.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامه سرگشاده عضو شورای بهشهر به فرماندار ؛
فقط صدای اطرافیان خود را می شنوید/ شما معجزه هزاره چهارم اشرف‌البلادید/ چطور شما از استعفای سه عضو با 20 هزار رای استقبال می کنید؟!
شمال نیوز :در حالی که شهروندان بهشهری از اعلام استعفای احتمالی سه عضو شورای شهر در اعتراض به تداوم دخالت های فرماندار و استاندار سابق در راستای تعلل در ابلاغ حکم شهردار قانونی بهشهر ، نگران هستند ، فرماندار این شهرستان در سخنانی تعجب آور د....
فقط صدای اطرافیان خود را می شنوید/ شما معجزه هزاره چهارم اشرف‌البلادید/ چطور شما از استعفای سه عضو با 20 هزار رای استقبال می کنید؟!

شمال نیوز :در حالی که شهروندان بهشهری از اعلام استعفای احتمالی سه عضو شورای شهر در اعتراض به تداوم دخالت های فرماندار و استاندار سابق در راستای تعلل در ابلاغ حکم شهردار قانونی بهشهر ، نگران هستند ، فرماندار این شهرستان در سخنانی تعجب آور در جمع رسانه ها با فرافکنی گفت : سه عضو معترض به عدم ابلاغ حکم صمدایی برای شهردار مدعی هستند که اگر وی را به‌عنوان شهردار انتخاب نکنید ما هم استعفا می‌دهیم، که در جواب آنها گفتم: برگه استعفای شما کجاست؟ به من تحویل دهید!!!!

به گزارش شمال نیوز ، پس از انتشار مصاحبه فرماندار بهشهر که موجی از التهاب را در بین شهروندان بهشهری ایجاد کرد ، علی‌اکبر فخاریان مسن‌ترین عضو شورای اسلامی شهر بهشهر که در حال حاضر عضو هیأت رئیسه این شوراست و سابقه عضویت در سه دوره شورا را در کارنامه دارد، نامه سرگشاده‌ای خطاب به فرماندار این شهرستان منتشر کرد.

در نامه این عضو شورای اسلامی بهشهر چنین آمده است :

آن نخل ناخلف که تبر شد ز ما نبود

زمانه گر ما را شکند، ساز می‌شویم

جناب آقای مهندس سجادی فرماندار محترم

عرض سلام و خداقوت

طی مصاحبه‌ای که حضرتعالی با اصحاب رسانه داشته‌اید و هل من ناصر طلبیده و فرموده که برگه استعفا کجاست؟!

عارض شوم که کاملاً درست فرموده‌اید که هر کس تنها به خانه قاضی رود، راضی برمی‌گردد ما یعنی منتخبین مردم در شورای اسلامی پنجم شهر بهشهر در فرآیند انتخاب شهردار که اولین و مهم‌ترین کار ویژه شورا است نه تنها تنها، بلکه به جمعی 5 نفره از 7 نفر به انتخاب و خرد جمعی رسیده‌ایم که بی‌تردید منبعث از آرای مردمی و پشتوانه آن بوده است که البته بعد از ایجاد و ایراد اشکال از سوی استانداری که به ظن شما استناد به مستندات حقوقی دارد که اتفاقاً برعکس نظر حضرتعالی، شهردار به مستندات قانونی و حقوقی و اتکا به بند بند قانون و رعایت مُرّ قانون بر اساس تبصره 3 ماده 80 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران و اصلاحیه‌های بعدی آن توسط شورای اسلامی شهر انتخاب شده است و در دفاع از این انتخاب که با نامه فراقانونی استاندار وقت و به پیرو آن پیگیری‌های قاضی‌گونه شما که مختل شد را به مراجع ذیصلاح ارجاع داده است که البته معتقدم اگر حضرات اجازه می‌فرمودند شورای اسلامی بهشهر این ظرفیت را داشت که در جمع 7 نفره خود به اصالت امر شورایی این داستان را ختم به خیر و حل کند.

برای من جای بسی شگفتی است که فرماندار یک شهرستان که شایسته و بایسته است نگران امنیت جامعه و پیشگیری از بحران‌های احتمالی باشد، خود ایراد اتهام و حکم صادر می‌کند و خود با علم تشکیل جلسه‌ای مرجع در حل اختلاف از استعفای احتمالی سه عضو شورای شهر استقبال می‌کند.

حال این سؤال مطرح می‌شود که شما از بحران‌های احتمالی پس از این اتفاق آگاه نیستید و یا اینکه بهتر است آگاه نباشید، چطور استعفای سه عضو شوای شهر با قریب بر 20 هزار رأی، مردم شهر را ملتهب نمی‌کند و شما استقبال می‌کنید؟! اما انتصاب شهردار جوان انقلابی و منتسب به خانواده شهدا، شهر شهیدپرور بهشهر را ملتهب می‌کند؟! با خود روراست باشید رئیس شورای تأمین شهر.

برادر محترم من! انتخاب شهردار اولین کارکرد آشکار و پنهان شورای شهر است، چطور شما اولویت‌سنجی فرموده و مشکلات مردم را رتبه‌بندی کرده‌اید؟!

جای تعجب دارد و ضمن آنکه به بررسی کدام مقام و مرجع از عدم تشکیل جلسات شورا خبر می‌دهید؟! بی‌تردید نمایندگان مردم در شورا، مدام و بی‌وقفه در ارتباط با ولی نعمتان خویش هستند و طبق مُرّ قانون جلسات شورا ماهی دو بار به انضمام جلسات کمیسیون‌های متعدد شورا و شهرداری، جلسات فرعی و محلی، بازدید و پیگیری روند اجرای پروژه‌ها برگزار شده است.

اتفاقاً یک نمونه را ذکر مثال می‌کنم که به لطف تدبیر شما و دوستان اجتماعی و شبکه‌های مجازی، همگان از آن باخبرند، شما از عدم تشکیل دو ماه و نیم جلسات شورا خبر دادید! پس ماجرای جلسه ٩٦/٧/٢٣ شورای اسلامی شهر با دستور کار بررسی افزایش نرخ کرایه تاکسی درون‌شهری با حضور مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی و مفقود شدن صورتجلسه تنظیمی دبیر شورا با کلیه پیوست‌هایش و اتفاقات پس از آن را چگونه توجیه می‌کنید؟!

جلسه‌ای دیگر را یادآور شوم در تاریخ ٩٦/٧/٣٠ با حضور فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بهشهر جهت بررسی و حل مشکلات منطقه محروم قنبرآباد با حضور مدیران شهرستانی را تعبیر به چه می‌کنید؟! کافی‌ست یا باز هم ذکر کنم؟!

شایان ذکر است اگر شما نگران حل مشکلات مردم هستید، به حل بحران قوت لایموت شهر کمک کنید که امام جمعه معزز و ارزشمند را هم نگران کرده و نگران شهرداری نباشید چرا که موکلان مردم در شورا با تدبیر خود و تأیید مراجع ذیصلاح در وزارت کشور، از طریق سرپرست شهرداری امور مدیریت شهری را پیگیر و امور مربوطه اجرایی می‌شود و قانون این اختیار را تا 6 ماه به شورا واگذار کرده است. (صرفاً جهت اطلاع)

برادر من! غیر از این است که بعد از اولین جلسه در منزل امام جمعه محترم در مهرماه ٩٦ با بنده تماس گرفته و تقاضاى ملاقات حضورى کردید و طى ملاقات حضورى با بنده در صبح روز بعد ساعت ٧:٢٠ دقیقه جلوى درب فرماندارى بهشهر عنوان کردید: «مسیر قانونى را طى کنید، بنده و امام جمعه بهشهر پشت سر منتخب شما هستیم». و امروز چه اتفاقى افتاده که ...!

در کدام جلسه و طی کدام مذاکره، به کدام تاریخ ما خدمت شما رسیدیم که اعلام فرموده‌اید که «سه رأی موافق انتخاب شهردار بیان داشته‌اند که اگر صمدایی انتخاب نشود، استعفا می دهیم؟!

جناب آقای فرماندار! موضوع و بیان مسئله ما از میان رفتن اعتبار و اصل وجودی شورای شهر است؛ اعضای شورای شهر و همکاران نمی‌دانستند که می‌بایست در فرایند انتخاب شهردار از شما و آقایان خاص اجازه و رخصت بگیرند که کاش قبل اعلام نظر، این‌بار لااقل موارد و مبانی قانونی انتخاب شهرداران و امور جاریه شوراها را می‌دانستید و یا مطالعه می‌کردید.

والعجب آقای فرماندار! اگر قرار می‌بود که جلسه هیأت حل اختلاف تشکیل شود که شما به آن ارجاع می‌دهید، طبق کدام اصل به تنهایی به قاضی می‌روید و از مستندات قانونی رد یا تأیید منتخب منتخبین مردم خبر می‌دهید؟!

کاش به‌خاطر داشتید که شما طبق وظایف و مسؤولیت‌های موظفی خود باید به حفظ آرامش و امنیت اجتماعی جامعه اهمیت دهید نه آنکه بحران اجتماعی خلق کنید و عملاً و تلویحاً تهدید به بررسی تخلفات سه عضو شورای شهر کنید.

کدام تخلف؟! برادر من! به استناد کدام محکمه و مستندات؟! یا للعجب! در فراز آخر مصاحبه خود بیان جالب و ظریفی داشته‌اید و اینجانب از پژوهشگران علوم اجتماعی ایران خاصه مازندران دعوت می‌کنم به بررسی این دکترین افکارسنجی و شناخت خواست اکثریت جامعه در امری ویژه در امور مدیریت شهری توسط شما بپردازند که شما در یک جمله می‌فرمایید شرایط اجتماعی و رأى اکثریت جامعه بهشهر پذیرای انتخاب صمدایی به عنوان شهردار نیست؟! خب می‌فرمودید که شما معجزه هزاره چهارم اشرف‌البلادید و ... .

مطمئناً معیار و میزان شما برای اجرای قانون در صدور حکم شهردار منتخب که فضای شهر را ملتهب می‌بینید صدای اطرافیان‌تان و عده‌اى خاص هست که هر روز بانگ وا اسفا سر می‌دهند.

در روز پنج‌شنبه ٩٦/٩/٩ چند نظرسنجى در سه کانال شهرستان قرار داده شد که به‌دلیل آرای بالای حامیان سه عضو شورای شهر و آقای صمدایی دو کانال مجبور به حذف نظرسنجی شدند و در دیگر کانال حدود 75 درصد مردم نظر مساعد به انتخاب فرید صمدایی دادند.

آقای فرماندار! از اتاق کار خود خارج شوید تا صدای عموم مردم را بشنوید.

راستی ذیل همین دکترین در ضمن مصاحبه خطاب به مردم فرمودید برگه استعفای اعضای شورا کجاست؟

جناب آقای فرماندار! برادر محترم من!

هزار نکته باریک‌تر از مو اینجاست

نه هرکه سر بتراشد قلندری دارند


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 16 آذر 1396
شهردار باید شهر ساز و تجربه مدیریت شهری داشته باشد _
پاسخ ها به این نظر
ایوب 16 آذر 1396
به انتخاب شورای شهر در تعیین آقای صمدایی به عنوان یک شهردار شهرساز و جوان آفرین میگم .
تینا 16 آذر 1396
باید تجربه مدیریت داشته باشد نه لزوما مدیریت شهری . هنر مدیر استفاده از تخصص ها در بعد مکانی و زمانی مناسب است
نا شناس 16 آذر 1396
سئوال اینجاست که آیا بخشی شهردار جویبار شده بود آیاد سابقه مدیریت شهری داشت ؟ یا آقای عبوری که موفق ترین شهردار کشور است قبل از تصدی شهرداری سابقه مدیریت شهری داشت ؟ جمع کنید این سیاسی بازی را که هر چه بهشهر می کشد از دست سیاست بازان است . دکتر صمدایی را با عزت و احترام استقبال کنید . جوا وارسته ای است . فرماندار و دارودسته اش از سیاسی بازی دست بردارند و بهشهر عزیز ما را بیش از این آسیب نرسانند .
حاج حمیدرضا 16 آذر 1396
آقای فخاری برادر عزیز من
شما چرا سعی می کنید رو به روی فرماندار بایستید؟ به بهانه مردم؟اگه همچین ادعایی دارید فرماندار می گوید از جوانان این شهر استفاده کن نه چیز دیگری
در ضمن اگه ادعای راستی و درستی داری شما و صدیق و عسگریان از سمت اصناف خود طبق قانون استعفا دهید مگر خبر ندارید چند شغله محسوب می شوید؟
مگر نامه آقای عسگری مدیرکل استانداری به شما ابلاغ نشدپس چرا استعفا نمیدهید؟
بس کنید اینقدر شعر مردم مردم مردم ندهید اون نظر سنجی هم فیلمی بود خودتون هم می دونید نزار همه چیو بگم
نا شناس 15 آذر 1396
آقای فخاریان نصف + 1نفر از اعضآی شورا با این انتخاب مخالفند چه برسد به اکثریت مردم و مهمتر افراد متخصص وکاربلد بدنه شهرداری یا خارج ازآن بحای این حرفهای تکراری یکبار شفاف.......................................... توضیح دهید البته اگر شجاعتش وجود داره که بعیده
سید 17 آذر 1396
آقای حمیدرضا - شما مثل اینکه خیلی از آقای فرماندار بهت رسیده که مثل ..........باوفا ازش در مقابل نمایندگان مردم بهشهر دفاع می کنی ؟ پوجدان هم چپیز خوبیه .فرماندار ما اگر راست میگه چرا خودش از جوانان شهر ما استفاده نکرده . دوروبریهاش رو ببینید . کجایی هستند ؟ ما وقتی به حاجی فخاریان و خانم و حسینی رای دادیم تا پای جان می ایستیم . اگر نیاز باشه وارد میدان میشیم تا نون به نرخ روزخورها فکر نکنن فخاریان تنهاست
شهروند بهشهری 16 آذر 1396
از اعضای محترم شورای شهر بهشهر در انتخاب آقای صمدایی بعنوان شهردار بهشهر حمایت می کنیم
نا شناس 16 آذر 1396
انتخاب شهردار از وظایف شورای شهر میباشد نه فرماندار
محمد 16 آذر 1396
جناب صمدایی طبق قانون شهردار بهشهر هستن
همشهری 16 آذر 1396
اعضای شورای شهر موکلین مردم هستند و هر تصمیمی گرفتن به عنوان نمایندگان مردم هستند و رای آنها مورد قبول مردم هستند.
بهشهری 16 آذر 1396
معزه هزاره چهارم اشرف البلاد رو خوب اومدی آقای فخاریان
ماهیار 16 آذر 1396
سلام بر سید جلیل القدر جناب سجادی
یهدی الله لنوره من یشاء
آقای فرماندار پیشنهاد میدهم به بیت شریف و معزز حضرت آیت الله حسینی کوهستانی پناه ببرید و این معزل گریبان گیر را با ریش سفیدی آن مرد الهی خاتمه دهید والله که آبروی کل بهشهر را با سیاس بازی نماینده تان جناب شاعری به باد دادید امیدوارم به توصیه بنده حقیر گوش دهید و ختم قضیه کنید.
نا شناس 16 آذر 1396
آیا شهردار پیشنهادی تجربه مدیریت شهری و شهر سازی را دارد؟
حجت 16 آذر 1396
باسلام خدمت تمامی خوانندگان عزیز.گردن نهادن به قوانین مشکل گشا است. وتهدید شوراءیان فرماندار و بالعکس فقط گره حل مشکل را کورتر میکند.
سید 16 آذر 1396
مدیرذت عالی دهیاری های استان از دکتر صمدایی مدیری موفق ساخته است که می تواند اشرف البلاد را به حق خود که توسعه متوازن شهری است برساند .
رضا-ع 16 آذر 1396
درود بر آقای صمدایی شهردار محبوب بهشهر
پژمان 15 آذر 1396
با سلام ، مگر شورای شهر در کارهای نماینده و فرماندار دخالت میکنند،؟ یکبار هم شده اجازه بدید شورا طبق قانون و بخواست قلبیخودش حرکت کنه ، طبق قانون شهردار منتخب شهردار قانونیست تااخر این راه همراه منتخبانمان در شورا و منتخبشان به عنوان شهردار میمانیم
محسن 15 آذر 1396
آقای فرماندار دست از سر شهر ما بردار مگه شما باید شهردار انتخاب کنی , چرا آقای شاعری دخالت میکنه
میترا 15 آذر 1396
شیرزن شهرم را حمایت می کنم و به فرماندار و اطافیانش اجازه دخالت نمی دهیم .
اشرف البلاد 17 آذر 1396
اعضای محترم شورای شهرلطفاتونمندیهای جوانان بهشهری رادست کم نگیرید کمی فکرکنیدکه باچه شعارهایی ازمردم رای گرفتید خالا زمان عمل به وعده هاست نه تهدید به استعفا/
نا شناس 17 آذر 1396
من اهل بهشهرنیستم ولی ازمطالب متوجه شدم که ظاهرا شهردارمنتخب سابقه مدیریتی نداردبنابراین بهترآنست دوستان شورابه آیین نامه ها مراجعه کنندحتمابه علت مخالفت فرماندارپی میبرند۵ سال سابقه مدیریت الزامی است وفرمانداری وظیفه بررسی مصوبات رادارد
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 17 آذر 1396
سئوال اینجاست که آیا بخشی شهردار جویبار شده بود آیاد سابقه مدیریت شهری داشت ؟ یا آقای عبوری که موفق ترین شهردار کشور است قبل از تصدی شهرداری سابقه مدیریت شهری داشت ؟ جمع کنید این سیاسی بازی را که هر چه بهشهر می کشد از دست سیاست بازان است . دکتر صمدایی را با عزت و احترام استقبال کنید . جوا وارسته ای است . فرماندار و دارودسته اش از سیاسی بازی دست بردارند و بهشهر عزیز ما را بیش از این آسیب نرسانند .
جمال 17 آذر 1396
فرماندار حیا کن / شهرداری را رها کن / خجالت هم خوب چیزیه / شما اگر عرضه داری فکری به حال چیت سازی و بیکاری ریشه ای بهشهر داشته باش نه اینکه چوب لای چرخ شورا بگذاری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.