.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز محدودیت ترافیکی جاده‌های مازندران از امروز سه شنبه ۱۴ آذرماه
رییس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از امروز ۱۴ آذرماه در جاده‌های چالوس ، هراز و سوادکوه اعمال می‌شود.

به گزارش شمال نیوز،سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران گفت: آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز سه شنبه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است.

وی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۴ همان روز از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران گفت: رفت و آمد تریلر در محور هراز ممنوع بوده و تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ امروز سه شنبه ۱۴ آذرماه از محور هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی، افزود: آمد وشد همه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ امروز سه شنبه ۱۴ آذرماه از " تهران به قائم شهر" و بالعکس ممنوع است.

وی گفت: آمد وشد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه ۱۴ آذرماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۸ آذرماه از محور‌های "کرج- چالوس- هراز - سوادکوه" و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران گفت: آمد وشد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

اعمال محدودیت ترافیکی جاده‌های مازندران از روز چهارشنبه تا جمعه ۱۷ آذرماه

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران گفت: رفت و آمد تریلر در محور هراز ممنوع بوده و تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از جاده هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۷ آذرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

وی گفت: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، آمد وشد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی افزود: آمد وشد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ساعت ۲۴ روز جمعه از "رودهن" به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۵ تا ۲۴ با اعلام ماموران پلیس راه در محل، از "آب اسک" به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه است.

سرهنگ قدمی، گفت: آمد وشد همه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ساعت روز جمعه از " تهران به قائم شهر" و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران افزود:مرکز کنترل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.