.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان بسیار بد است
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت در بحث صندوق ذخیره فرهنگیان و شرکت‌های سرمایه‌گذاری و هم بانک سرمایه که تقریباً 50 درصد سهام آن متعلق به آموزش و پرورش است، بسیار بد است.

به گزارش شمال نیوز، قاسم احمدی‌لاشکی یکشنبه‌شب در نشست خبری با اصحاب رسانه حوزه انتخابیه به مناسبت گرامی‌داشت روز مجلس که در محل سالن اجتماعات ساختمان جدید اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران برگزار شد، اظهار کرد: در بحث «برجام» بی‌انصافی است که بگوییم کم کار شده است و حُسن آن این بود که ما به جهان ثابت کردیم که اهل تعامل هستیم.

وی با اشاره به اینکه اورانیوم 20 درصدی را به 3.69 صدم درصد رساندیم و بنابراین به قول خودمان عمل کردیم افزود: این که دنیا می‌داند ما این‌گونه عمل کردیم جای خودش دارد ولی از سویی دیگر بزرگانی همچون شهید «احمدی روشن‌ها» و «شهریاری‌ها» داریم و فضا به گونه‌ای آماده است که امروز سردار «سلیمانی‌ها» را داریم و از آمادگی‌های لازم برخوردار هستیم و بنابراین هر برنامه‌ای آنها طرح‌ریزی کنند قطعاً بدل آن در کشور وجود دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در برجام نباید به اروپا دل بست و «ترامپ» نیز به دنبال بازی در آوردن است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از صندوق فرهنگیان با اشاره به کلیت این موضوع، تصریح کرد: وضعیت در بحث صندوق ذخیره فرهنگیان و شرکت‌های سرمایه‌گذاری و هم بانک سرمایه که تقریباً 50 درصد سهام آن متعلق به آموزش و پرورش است، بسیار بد است.

احمدی‌لاشکی گفت: فردی که مدعی حامی بودن ورزش را دارد از سال 94 مبلغ هزار و 100 میلیارد تومان وام گرفته است و تا الان حتی یک ریال هم بازنگردانده است و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.