.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دفاع مطهری از محاکمه علنی محمود احمدی‌نژاد!
نماینده تهران در مجلس می‌گوید که محمود احمدی‌نژاد باید درباره «تخلفات» و «اقدامات غیر قانونی» خود در دوره ریاست‌جمهوری پاسخگو باشد.

ایسنا: علی مطهری نایب رئیس مجلس خواستار برگزاری دادگاه علنی محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری سابق شد و گفت که او و نزدیکانش «در حدی نیستند» که جزو گروه‌های اپوزیسیون باشند.

در همین حال اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر محمود احمدی‌نژاد در دوره ریاست‌جمهوری، با حمله مجدد به قوه قضائیه، این قوه را متهم کرد که «به ابزاری برای اعمال اقتدار و تحکیم حاکمیت برخی افراد و گروه‌ها از طریق برخورد و منکوب کردن افراد و گروه‌های مخالف و منتقد تبدیل شده است».

مطهری تاکید کرد که دادگاه آقای احمدی‌نژاد باید علنی تشکیل شود تا او درباره «تخلفات» و «اقدامات غیر قانونی» خود در دوره ریاست‌جمهوری پاسخگو باشد. نایب رئیس مجلس همچنین در پاسخ به پرسشی اعلام کرد که «صاحبان فرقه زنبیلیه در حدی نیستند که آن‌ها را در کشور اپوزیسیون بدانیم».


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

اضغری 16 آذر 1396
نمی دونم این مطهری چرا همیشه حرفهایی میزنه که یک عده خاص خوششان بیاد/بی زحمت اول اموال و دارایی های خودت را اعلام کن/دوم به اختلاس های برادر ریس جمهور و سرخه ای ها رسیدگی کنید/به اختلاس های فرهنگیان و اینکه چه کسانی اونها را فراری داده رسیدگی کنید/به مردمی که سپرده هایشون را در موسسات سرمایه گذاری کردند و اونها را بالا کشیدند رسیدگی کنیدو ..... /من نمی دونم وظیفه یک نماینده دیگه چیه
امینی 16 آذر 1396
نماینده ای که مثل شما قسم خورده که به فکر مردم باشه و ... دغدغه اون فقط رفع حصر هست دیگه چه انتظاری از شما میشه داشت/واقعا حق این تهرانی هاست /از ماست که بر ماست
پارسا 16 آذر 1396
سایتتون با جبهه گیری که داره ارزش مراجعه نداره

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.934 seconds.