.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در استقبال از تاسیس دفتر استاندار در غرب استان ؛
مازندران با همدلی پیشرفت می کند نه با تفرقه افکنی و کینه توزی!
شمال نیوز : بحث های ساروی و بابلی، قائم شهری و آملی، شرقی و غربی و ... سبب شده هیچ مسئولی، به خصوص مسئولان بومی، نتوانند آن طور که باید و شاید به استان خدمت کنند زیرا هر رفتار آنها و هر اقدام شان و هر عزل و نصب شان با این متر سنجیده می شود که ....

شمال نیوز : سال هاست که مازندران با درگیری های قومیتی و شهری مواجه بوده و بدون شک یکی از دلایل عدم پیشرفت این استان همین نکته است.

بحث های ساروی و بابلی، قائم شهری و آملی، شرقی و غربی و ... سبب شده هیچ مسئولی، به خصوص مسئولان بومی، نتوانند آن طور که باید و شاید به استان خدمت کنند زیرا هر رفتار آنها و هر اقدام شان و هر عزل و نصب شان با این متر سنجیده می شود که مثلا چون فلانی شرقی بوده در جهت ضدیت با غربی ها این کار را کرده و یا بالعکس!

باور کنید به عنوان یکی از اهالی رسانه از این که دولت این بار برای انتخاب استاندار دست روی گزینه غیر بومی گذاشت خوشحال شدم؛ البته در ابتدا نه، ولی وقتی در خلوت خود به رفتارهای برخی مردم و حتی مسئولان در دو سمت استان، فکر کردم به این یقین رسیدم هر استاندار بومی که برگزیده می شد 4 سال باید با حرف و حدیث ها می جنگید تا ثابت کند شرق و غرب استان، ساری و بابل و نوشهر و چالوس و ... برایش یکسان بوده و تفاوتی ندارد اما دولت با انتخاب یک گزینه غیر بومی جلوی این حرف و حدیث ها را گرفته و استاندار اصفهانی مازندران هم نشان داد با شناخت زیادی از استان، مقیم ساری شده است به طوری که در جلسه «توسعه پایدار مازندران» که با اهالی رسانه استان شرکت کرده بود به صراحت به این نکته اشاره و تاکید کرد: «اصلی ترین معضل و مشکل مازندران بحث های قومیتی و شهری است که این دیدگاه باید تغییر کند.»

حالا و پس از گذشت چند روز از این جلسه، دیروز خبر رسید مهندس اسلامی، استاندار مازندران، به مشاور و مسئول پیگیری های ویژه استانداری ماموریت داد تا نسبت به شناسایی ساختمان مناسب و آماده سازی آن برای راه اندازی دفتر استاندار در غرب مازندران اقدام نماید. طبیعتا استاندار برای ارتباط گرفتن بیشتر با مردم و مسئولان غرب استان و نظارت دقیق تر بر کارهایی که در آن سوی استان انجام می شود این تدبیر را کرده و طبیعتا وقتی دو یا سه روز از هفته را در غرب استان سپری کند حجم زیادی از انتقادات نسبت به بی توجهی به آن سوی استان و زمزمه های تشکیل یک استان مجزا کم خواهد شد و روند توسعه مازندران شکل تندتری به خود خواهد گرفت.

جا دارد بابت این راهکار مناسب، که از سوی استانداران دیگر به راحتی آب خوردن می شد انجام شود ولی نادیده گرفته شد، از جناب اسلامی تقدیر کنیم و امیدوار باشیم با همین رفتارهای به ظاهر ساده، اهالی استان و طیفی که عادت کرده همه چیز را سیاه ببیند به این نکته واقف شوند تنها همدلی است که می تواند سبب ساز توسعه و پیشرفت استان مان باشد نه تفرقه افکنی و کوبیدن بر طبل جدایی و کینه توزی!

محمد کاظمی - برنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

باقریان جویباری 13 آذر 1396
آقای استاندار چرا میخواهد دفتر جدیدی در غرب استان ایجاد کند .
مگر در همه شهرستانها فرمانداری نداریم ایشان می تواند با حضور پر رنگ تر و توجه بیشتر در کنار هزاران کار عقب مانده استان که در اثر خواب سنگین چند ساله مجموعه مدیریت استان بوجود آمده ، به امور غرب استان هم بصورت ویژه رسیدگی نمایند .
دفتر ،حیاط خلوت و ... در غرب استان فقط هزینه و بار تازه ای است نیات خیر تاسیس آنرا می توانند از راههای بهتری دنبال نماید .
عدالت 13 آذر 1396
که مازندران شهر ما یاد باد

همیشه بر و بومش آباد باد

که در بوستانش همیشه گلست

به کوه اندرون لاله و سنبلست

هوا خوشگوار و زمین پرنگار

نه گرم و نه سرد و همیشه بهار

نوازنده بلبل به باغ اندرون

گرازنده آهو به راغ اندرون

همیشه بیاساید از خفت و خوی

همه ساله هرجای رنگست و بوی

گلابست گویی به جویش روان

همی شاد گردد ز بویش روان

دی و بهمن و آذر و فرودین

همیشه پر از لاله بینی زمین

سراسر همه کشور آراسته

ز دیبا و دینار وز خواسته

نا شناس 12 آذر 1396
حالا وقتی تاسیس همین دفتر شد مقدمه تاسیس استان مازندران غربی و محل دفتر هم شد استانداری اونوقت متوجه میشین

عزیز من
در دنیای ارتباطات این چه کاریه
کجای دنیا دیگه این کار رو کردن؟
کجای ایران چنین کاری کردی؟
چابهار با هفتصد کیلومتر فاصله داره
دفتر استانداری زدن؟
پس فرمانداری نقشش چیه؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.