.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران :
جابه جایی مدیران استانی مطالبه اصلی نمایندگان مازندران است
شمال نیوز : نانواکناری افزود: مقوله شایسته‌سالاری در انتصابات مدیران را در جلسه امروز با استاندار مازندران مطرح کرده و به استاندار توصیه کردیم تا تغییرات مدیران استانی را سریعا صورت دهد چراکه معتقدیم فرسایشی عمل کردن سبب عدم توسعه در مازندران می‌شود.....
جابه جایی مدیران استانی مطالبه اصلی نمایندگان مازندران است

شمال نیوز :  سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه مسئولیت‌های فرسایشی برای استان آسیب‌زا است، گفت: جابه جایی مدیران استانی مطالبه اصلی نمایندگان مازندران است.

به گزارش شمال نیوز ، ولی الله نانواکناری  در نشستی خبری به مناسبت روز مجلس با اشاره به اینکه همدلی بین نمایندگان استان در موضوعات توسعه ای  زبانزد است، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم برای رفع عقب ماندگی مازندران تلاش کنیم.

وی افزود: مقوله شایسته‌سالاری در انتصابات مدیران را در جلسه امروز با استاندار مازندران مطرح کرده و به استاندار توصیه کردیم تا تغییرات مدیران استانی را سریعا صورت دهد چراکه  معتقدیم فرسایشی عمل کردن سبب عدم توسعه در مازندران می‌شود.

نانواکناری با بیان اینکه نگاه دولت بر جابجایی استانداران از افراد غیربومی بوده است، افزود: در مجمع نمایندگان مازندران دنبال گزینه بومی بودیم ولی به واسطه اینکه اسلامی از نیروهای موفق بوده امیدواریم بتواند استاندار موفقی برای مازندران باشد.

وی با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان استان جلوی توزیع برنج خارجی را در سطح استان و کشور بگیرد، گفت: حمایت از تولیدات داخلی باید از موضوعات جدی استاندار مازندران باشد که توجه شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه امیدواریم با ایجاد تنظیم بازار بتوانیم برنج کشاورزان را بفروشیم، افزود: مازندران در حوزه تولید مرکبات نیز جایگاه مطلوبی دارد.

نانواکناری با اشاره به اینکه کشورهای حوزه دریای خزر بازار خوبی برای صادرات محصولات کشاورزی است، گفت: استاندار مازندران مکلف به سرانجام رساندن این موضوع است.

وی با بیان اینکه برای انتخاب منطقه ویژه اقتصادی در مازندران باید کار کارشناسی صورت گیرد و نگاه جانبدارانه و تحمیلی نباشد، افزود: هر نقطه استان که مورد تایید باشد استان از آن متنفع خواهد شد.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه نمایندگان مازندران برتغییر مدیریت‌ها در استان تاکید دارند، گفت: جایگاه مازندران از وضعیت فعلی باید بهتر از این باشد و از عقب ماندگی دور شود.

وی با بیان اینکه مقوله انتقال گاز دامغان به مازندران امری اصولی بوده است، افزود: این اقدام سبب شده تا مردم مازندران در فصل سرد سال دیگر مشکل قطعی گاز نداشته باشند.

نانواکناری با اشاره به اینکه سطح تولیدات کشاورزی، توسعه صادرات محصولات کشاورزی در نشست با استاندار مازندران صورت گرفته شده است، گفت: امیدواریم بتوانیم در  برطرف کردن عقب‌ماندگی‌های مازندران گام برداریم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

sadolla 12 آذر 1396
سلام سردار -تشخیص بجا بود مدیرانی که بیش از ده سال در جایگاه معاونت مدیرکل وسپس مدیرکل همچنان هستند چه می خواهند انجام دهند؟؟؟؟؟؟جزروز مره گی؟؟؟؟
نا شناس 12 آذر 1396
انشاله تغييرات از ابفاي شهري مازندران شروع شود..
عباس 11 آذر 1396
مشکل اصلی مدیران شهرستانی وابسته به استانداریست
ناممدار 12 آذر 1396
اقای نانواخواهشنا شعارنده چرا شماخودت مدیران ضعیف شهرستان حوضه خودراتغییرنمیدی فرماندار مدیرشبکه مدیربیمارستان والی اخر ،،،اخر شماچرا شماچرا
رودپی جنوبی 12 آذر 1396
بخشدار ردوپی جنوبی واقعا داره تو منطقه.‌‌.... آقای استاندار ما دنبال مدیر عملگرا هستیم
غلل می 13 آذر 1396
اقای نانوا کدوم قولت اجرایی شدکه ایندفعه استاندارمسولین ضعیف راجابجاکند
هم استانی 13 آذر 1396
خواهشا در تغییر تمامی مدیران ناکارآمد استان تعجیل فرمایید
ف ف 13 آذر 1396
جابه جایی مدیران استانی مطالبه اصلی نمایندگان مازندران است سردارنانوا سلام این حرف شعاراست یاعمل
نا شناس 13 آذر 1396
در بحث تغییر مدیران مسئولین جهاد استان و ادارات وابسته مثل منابع طبیعی و دامپزشکی باید در اولویت قرار گیرد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.