.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجمع سپرده‌گذاران موسسه افضل توس مقابل استانداری مازندران +تصاویر
جمعی از سپرده‌گذاران موسسه مالی و اعتباری افضل توس در اعتراض به نامشخص بودن وضعیت سپرده‌های خود و عدم پرداخت اصل سود سپرده از سوی این موسسه در مقابل ساختمان استانداری مازندران تجمع کردند.

به گزارش شمال نیوز، از صبح امروز جمعی از سپرده‌گذاران موسسه مالی و اعتباری افضل توس در اعتراض به نامشخص بودن وضعیت سپرده‌های خود و عدم پرداخت سود سپرده از سوی این موسسه در مقابل ساختمان استانداری مازندران تجمع کردند.

سپرده‌گذاران موسسه مالی و اعتباری افضل توس در این تجمع خواستار رسیدگی به وضعیت سپرده‌ها و اصل سود آنها شدند که هیچ مسؤولی از استانداری مازندران پاسخگوی اعتراضات آنها نبود.

یکی از سپرده‌گذاران موسسه مالی و اعتباری افضل توس در حاشیه این تجمع در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با بیان اینکه از صبح امروز مقابل استانداری مازندران تجمع کردیم تا به مشکلات ما رسیدگی شود اما هیچ‌کس از مسؤولان استانداری پاسخگو نبود، گفت: نگهبان استانداری مازندران حتی به یک نفر از ما اجازه ورود به داخل استانداری را نداده است.

وی با بیان 30 سال کشاورزی کردم و اندک پس‌انداز خود را در اختیار موسسه افضل توس قرار دادم اما حالا وضعیت اصل پول و سود آن مشخص نیست، اظهار کرد: اگر این موسسه قادر به فعالیت نبود چرا بانک مرکزی و مسؤولان به آن مجوز رسمی دادند و حتی این موسسه در مراکز اصلی شهر شعبه داشته است.

این سپرده‌گذار موسسه مالی و اعتباری افضل توس با بیان اینکه چرا مردم باید جواب اشتباه مسؤولان را دهند، افزود: کدام قانون گفته است پول خود را در اختبار بانک یا موسسه دارای مجوز قرار دهیم اما نتوانیم سود و پول خود را دریافت کنیم.

وی در پایان گفت: موسسه مالی و اعتباری افضل توس را با چند بانک ادغام کرده‌اند که مشخص نیست با چه کسی طرف حساب هستیم.

منبع:فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 15 آذر 1396
با سلام_ شما به مسولین و دادستان بگویید که سر مایه ها و مدیران و سهامداران خصوصا در داخل استان را که پمپ بنزین خریدند ساختمان 9 طبقه ساختند و... را بررسی کنید؟ تا پول آن به صاحبان آنها برسد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.138 seconds.