.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پس از سال ها مجاهدت در دفاع مقدس ؛
سردار علی ییلاقی فرمانده اسبق لشکر 25 کربلا به همرزمان شهیدش پیوست
شمال نیوز: سردار علی ییلاقی از فرماندهان اسبق لشکر ۲۵کربلا در هشت سال دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست.

به گزارش شمال نیوز، جانباز شهید سردار علی ییلاقی فرمانده اسبق لشکر ۲۵ کربلا و از ماندگاران 8 دفاع مقدس، پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جراحت دوران نبرد، صبح امروز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

عباسعلی رضایی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: مراسم وداع با این فرمانده خط شکن امشب (چهارشنبه) بعد از نماز مغرب و عشا در مصلی نماز جمعه بهشهر برگزار و مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید بزرگوار فردا ٩ صبح از بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان بهشهر به سمت پارک ملت و گلزار شهدا برگزار می‌شود.

 

سردار شهید ییلاقی که جانبار 70 درصدی جنگ تحمیلی بود ، بیش از سه دهه زخم های التیام نیافته جنگ را تحمل کرد و سرانجام بر اثر همین زخم ها به شهادت رسید .


وی در سال 61 و هنگامی که فرماندهی لشکر 25 کربلا را بر عهده داشت از ناحیه سر به شدت مجروح شد و 2 سال در حالت بیهوشی و نیمه بیهوشی بود و پس از بهبود نسبی هم تا چند سال قدرت تکلم نداشت.

سردار علی ییلاقی که 2 سال هم رزم شهید چمران در جبهه های جنگ تحمیلی در غرب کشور بود ، پیش از آغاز جنگ تحمیلی دانشجوی مهندسی معدن بود و 70 واحد را هم گذرانده بود ولی با شروع جنگ برای دفاع از کیان اسلامی عازم جبهه ها شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

صباغی از اسرم 15 آذر 1396
سلام. خدای بزرگ رحمتش کند و با امام راحل و همرزمانش محشورش گرداند . روحش شاد و قرین رحمت الهی. نام و یاد شهیدان عزیز تا ابد زنده خواهد ماند.
نا شناس 15 آذر 1396
روحش شاد یادش گرامی.مهدی برهانی ساری
رضا 15 آذر 1396
فرمانده روحت شاد
عبدالرضامسرور 16 آذر 1396
سلام بر همه شهیدان وسلام بر امام شهیدان وسلام بر رهبری فرزانه وشجاع وحکیم وسلام ودرود مان را تقدیم این فرمانده عزیز شهیدمان که یادکار ایثار ورشادت دفاع مقدس بود روحش شاد وراهش پر رهرو باد عاش سعیدا ومات سعیدا اللهم ارزقنا توفیق الشهاده اللهم اختم لنا بالسعاده والشهاده
حمزه 16 آذر 1396
از حسن روی یوسف دستها بریده باشد از حسن دلبر ما سرها بریده بینی!
روحشان قرین رحمت واسعه الهی با شهدای کربلا محشور گردند ان شاالله تعالی!
محمد 16 آذر 1396
باسلام به دوستان
بهشهر شهر بزرگانی از جنس ایثارو شهادت و میلاگاه عالمان نستوهی است که سالها جان در طبق اخلاص نهاده اند واز کیان اسلام و ایران دفاع وباعث افتخار جهان اسلام بوده اند . هرچه این شهر ازوجود این بزرگان خالی می شود برکت هم میرود . امثال حاج ییلاقی ها در این شهر بوده اند و درحال حاضر هم هستند . مردم این شهر را چه شده که سطح منتخبینشان اینقدر تنزل کرده . آیا باید بپذیریم که منتخبین مردم نماینده شعور آن مردمند . آیا لیاقت این مردم با این همه افتخار اینست ؟ شهر هاشمی نژاد ها، ابوعمارها ، مهرزادی ها ،....
درد این شهر مظلوم راکجاباید برد ؟
فرهاد 17 آذر 1396
سلام برشهیدخسته تن/سلام برآلاله صبور/سلام بربهشتی لایق بهشت/سلام بر اسوه صبرواستقامت /سلام برفرمانده شجاع وبادرایت/نوشیدن شهدشهادت گوارای وجودت/التماست می کنم بهر دعا ای سلیمان کن نگاهی تو به مور

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.319 seconds.