.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشکلات مردم با پُز روشنفکری حل نمی‌شود
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل مردم با لفاظی‌های زیبا و پُز روشنفکری حل نمی‌شود بلکه باید همه مسؤولان میز کار خود را در میان مردم ببرند تا گره‌ای از مشکلات آنها برطرف شود.

به گزارش شمال نیوز،حسین نیازآذری امروز اظهار کرد: خدمت‌گزاری به مردم شاگردی درس‌های پیامبر(ص) و وظیفه مسؤولان است و هر فرصتی که برای خدمت‌گزاری فراهم می‌شود باید آن را ارج گذاشت.

وی بیان کرد: با توجه به تجربه موفق برنامه ملاقات مردمی میز خدمت در مرکز شهرستان با هدف پیگیری مشکلات مردم میز‌خدمت را در مراکز بخش‌های شهرستان بابل مستقر می‌کنیم. 

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشکل مردم با لفاظی‌های زیبا و پُز روشنفکری حل نمی‌شود بلکه باید همه مسؤولان میز کار خود را در میان مردم ببرند تا گره‌ای از مشکلات آنها برطرف شود.

این مسؤول با اشاره به اینکه خدمت به مردم روزی مسؤولان است و هرکسی توان دارد باید بدون منت و ریا برای مردم قدمی بر دارد، اضافه کرد: مشکلات مردم در گرو همکاری همه مسؤولان قابل حل است.

نیازآذری یادآور شد: هرچند وظیفه اصلی نماینده مجلس قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون و دستگاه‌های اجرایی است اما مردم از نماینده خود انتظار دارند پیگیر مشکلات و مطالبات‌شان باشد به همین دلیل با برگزاری برنامه‌های ملاقات مردمی سعی می‌شود قدری از مشکلات مردم را کاهش دهیم. 

وی با تأکید بر اینکه هدف از برگزاری برنامه ملاقات مردمی با عنوان میز خدمت به‌مناسبت روز مجلس ، ملاقات چهره به چهره مردم و مسؤولان است، خاطرنشان کرد: امکان اینکه همه مردم به مرکز استان بروند تا با مدیران استانی ملاقات کنند برای مردم پر‌هزینه است و مقدور نیست لذا با همکاری دستگاه‌های اجرایی تمهیداتی اندیشیده شده تا جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از نزدیک مشکلات مردم را رسیدگی کنند و از این بابت از مسؤولان اجرایی قدردانی می‌کنم.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان گفت:  برنامه ملاقات مردمی میز خدمت که روز گذشته با حضور جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در سالن آزادی بابل برگزار شد مشکلات جمع کثیری از مراجعان رسیدگی و بررسی شد و مردم از بابت این برنامه ابراز رضایت کردند./قارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.936 seconds.