.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جراحی عجیب دختری که ۲ دهان دارد! +عکس
پزشکان برای نجات جان کودک مصری که با دو دهان، هر دو حاوی فک بالا و پایین متولد شده، وی را تحت عمل جراحی قرار دادند. ست.

ایران ناز: یک دختر بچه مصری که با دو دهان و هر کدام شامل یک آرواره بالایی و یک آرواره پایینی متولد شده در لس آنجلس تحت اولین مرحله از عمل جراحی ترمیمی قرار گرفت.

وقتی روکایا محمد بدنیا آمد، پزشکان به والدینش گفتند که کودکشان به دلیل شرایط خاصی که دارد، زنده نمی‌ماند اما روکایا زنده ماند و با رژیم غذایی مایعات، رشد کرد. او اکنون 15 ماهه است.

 

 جراحی عجیب دختری که 2 دهان دارد



دکتر ویلیام ماگی رییس پزشکی برنامه‌های بین‌المللی در دپارتمان جراحی پلاستیک و ترمیم در بیمارستان اطفال لس آنجلس می‌گوید: وقتی از شرایط روکایا مطلع شدم احساس کردم می‌توانم چهره او را جراحی کرده و زندگی‌اش را نجات دهم.

دکتر ماگی که تاکنون بیش از 100 عمل جراحی را روی اسکلت صورت کودکان از بیش از 50 کشور مختلف جهان انجام داده، می‌گوید: هرگز موردی شبیه به روکایا یعنی کودکی را با دو دهان کامل، ندیده بودم.

ماگی می‌افزاید : ما مدت زیادی به بررسی نحوه این جراحی پرداختیم و سپس توانستیم چندین تصمیم نهایی و موثر بگیریم. پس از این جراحی، روکایا باید در طول زندگی‌اش تحت جراحی‌های بسیار دیگری نیز قرار بگیرد تا به وضعیت نسبتا مطلوبی برسد. وی تصریح کرد: حال روکایا بعد از عمل بهتر از آن است که ما انتظار داشتیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.834 seconds.