.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برتری بانک سرمایه مقابل سارویه ساری
تیم بانک سرمایه در هفته یازدهم و نیم فصل پایانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور در برابر میزبان خود سارویه ساری پیروز شد و قهرمانی نیم فصل لیگ را به خود اختصاص داد.

به گزارش شمال نیوز، تیم بانک سرمایه در هفته یازدهم و نیم فصل پایانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور در برابر میزبان خود سارویه ساری پیروز شد و قهرمانی نیم فصل لیگ را به خود اختصاص داد.

این دیدار که در حضور بیش از دو هزار تماشاگر در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری با قضاوت مسعود زوقی داور بین‌المللی برگزار شد، در نهایت بازیکنان تیم ملی بانک سرمایه در سه ست متوالی در مقابل میزبان خود سارویه ساری پیروز شدند.


شاگردان مصطفی کارخانه در تیم بانک سرمایه ست نخست را 25 بر 23، ست دوم را 30 بر 28 و ست سوم را 25 بر 21 به نفع خود پایان دادند و سه امتیاز این دیدار خارج از خانه را مقابل شاگردان بهزاد محمودی در تیم سارویه ساری کسب کردند.


بانک سرمایه با این پیروزی 33 امتیازی شد و با یازده بر و بدون باخت قهرمان نیم فصل لیگ برتر والیبال کشور شد در مقابل سارویه ساری با 13 امتیاز هفتم است.


مجتبی میرزاجانپور، عادل غلامی، فرهاد قائمی، سید محمد موسوی، شهرام محمودی، رضا قرا، مهدی مهدوی از بازیکنان تاثیرگذار بانک سرمایه و ساسان دژآرا، رضا صفایی، محمد طاهر وادی، شهروز همایون‌فر، رامین خانی و ناصر رحیمی‌پناه بازیکنان تاثیرگذار سارویه ساری در این دیدار بودند.


از نکات قابل توجه نیم فصل لیگ برتر والیبال کشور اینکه تیم بانک سرمایه در یازده دیدار خود به هیچ تیمی امتیاز نداده است و راهی لیگ باشگاه‌های جهان لهستان خواهد شد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.151 seconds.