنم عقلانی باشد که در مسابقات شرکت کنم
ملی‌پوش وزنه‌برداری کشورمان گفت: اتفاقات رخ داده در جام جهانی وزنه برداری آمریکا سیاسی بود نه ورزشی.
بهداد سلیمی: فکر نمی‌کنم عقلانی باشد که در مسابقات شرکت کنم

به گزارش شمال نیوز: بهداد سلیمی در مورد عملکردش در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان و اینکه در حق او ناداوری شد، اظهار داشت:

متأسفانه همان اتفاقات و همان داستان‌های المپیک رخ داد. آنقدر بعد از المپیک روی حرکات قیچی خودم تمرین کرده بودم که هیچ جای شکی برای داوران و مردم باقی نگذارم اما به نظر خودم و تمام کسانی که پشت صحنه بودند حرکتم صحیح بود حتی تالاخادزه و سعید علی حسینی و همه گفتند حرکتت صحیح است اما نمی‌دانم چه دشمنی با من دارند، کاری با کسی ندارم آزارم به کسی نمی‌رسد وزنه خودم را می‌زنم و می‌روم واقعاً چه داستانی پشت این بازی وجود دارد، نمی‌دانم.


بهداد سلیمی در مورد آینده وزنه‌برداری‌اش گفت:
نمی‌خواهم الان تصمیم بگیرم با این شرایط که وجود دارد فکر نمی‌کنم عقلانی باشد که در مسابقات شرکت کنم. یک مقدار آرامتر شوم در مورد آینده ورزشی‌ام فکر می‌کنم و شاید برای همیشه ورزش را کنار بگذارم. با اتفاقاتی که می‌افتد دیگر ورزش کردن فایده‌ای ندارد.

 

بهداد سلیمی در مورد اینکه آیا هر دو حرکت‌تان صحیح بود یا خیر، گفت:
در وزنه ۲۴۲ کیلوگرم یک مقدارم آرنجم لغزش داشت و من هم به تصمیم داوران احترام گذاشتم اما واقعاً در وزنه ۲۵۲ کیلو به هیچ وجه نمی‌شود آن حرکت را خطا اعلام کرد. شاید این را من بگویم کسی قبول نکند اما کارشناسان و داوران داخلی و خارجی هستند که کارشناسی می‌کنند. آقای کاکیاشویلی که مدال یک ضرب را اهدا کردند پشت صحنه آمد و به من دلداری دارد. این مسائل سیاسی بود و ورزشی نیست. با این مسیری که وزنه‌برداری طی می‌کند روز به روز کثیف‌تر می‌شود و در این ورزش کثیف نبودن بهتر از ماندن است.

 

وی در پایان گفت:
از همه مردم تشکر می‌کنم به هر حال قسمت و روزی ما از مسابقات مدال برنز بود. به سعید علی‌حسینی هم خیلی تبریک می‌گوییم با شایستگی تمام و بعد از هشت سال سخت است دوباره وزنه بزنی و به مسابقات برگردی. امیدوارم مردم هم مرا ببخشند. در مجموع بعید می‌دانم با این شرایط دیگر به ورزش ادامه بدهم.

 

 

منبع : پارس فوتبال


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.