.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وضعیت مازندران از نظر فعالیت های برون مرزی اقتصادی متوسط است
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس وضعیت مازندران در زمینه فعالیت های برون مرزی اقتصاد و تجارت خارجی نسبت به ظرفیت های موجود متوسط است.

به گزارش شمال نیوز،علی اصغر یوسف نژاد فعالیت‌های برون مرزی اقتصادی استان مازندران را نسبت به ظرفیت‌های موجود در استان، متوسط برشمرد و  با بیان اینکه اگر سه درصد روابط میان دو کشور منتج به نتیجه شود، رابطه منطقی آنها خوب ارزیابی می‌شود، افزود: حضور کشورهای خارجی در استان مازندران و یا حضور هیئت‌های اقتصادی و تجاری مازندران در کشورهای دیگر به معنای قطعیت انجام یک کار نیست.

نماینده مردم در خانه ملت ادامه داد: برای رسیدن به یک نتیجه باید رفت و آمد میان دو کشور انجام شده تا ظرفیت‌ها شناسایی و مشترکات فکری در زمینه تجاری عنوان شود.

وی با بیان اینکه وضعیت مازندران، از متوسط کشور بهتر بوده و سرمایه‌گذاری‌هایی انجام شده است، به انجام یک قرارداد مبادله محصولات باقی در ساری با روسیه اشاره کرد.

یوسف‌نژاد با تأکید بر اینکه کار بازرگانی و تجاری تنها مختص به یک دستگاه نیست، از جمله آنها به بسترسازی توسط وزارت امور خارجه، وارد کردن بخش خصوصی به عرصه تجارت توسط اتاق بازرگانی، مسائل سیاسی بین دو کشور اشاره کرد و افزود: در نهایت باید فردی اعم از خصوصی یا حقوقی وارد شده و موفق شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.848 seconds.