.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در یک نشست خبری اعلام کرد :
رضیان : بیشتر مدیران استانی ضعیف عمل می‌کنند
شمال نیوز : شمال نیوز : عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: 95 درصد مراجعات مردمی به ما ایجاد شغل برای جوانان بیکار است و بیشتر آنان شغل دولتی می‌خواهند و این امکان‌پذیر نیست و یکی از آفت‌های مهم کشور، همین موضوع است.....
شمال نیوز : عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: 95 درصد مراجعات مردمی به ما ایجاد شغل برای جوانان بیکار است و بیشتر آنان شغل دولتی می‌خواهند و این امکان‌پذیر نیست و یکی از آفت‌های مهم کشور، همین موضوع است.

به گزارش شمال نیوز ٬ عبدالله رضیان در نشست خبری با اصحاب رسانه حوزه انتخابیه به مناسبت روز مجلس با بیان اینکه روز مجلس برای یادبود شهادت شهید مدرس نامگذاری شده است٬ اظهار کرد: ویژگی شهید مدرس٬ صداقت٬ صلابت و سلامت بود و امیدواریم اندکی از ویژگی‌های این شهید بزرگ و مرد سیاسی و ارزشی ایران را ادامه دهیم.

وی افزود: مجلس به‌عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی و در رأس امور وظیفه قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون و عملکرد دستگاه‌های اجرایی را به عهده دارد.

نماینده مردم قائم‌شهر و حوزه انتخابیه تصریح کرد: وظیفه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در سه بعد ملی٬ منطقه‌ای و حوزه انتخابی تقسیم می‌شود و این چهارچوب نظارت نماینده مطابق قانون اساسی است و در چهار موضوع تعریف شده است.

رضیان با بیان اینکه تذکر به وزیر٬ طرح سؤال٬ تقاضای تحقیق و تفحص و استیضاح از کارهای مهم نمایندگان است٬ اظهار کرد: بیش از ۳۰۰ سؤال در مجلس در نوبت مطرح شدن است تا به کمیسیون و صحن مجلس رود و بنابراین بیشتر مطالبات به رایزنی با مجموعه مدیران استانی و ملی و مطالعه آنان برمی‌گردد.

وی به مشکلات موجود در حوزه راه  اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین مطالبات مردم در این بخش، جاده سوادکوه و مسیر تهران به قائم‌شهر بود که در سال گذشته اقداماتی انجام شد و در حدود ۲۲ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته بود و تنها یک قطعه سه کیلومتری در منطقه سرخ‌کلا مانده که نیازمند منابع مالی است.

رضیان با بیان اینکه در این زمینه ۵۰ میلیارد تومان دستور گرفتیم، افزود: ولی به دلیل خالی بودن خزانه دولت تا به امروز تنها ۵ میلیارد تومان آن محقق شد و بقیه وصول نشده است.

نماینده مردم قائم‌شهر و حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در منطقه سیمرغ  عملیات اجرایی جاده سیمرغ به جویبار٬ بهنمیر و بابل از ابتدای امسال آغاز و تاکنون ۶۰ درصد کار انجام شده است.

وی به جاده کناره در منطقه جویبار به ساری اشاره کرد و گفت: ۱۵ کیلومتر از این مسیر در حوزه انتخابیه ما است و باید در ردیف بودجه ملی قرار گیرد و بودجه استانی نمی‌تواند پاسخگو باشد.

رضیان تصریح کرد: در حوزه ورزش ۲۸ سالن نیمه‌کاره در حوزه انتخابیه داریم و 27 درصد که مجلس شورای اسلامی از مالیات بر ارزش افزوده مصوب کرد کمک می‌کند تا پایان سال ۶۰ درصد کار به اتمام برسد و ۴۰ درصد باقیمانده در بودجه آینده دیده می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع مجلس به اعتبار برای نوسازی سکوهای فرسوده ورزشگاه شهیدوطنی قائم‌شهر اشاره کرد و گفت: در آخرین مذاکره قرار شد مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان داده شود که این رقم به ۵۰۰ میلیون رسید و افزایش یافته است.

رضیان ادامه داد: در بخش احداث ساختمان بیمارستان رازی سازمان برنامه بودجه بعد از بازدیدی که داشت مبلغ ۲۷ میلیارد تومان در سال گذشته مصوب کرد و چون اتمام آن به 50 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد با شروطی 23 میلیون باقیمانده را می‌دهد و به‌زودی توافق‌نامه آن تنظیم می‌شود.

وی با بیان اینکه در حوزه صنعت و معدن چالش‌های جدی داریم، اظهار کرد: طی آخرین جلسه‌ای که با معاونت صنعت و معدن برگزار کردیم بنا شد نساجی قائم‌شهر( شماره یک) که در اختیار شهرداری است منابعی از طریق بانک ملی دریافت کند و بازسازی شده و از حالت زیان‌دهی خارج شود و بعد به شهرک رستم‌کلا منتقل شود.

این مسؤول افزود: تصمیم بر این شد تا برای راه‌اندازی واحد رنگرزی کارخانه شماره یک، 20 میلیارد تومان از طریق بانک ملی تسهیلات پرداخت شود.

رضیان ادامه داد: 95 درصد مراجعات مردمی به ما ایجاد شغل برای جوانان بیکار است و بیشتر آنان شغل دولتی می‌خواهند و این امکان‌پذیر نیست و یکی از آفت‌های مهم کشور، همین موضوع است.

وی در پایان با بیان اینکه شاید در مورد عزل و نصب‌ها در 6 ماهه نخست کار کمی غفلت شد، گفت: ما در این کار دخالت نمی‌کنیم مگر در مواردی که مدیری توانایی انجام کار را نداشته باشد و مردم از عملکرد آن ناراضی باشند چرا که باید پذیرفت بیشتر مدیران استانی ضعیف عمل می‌کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 13 آذر 1396
نساجی یک صنعت ورشکسته در ایرانه و نمیتونه جلوی رقبای چینیش دووم بیاره
بجای هی پول تزریق کردن به این صنعت رو به موت دفنش کنید و صنعت متناسب با استان مثل صنایع جدیو غذایی ایجاد کنید و صادر کنید روسیه

نساجی یک سرطان غیر درمانه بیخودی هزینه نکنید این دندون لقو بکنید
والله یک صنعت غذایی جدید از کاله هم میزنه جلونر
برید شریک خارجی با برند بیارین و تو گارش هم دخالت نکنید ببینید چه میکنه
مرادی 13 آذر 1396
جناب آقای دکتر رضیان لطفا پیگیر ادارات جامانده در شهرستان سوادکوه شمالی باشید واقعا برای مردم رفت و آمد و هزینه برای گرفتن حداقل یک امضا به شهرهای همجوار سخت است ادارات ضروری مثل ( کار و رفاه اجتماعی - فنی و حرفه ای - مسکن ..
نا شناس 13 آذر 1396
مازندران به اصطلاح قطب کشاورزیه .ولی بدلیل سیاستهای مدیران سیاسی کار و کار نابلد نه تنها وضعیت تولید محصولات کشاورزی بهبود پیدا نکرده بلکه بواسطه عدم حمایت مسولین از تولید کننگان و ورشکستگی آنها به جمعیت بیکار استان اضافه شده
نمیدونم واقعا چه اصراریه که از این مدیران ضعیف استفاده بشه.نگاهی به کارنامه سازمان جهاد و ادارات اقماری استان در مدیریت استان بندازین و عملکردشونو رصد کنید میزان رضایتمندی مراجعه کنندگان رو به ادارات جهاد منابع طبیعی دامپزشکی ارزیابی کنید.
نا شناس 12 آذر 1396
باسلام ، جناب آقای دکتر رضیان
1-تابه حال از خودتان سوال کرده اید چرا شغل دولتی را از شما در خواست می کنند ؟ به نظر می رسد آنها فکر میکنند در شغل دولتی امنیت شغلی وجود دارد .
2- در صورت امکان مبلغ پاداش روز مجلس برای مجلسیان چقدر می باشد .( گوشه را در صورت امکان)
3-شما که از عملکرد مدیران ودستگاههای اجرائیتحقیق و تفحص می کنید لطفا راهنمایی بفر مایید چه کسی از کار های شما تحقیق و تفحص می کند لطفا واضح و جامعه و بدون حاشیه جواب دهید. فقط نگویید طبق قانون و یا مردم قضاوت ..................که این حنا دیگر رنگی برای هیچ کس ندارد.با سپاس
کمال 12 آذر 1396
سلام ، اگه اینجوریه ، اولیش خودشه .!!!!!!!!!!!!!!
نا شناس 12 آذر 1396
رضیان : بیشتر مدیران استانی ضعیف عمل می‌کنند:
حالا که سر شوخی را باز کردی ،خودت اولیش !!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.157 seconds.