.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيام استاندار مازندران به مناسبت شهادت سردارییلاقی
پيام استاندار مازندران به مناسبت شهادت سردارییلاقی

در پي درگذشت سردار پر افتخار و جانباز سرافراز اسلام، حاج علی ییلاقی از فرماندهان لشکر 25 کربلا مازندران پيام تسليتي از سوي محمد اسلامي استاندار مازندران منتشر شد .

متن پيام بدين شرح است :

انا لله و انا الیه راجعون

"مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

سردار پر افتخار و جانباز سرافراز اسلام، حاج علی ییلاقی از فرماندهان لشکر 25 کربلا مازندران در هشت سال دفاع مقدس پس از عمری مجاهدت در راه خدا و سال‌ها تحمل درد و رنج به جمع یاران شهیدش پیوست و موجي از تاثر و تالم در دل دوستان و همرزمان آن جانباز سرافراز به پا كرد.


حقيقتا زبان و قلم از بیان عظمت مقام و ايثار و پایمردی اين مجاهد والامقام عاجز است جانباز دلاوري كه براي صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و پاسداری از مرزهای شرافت، مردانه ايستاد و تا مرز شهادت پيش رفت.


مصیبت فقدان این عبد صالح خدا و عروج ملكوتي اين انسانِ مومن، مخلص و فداکار را به عموم بازماندگان، دوستان، علاقمندان و همرزمانش به ويژه مردم شهيد پرور بهشهر و خانواده محترم و صبورشان تسلیت عرض نموده از درگاه حضرت حق، برای آن فقید سعید، رحمت واسعه و برای بازماندگانِ سوگوار، صبر و اجر و دوام توفیق، طلب می‌نمايم.


محمد اسلامي
استاندار مازندران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.068 seconds.