.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فراخوان « شمال نیوز » همزمان با روز مجلس ؛
به نمایندگان خود چه نمره ای می دهید ؟+ نظرات کاربران
شمال نیوز : دیدگاههای متفاوتی در خصوص عملکرد نمایندگان مردم در خانه ملت وجود دارد که در خصوص ضعف یا قوت ساکنان خانه ملت مطرح می شود .....
به نمایندگان خود چه نمره ای می دهید ؟+ نظرات کاربران

شمال نیوز : روز مجلس در حالی فرا رسیده است که تقریبا نزدیک به نیمی از مدت زمان نمایندگی نمایندگان مجلس دهم نیز سپری گردید .

به گزارش شمال نیوز ، دیدگاههای متفاوتی در خصوص عملکرد نمایندگان مردم در خانه ملت وجود دارد که در خصوص ضعف یا قوت ساکنان خانه ملت  مطرح می شود .

اغلب انتقادات از عملکرد نمایندگان حول محور عدم ایجاد منطقه آزاد تجاری در امیرآباد مازندران علی رغم وجود پتانسیل های موجود می باشد . مردم استان معتقدند ، در شرایطی که تمامی استان ها از وجود منطقه آزاد تجاری بهره برده اند ؛ چرا مازندران بدلیل واگرایی  از قافله عقب مانده است ؟

دخالت در انتصابات استانی و شهرستانی از دیگر محورهای انتقاد به نمایندگان مازنی است که برای آن می توان صدها مثال و مصداق نام برد . مردم متعجبند که در هنگام انتصاب استاندار به عنوان مدیر ارشد استانی ، نمایندگان از تفکیک قوا سخن می گویند و نظرات خود را ارشادی قلمداد می نمایند اما وقتی سخن از انتصاب یک مدیر استانی و یا شهرستانی به میان می آید تا پایین ترین رده انتصابات دخالت می نمایند .

از این دست انتقادات به عملکرد نمایندگان مازندران به کرات از سوی مردم استان مطرح است و البته در مواقعی نیز رضایت مندی وجود دارد .

« شمال نیوز » همزمان با روز مجلس ، در فراخوانی از کاربران انبوه خود می خواهد تا به نمایندگان خود نمره داده و نظرات تفصیلی خود را نیز با مصداق بیان نمایند .

به نظر می رسد اعلام نمره و بیان نظرات خوانندگان شمال نیوز ، موجب خود ارزیابی نمایندگان از عملکرد گذشته و چراغی برای اینده باشد.

نمره ، دیدگاهها و نظرات خود را دربخش زیرین همین مطلب در قالب « نظرات » ( کامنت ) اعلام فرمایید :

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

savadkohi 11 آذر 1396
نمره نمایندگان ما خیلی ضعیف است هم رضیان و هم ادیانی تا کنون مردود شده اند
پاسخ ها به این نظر
قائم شهری 11 آذر 1396
من به رضیان 20 میدم . واقعا مردمدار است و دلسوز . اگر کاری هم از دستش برنیاد اما صادقانه پیگیری می کنه . در حوزه آسفالت روستاها هم خوب وارد عمل شد و جلسات منظمی رو هم با دهیاری ها داره .
لفوری قائم شهر 10 آذر 1396
ادیانی با انتصاب یک غیربومی در سمت اداره ورزش و جوانان قائم شهر بزرگترین ظلم را به ورزش کرد . خدا تو رو نبخشه ادیانی که همه جا رد پایت هست .
نا شناس 12 آذر 1396
نجفی بابل نمره صفر باید بگیره واقعا داره چه کاری واسه مردم بابل انجام میده....تو حلقه بسته شده چند نفر قرار گرفته که بیشتر کاراش تو دست یه پدر و پسره.....در اصل اونا نماینده هستن و نجفی کاگزار اونا
علی 12 آذر 1396
ادیانی زبان گویای استان و شهرستان رضیان هم هست
ربیعی 11 آذر 1396
ادیانی - 8 - بدلیل دخالت در انتصابات . متاسفانه آقای ادیانی در همه انتصابات رد پا دارد . الان دانشگاه آزاد را رها نمی کند . انتخاب معاون حق یک رئیس دانشگاه است . چرا باید یک نماینده تا این حد در یک واحد دانشگاهی دخالت نماید .492
پاسخ ها به این نظر
سعید از آمل 11 آذر 1396
ادیانی به نظرم نمره قبولی دااره . صدای مازندران در مجلس است . حالا تصور بکنین اگر این هم ساکت باشه دیگه صدایی از نمایندگان مازندران در مجلس بلند نمیشه .
مدرس دانشگاه 11 آذر 1396
با سلام
من هم کاملا موافقم از جناب ادیانی که خود معلم است دخالت جهت دار در تعیین ریاست یک مجموعه علمی با مشکلات مالی جز لطمه زدن به سیستم نتیجه دیگری ندارد لطفا بدنبال ایجاد اشتغال در جای دیگری برای یاران خود باشید و دست از سر دانشگاه ما بردارید
معلم سوادکوهی 11 آذر 1396
سلام علیکم
من هم دلیل این همه دخالت جناب ادیانی رو به عنوان نماینده مردم نمی دانم امیدوارم ایشان جایگاه خود و حد و حدود شخصیت حقوقی خود را بداند و بجای این همه تفرقه افکنی به دنبال هم افزایی با نیروهای توانمند در مجموعه دانشگاهی باشد.
به امید سوادکود.قائمشهر... سربلند
کارمند دانشگاه 11 آذر 1396
سلام
جناب ادیانی عزیز بجای نگاه مالکانه به بزرگترین واحد دانشگاهی شمال کشور و بازی با سرنوشت حداقل600استاد و کارمند بدلیل تصفیه حساب شخصی داشته باشید بر شتاب پیشرفته این مرکز علمی بیفزایید.
نا شناس 11 آذر 1396
نمایندگان ساروی ضعیف عمل کردن و نمره خوبی نمیگیرن
همشهری 11 آذر 1396
دوره بعدی نه رضیان رای خواهد آورد نه ادیانی.
سید بابلی 11 آذر 1396
نیازآذری بابل به زور بتونه 4 بشه . آقا جان یک حرکتی . یک تلاشی . ما در بابل از همه اعتبارات عقب افتادیم . داد حاج حسن اقا روحانی هم درآمد . بی کاری هر روز بیشتر شد . دو نماینده داریم که یکی اصلا قابل دسترسی نیست و هنوز فکر می کنه سفیر است و یکی دیگر هم ای کاش اون هم قابل دسترسی نبود چون کاری از دستش برنمیاد جز جابه جا کرد فک و فامیل و دور و بریهاش . من دو دوره به حاج حسین رای دادم اما واقعا پشیماننم
ایوب 11 آذر 1396
به یوسف نژاد 20 میدم . برای منطقه ویژه امیرآباد سنگ تموم گذاشت . کمیسیون شوراها را بسیج کرد . آفرین به یوسف نژاد
نا شناس 11 آذر 1396
نماینده ملت نه
نماینده دولتن اینا
همه مردود
پاسخ ها به این نظر
شجاع 11 آذر 1396
احسنت
وقتی تو بیست دقیقه برجام تصویب میکنن و یکجا به تمام وزرا رأی اعتماد میدن پس نماینده دولت هستن
نا شناس 11 آذر 1396
باسلام
نمره به نماینده شرق مازندران در بخش سخنرانی اندکی مثبت و در عمل غیر از طرحهای ملی و سازمان یافته نمره ضعیف
علی 11 آذر 1396
بااحترام .ضعیف ترین وپایین ترین عملکرد مربوط به این دوره ومجمع نمایندگان استان مازندران می باشد .آقایان نماینده دیگر فرصتی نمانده زمان خدمت بسیار کوتاه است .بشتابید که وقت تنگ است یک حرکت ماندگار حداقل در هرشهری .کجا رفت آن همه ادعاها وحرفهایتان مخصوصا نمایندهای قایم شهر آقایان ادیانی ورضیان .
نوری ریکا 11 آذر 1396
آقای اسماعیلی نماینده نور = بسیار ضعیف= 0
احمدی 11 آذر 1396
به اسماعیلی نماینده محترم شهرستان های محمودآباد و نور نمره بیست می دم .فردی پرتلاش جهادی اخلاق مدار .بیلان خوبی در این مدت از خودش به جا گذاشت .نهضت آسفالت راه های شهری و روستایی ، ترمیم جاده های برون شهری مانند جاده آمل به چمستان ، سد سرخرود ، تحول در بهداشت و درمان منطقه در حال احداث سه درمانگاه تخصصی در حوزه انتخابیه ، تحول در شهرکهای صنعتی خصوصا شهرک صنعتی تشبندان محمود آبادو خدمات زیادی که در حال انجام است . آفرین به این بزرگ مرد
ع.ل. س 11 آذر 1396
به آقای یوسف نژاد نمره قبولی می دهم (12) بخاطر پیگیری سد زارم رود و بعضی از کارهای دیگر به آقای دامادی نمره مشروط می دهم (10) به خاطر عدم پیگیری جدی جاده ساری کیاسر و خیلی از کارهای عقب افتاده در مرکز استان . لطفا بیشتر تلاش کنید .
ايرج موذن پوراز بابل 11 آذر 1396
اين بنده خدا نياز خيلي زحمت مي کشه . ولي سياست استانداري قبل به اين نماينده عزيز اين اجازه را نمي داد.انشاالله اين برادر عزيز بتواند مشکلات اين مردم در قبال مرکبات را حل نمايد. من به اين برادر عزيز و زحمت کش نمره بيست ميدهم .
محمد 11 آذر 1396
با سلام اینجانب بدون غرض عرض میکنم ما مازندرانی از روی احساس تصمیم می گیریم به کاردان ها نگاه نمی کنیم وقتی رای دادیم مدتی شد کاسه چه کنم چه کنم دست می گیریم ( مومن از یک سوراخ دو بار خزیده نمی شود)
شهروند بابلی 11 آذر 1396
با سلام آقای نجفی نمره مردودی (1-) می باشد
آقای نیاز آذری نمره مردودی (2-) می باشد
هیج حرکتی برای شهرستان بابل انجام ندادان
سید حسینی ساری 11 آذر 1396
نماینده شهرستان ساری خوب است ولی نمره نمی دهم چون باید کارهای خودشان را انجام دهند من بیست می دم باتشکر
شاگرد 11 آذر 1396
ادیانی-5ادیانی باحرکت جدیداش درشهرنه اینکه کاری برای نساجی نکردکه دانشگاه ازاداسلامی قائم شهرراکه مثل یک قطاردرحال حرکت هست راداره نابود میکنه که چراطرفدارمنو ازپست برکنارکرددانشگاهی که حرف اول رادرشمال کشوریعنی مازندران گیلان گلستان رادرچندسال اخیر داره می زنه ودرکشورمقام 13دربین 400واحددانشگاهی راکسب نمود داره باکارهای سیاسی اش این دانشگاه راکه برای شهرمان افتخاراست رانابود میکنه
تاکجابااین شتابان اقای ادیانی
نا شناس 11 آذر 1396
نمره نمايندگان استان مازندران صفر به اضافه منفي صفر ميباشد چونكه كاري جز ارتباط با افراد پولدار جهت رفاه حال خانواده خودشان بلد نيستند يا دنبال گرين كارت هستند جهت پرواز يا دنبال گرين كارت داخلي هستند جهت ماندن در عرصه سياسي واجتماعي خود و خانواده
محمد حسین 11 آذر 1396
یوسف نژاد (2)
دامادی(0)
بهنام 11 آذر 1396
سلام، باتوجه به عملکرد نمایندگان ساری وبدون هیچگونه غرض، تا 11آذر96 نمره آقای یوسف نژاد را 18 و دامادی را 2 اعلام میکنم و امیدوارم ملت فهیم ساری ومیاندورود دیگر به دامادی رای ندهند. حداقل 5 دلیل برای نمره هر کدامشان دارم. موفق باشید.
اصفهانی - شهرستان فریدونکنار 11 آذر 1396
به نماینده محبوب شهرم سردار حاج ولی الله نانوا کناری نمره 20 میدم
نا شناس 11 آذر 1396
بنده خودم دودانگه ای هستم به دفتر نماینده گان فقید قبل مرحومین آیت الله شجاعی ودامادی که درساعت بوده آنهم در سن بیست سالگی به همراه اخوی خود جهت اشتغال ایشان رفتم که یک آقای خوش خط بود که با قلم زیبا که آن زمان مثل حال تایپ خبری نبود به ارگانی نوشته که متاسفانه خبری هم نشد آن زمان همراه اخوی بودم برای کار ایشان ولی تاکنون به دفاتر نمایندگان محترم بعد از آنها نرفتم وحتی بعضی موقع هم نمی دان اسم نمایندگان شهر ما چه کسی ودفتر آنها کجاست رای هم دادم تا بحال وبعد از این هم همین جور خواهد بود انشاءالله بخاطر این نظام ومملکت شهید پرور شنیده ام اگر به آقای دکتر یوسف نژاد پیامک بدهی حتما جواب شما را خواهد داد ولی آقای دامادی بنده خودم به تلفن همراه ایشان هم زنگ زدم وهم پیامک دادم خودم را معرفی کردم درآن پیامک اصلا انگار خبری نشد این از نماینده ما بنده دور قبل قرار نشد به ایشان رای دهم ولی بخاطر یک حرف مسئولی به ایشان رای دادم ودور بعد برعلیه ایشان تبلیغات خواهم کرد نمره بنده به ایشان در این نظر سنجی اصلا نمره از لحاظ اعداد وارقام نخواهد داشت کلمه منفی هم بدهیم جفا کرده ایم برکلمه منفی شیرزاد از روستای عالم وشهید پرور مرگاب علیا
شهروند بابلی 11 آذر 1396
من شهروند بابلی ام در سطح استان به دو نماینده بطور نسبی نمره قابل قبول میدهم اولی یوسفیان ملا نماینده آمل و دیگری احمدی لاشکی نماینده نوشهر و چالوس.شاخص ها و معیارهایی که مد نظرم هست شامل توانایی و نفوذ سیاسی و کلامی ، داشتن ویژگی های بلند نظری، فرا شهرستانی و استان نگری ، شجاعت و صریح الهجه بودن(عرض کردم بطور نسبی)حتی برای حوزه انتخابیه خود هم خوش می درخشند.اما نمایندگان شهرم هر کدام جداگانه پیگیر موضوعی می شود تا مبادا نماینده دیگری با خبر شود و به نام خودش تمام کند.شدیدا با هم درگیر و در نبرد هستند و این رفتار رقابتی شان سبب میگردد تا استاندار و مدیران دستگاههای اجرایی از این وضعیت این دو را بازی میدهند و به هیچکدامشان چیزی نمیدهند و در نهایت بابل عزیزم روز به روز به افول می گراید.توان شان صرف خنثی سازی همدیگر و خودنمایی می شود. در این بین ، دفاتر دو نماینده مشغول امورات شخصی و فامیل بازی و بازی دادن مدیران شهرستانی و استانی و باجگیری خودشان هستند.البته شدت این عمل در دفتر نیاز بیشتر هست.میخواهم عرض کنم مردم به شخص شما اعتماد کرده اند و رای دادند یا به برادرتان یا به دفترتان؟؟!!چرا بدنه اصلی از شما جدا شدند و الان دارید با افراد درجه 2 و 3 و...کار میکنید؟؟ کجای کار میلنگد لذا فرصتی است برای بازنگری و اندیشیدن به تعهد و اعتمادی که مردم از شما مطالبه دارند.
یک مدیر بازنشسته 11 آذر 1396
با سلام صنعت در مازندران چوب کشاورزی را خورد و کشاورزی مازندران هم راه بجایی نبرد. یعنی نه وضعیت کشاورزی خوبی داریم و صنایع، و حتی صتایع وابسته به کشاورزی را هم در مازندران نداریم . صنعت توریسم هم که این روزها آقایان نمایندگان و مسئولان خیلی مانور می دهند تا کنون زیر ساختی برای آن تدارک دیده نشد و نسیت به استانهای دیگر بسیار عقب هستیم. قشر عظیمی از تحصیل کرده های مازنی بیکارند و برای نگهبانی و کارگری به استان همجوار یعنی سمنان مراجعت کرده اند. و . . . همه این ها بخاطر ضعیف بودن نمایندگان است . وای به حال شهرستانی که دو نماینده دارند. این دو بر سر اینکه کدام طرفدارش دهیار شود و یا دهدار یا بخشدار شود با هم قهر می کنند اگر یکی کار را پیگیر باشد آن دگر نه تنها کمکش نمی کند بلکه برعلیه او مایع می رود و مانع می تراشد و هزاران مورد دیگر که البته مقصر اصلی خود مان هستیم بخاطر اینکه در زمان رای دادن ما هم بدون در نظر گرفتن صلاحیت و شایستگی تحت تاثیر جو وتبلیغات آنان و مسئولین و جناح ها قرار می گیریم و امروز شاهد آن هستیم که کلاه بر سر خود ماست آقایان فقط دنبال کار خود و بستگان و تا حدودی به جناح خود فکر می کنند نه به مردم .
نا شناس 11 آذر 1396
اگر در بابل حتی یک حرکت هم ببینیم .بیست می دهیم ..نمی بینیم
نا شناس 11 آذر 1396
نجفی نمره صفر باید بگیره واقعا داره چه کاری واسه مردم بابل انجام میده....تو حلقه بسته شده چند نفر قرار گرفته که بیشتر کاراش تو دست یه پدر و پسره.....
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 11 آذر 1396
قبول دارم درست فرمودین
نا شناس 10 آذر 1396
این مورد کاملا درسته...در اصل اونا نماینده هستن و نجفی کاگزار اونا
- 11 آذر 1396
همه نمايندگان استان اصلا نمره نمياورند اگر بايد اجبارانمره ذاده شود منفي 5
نوری ریکا 11 آذر 1396
به اسماعیلی به علت عملکرد ضعیف و انتخاب مدیران ضعیف در شهرستان نور و همچنین تعلل در تغییر فرماندار و معاون فرماندار که وابسته به بعضی آقایان و جناح خاص هستند نمره قابل قبولی دریافت نمی کند .خواهشمند است تا هرچه سریعتر نسبت به تغییر نامبردگان اقدام تا مردم شهر از وجود آنان راحت و انشاالله از مدیر بومی متخصص و دلسوز استفاده نماید
شهر نور 11 آذر 1396
نماینده نور آقای اسماعیلی شهری رو تحویل گرفت که حتی نمیتونه یه فرماندارو معاونش رو تغییر بده .آقایان خودشون رو منصوب شیخ و محسنی بندپی میدونن .دسته گل تازه اینکه فرماندر شهر بخشدار بلده رو یه کارمند قراردادی جهاد میزاره که یه روز هم سابقه بخشداری نداره . حالا نماینده باید چیکار کنه . مشکل جای دیگری باید حل بشه و به نظرم نظر سنجی در خصوص عملکرد باید تقسیم بندی و شاخص گذاری بشه
نا شناس 11 آذر 1396
دامادي شركت صنايع چوب و كاغذ مازندران را با حمايت اشتباه از روغني و معتمدي به ورشكستگي كشاند - نمره 0 از 20

يوسف نژاد در حال حاضر فكر ميكنه با اميد به آهي بتونه مشكل شركت صنايع چوب و كاغذ مازندران را حل كنه كه اشتباه است - نمره 1 از 20
هدایتی 11 آذر 1396
باسلام در نماینده گان بابل آقایان نیاز آذری و نجفی نمره مردودی دارند امیدواریم این مدتی که در اختیار دارند حرکتی بکنند همین که فامیلا و نورچشمی ها را مشغول و پست بدهند کم نیست
نا شناس 11 آذر 1396
همه نمایندگا ن مردود شدند ولی می توانند تک ماده بزنند و قبول بشن
گل اقا 11 آذر 1396
اقایان نماینده ها فکر نکنند متعلق به یک شهر خاص هستند وپاسخگوی شهروندان ان شهر ستان ها؟؟؟؟؟؟ ان ها نماینده مجلس شورای اسلامی ساری یا بابل یا ....نیستند ولی اصلا پاسخگو نیستند قبلا معلم بودند و کارمند و...... ولی نماینده شدند باید تواضع شان بیشتر شده باشد حداقل از صد تماس تلفنی یکی را پاسخ بدهند که نمی دهند الان که یواش یواش باید برای اینده تبلیغات نمایند سر وکله شان پیدا شد ؟؟؟؟؟؟ اقایان لطفا به نامه سرگشاده عزیزمون جناب استاد ابراهیمی به وزیر محترم کشاورزی که درهمین سایت وزین شمال نیوز درج شده نیم نگاهی بیاندازید حضرت عباسی شماها که وکلای همین مردم ستمدیده هستید چه کردید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟حضرت عباسی پاسخ دهید
مازندران 11 آذر 1396
به دکتر یوسف نژاد نمره بالا میدهم به علت پیگیریهای فراوان و اللخصوص بحث منطقه آزاد برای مازندران
سیدی 11 آذر 1396
بنظرم باید به نمایندگان نمره متشکل از چند از نوع رفتار و عملکرد داد:
1-رفتار و عملکرد نماینده در صحن مجلس و ارتباط و اثرگذاری در سطح ملی
2-رفتار و عملکرد نماینده در استان و اثرگذاری در سطح استان و مطالبات استانی
3-عملکرد در حوزه انتخابیه و پیگیری مطالبات مردم حوزه و بخصوص ارتباط با مردم
4-وزانت در رفتار شخصی و سلامت کاری و پرهیز از کوته نگری و غرض ورزی و دخالتهای بیجا
باید برای هر آیتم نمره خاص به نمایندگان داد.
از بابل 11 آذر 1396
به نظرم نمره نماينده هاي مازندران در مقايسه با نمايندگان ديگر استانها در حد صفر است ، علي الخصوص در بحث مركبات سال گذشته ، حقيقتا" شما قضاوت كنيد چه كار انجام دادند ، فقط تعداد پرونده ها در دادگاهها به دليل چكهاي بلامحل و مشكلات و درگيريهاي مردم ( طلبكار و بدهكار ) علي الخصوص بانكها افزايش پيدا كرده .
بهزادنيا 11 آذر 1396
با سلام
نماينده محترم شرق مازندران جناب آقاي دكتر شاعري و همچنين مهندس يوسف نژاد و ساير نمايندگاني كه واقعا پيگير امورات مي باشند مخصوصا دربحث تبديل منطقه ويژه بندر اميرآباد به منطقه آزاد تجاري لذا ما شهروندان استان بخصوص مسئولين و ساير نمايندگان استان بايستي منافع استان را در نظر بگيرند و ديد وسيعتري نسبت به استان داشته باشيم تا اين امر محقق شده كه حق استان ما مي باشد و از اين نعمت بهره مند شويم و از سياسي كاري ها و منطقه اي كردن خودداري نماييم بهر حال منطقه آزاد تجاري متعلق به كل استان خواهد بود نه فقط به شرق مازندران.
خواهشا همه ما متحد شده و در اين امر ياري نماييم و هرچه زودتر محقق گردد نمره نمايندگان در واقع همكاري و همراهي ما با نمايندگان مي باشد كه ارزش كيفي به همراه خواهد داشت.
علی 11 آذر 1396
با سلام و ارزوی توفیق برای همه نمایندگان خانه ملت با احترام به سایر نماینده ها بده دکتر یوسف ی.سف نژاد برای امور نمایندگی نمره 20 و برای امور دفتر ارتباطات مردمی نمره خوبی نمی گیرند و معمولاً کمتر پاسخگو هستند .
دانشجو 11 آذر 1396
جناب آقای دکتر شاعری نماینده محترم شهرستان بهشهر-نکا وگلوگاه سلام
خواهشاً دانشگاه آزاد بهشهر را دریاب شما با انتصاب بدون کارشناسی خود آینده تمام کارکنان وهیات علمی ودانشجویان شهر را به تیاهی کشیدید چون شخص انتخاب شده از طرف شما بسیار ضعیف می باشد از زمان نمایندگی شما چند ماه می گذرد چند بار برای بازدید به داشگاه آمدید کاری که آقای مقیمی به مراتب خیلی بیشتر از شما انجام میداد رشته های تحصیلات تکمیلی داشگاه آزاد بهشهر را مدیون آقای مقیمی هستیم که در زمان تصدی شما وانتصاب ریاست داشگاه چند رشته از آن کم شده واز طرف شما ورئیس هیچ اقدامی انجام نشده هیچ یک از کارکنان و دانشجویان از عملکرد بسیار بسیار ضعیف آقای شیردل ومعاونین آنها راضی نیستند خواهشأ مارا دریابید وضعیت خیلی خراب است
ناتوان 11 آذر 1396
به آقای شریعت نژاد نمره صفر می دهم چون هیچ خدمتی به مردم نکرده فقط دوستان واطرافیان را با سیاسی کاری بر منسب ادارات نشانده که در حال گذراندن روزمرگی خودشان هستند
نکایی ریکا 11 آذر 1396
مشکلات کلی ومهم استان طبق اولویت که نمایندگان باید پیگیرباشند:1-آب2-زباله3-گردشگری4-کشاورزی5-صنعت
ساروی 10 آذر 1396
درود برنماینده ملی واخلاق مدار ساری یعنی علی اصغریوسف نژاد
نا شناس 10 آذر 1396
به هر دو نماینده بابل هم نجفی وهم نیاز آزری ازنظر وظیفه اصلی نمایندگی وپیگری کارها در حوزه انتخابیه نمره 0-ولی به علت دخالت در انتصابات مدیران ضعیف حوزه مربوطه که از دوستان و بستگان آنان می باشد نمره بیست می دهم
shahi 10 آذر 1396
باسلام
نماینده گان بابل آقایان نیاز آذری و نجفی نمره مردودی دارند.
امیدواریم این مدتی که در اختیار دارند حرکتی بکنند همین که فامیلا و نورچشمی ها را مشغول و پست بدهند کم نیست
نا شناس 10 آذر 1396
همه نماینده گان استان به دنبال کار خودشان هستند نمره آنان مردودی است
احمدی 10 آذر 1396
در شهرستان بابل آقای نیازآذری فقط فقط به بچه محلی خودش هست اکثر جوانان روستای خودش آری رو در ادارات مختلف مشغول بکار کرد و فک و فامیلهای خودش رو در شرکت آب و فاضلاب، حالا هر بار به ایشون بابت اشتغال مراجعه می کنیم میگن وظیفه یک نماینده اشتغال افراد بیکار نیست.
ن ن 10 آذر 1396
سلام به همه نمایندگان استان . خواهشا برخورد شما قبل از نماینده شدن و بعد از رای اوردید وارد مجلس شدید کاملا فرق دارد حتی جواب تلفن را نمی دهید اقای نماینده عزیز حضرتعالی قبل از نماینده شوید اگر کسی تماس می کرفت به هر دلیل جواب ندادید بعدا تماس می کرفتید چرا باید اخلاق اسلامی رو رعایت نمی کنید بظرم اکثرنماینگان شمال دوره بعدی ثبت نام نکنید........
س م ع 10 آذر 1396
با سلام
متاسفانه ما هیچمون سر جاش نیست مثلا یه مهندس میشه مدیر کل امور مالیاتی و... به جای اینکه نمایندگان ما هم کار قانون گذاری انجام بدهتد در انتصابها دخالت میکنن مدیران ما هم به راحتی قبول میکنن همش رانت رانت رانت رانت آ
سیروس 10 آذر 1396
به یوسف نژاد ۱۹ میدم بخاطر منطقه آزاد و سد زارم رود و کمک ۱۰۰ میلیاردی به شهر ساری و به دامادی ۰ میدهم چون فقط پی نشون دادن خودشه.
نا شناس 10 آذر 1396
با سلام ..بنده به نماینده محبوب شهرم ساری نمره ۲۰ خواهم داد چون ایشان یک نماینده ملی این استان و شهر ساری و میاندورد میباشد و با نزدیک کردن منطقه اقتصادی امیر آباجد به منطقه آزاد امیر آباد کار بسیار بزرگی برای استان مازندران انجام داده اند ..امیدوارم موفقیت های بیشتری برای استان و بخصوص ساری کسب نمایند
امیر 17 10 آذر 1396
نماینده محبوب نوشهر و چالوس دکتر احمدی واقعا پرتلاش و پیگیر مشکلات مردم است.
نمره بالای 18 لایق اوست...
بخشدار احتمالی امروز و حامی دیروز 11 آذر 1396
ادیانی فقط تو انتخابات وعده میده ...حرف میزنه شعار میده ...اما بعداز اینکه رای آورد حتی جواب تلفن لیدر های خودش رو نمیده....به عنوان مثال به یکی از وعده های ادیانی تو انتخابات مجلس دهم به 10 نفر در یک بخش تو جلسات خصوصی وعده بخشدار شدن داد ولی الان جواب این 10 تا بخشدار احتمالی یک شهر را نمیده و هر10 تاشون الان پشیمان از حمایت از ایشان هستن ...بخشی یه بخشداری میخواهد به 10 تا قول داد!!!!تقدیر وتشکر از سایت مدیریت محترم سایت خوب و وزین شمال نیوز به خاطر این کار خوب...
مهدوی آقمشهدی 11 آذر 1396
دوستان لطفا مغرضانه ننویسند.
تا الان که در ساری زندگی میکنم انصافا کارنامه جناب دکتر دامادی مورد قبول است .ایشان بجای شعار عمل میکنند.خلوص ایشان ستودنی است.کاش ما مردم ساری بجای خدا قوت چوب سر داشته هایمان نزنیم.قدرشان را بدانیم.نطق های آتشین ایشان زبانزد خاص وعام است.نقدی هم داریم تذکر دهیم وطرح وبرنامه ای هم جهت توسعه شهر واستانمان داریم دلسوزانه به خادمان خود دراستان یادآوری کنیم.هرگاه به دفتر نماینده ای مراجعه کنید 90 درصد دنبال اشتغال هستند.عزیزان کار نمایندگان این نیست.رویه غلطی که از گذشتهبوده وباب شده.کمک کنید وپیشنهاد خوب شما مدینه فاضله ای در شأنتان خواهد شد.
عباس زاغی 11 آذر 1396
باسلام.بنده به جناب آقای دکتر یوسف نژاد نمره عالی 20رو میدم به خاطر اینکه ایشان قبل از ایام انتخابات هر جایی سخنرانی تشریف میبردند یکی از برنامه های ایشان پیگیری منطقه آزاد اقتصادی تو بندر امیر آباد بود که هم حرف زد و هم عمل کرد امیدوارم دیگر نمایندگان مازندران برای رای تو صحن علنی مجلس چوب لای چرخش نذارن مثل انتخابات هیئت رئیسه مجلس
نا شناس 11 آذر 1396
واقعا انصاف چیز خوبیه ایا بابل قد وقواره اش این نمایندگان هستند
حامد 11 آذر 1396
ساری
دامادی ۱

یوسف نژاد ۱۵
صباغی از اسرم 11 آذر 1396
سلام . ضمن تبریک روز مجلس به نماینده های مدرس گونه ای که از حق مردم و مصالح کشورشان فارغ از دیدگاه های جناحی و تعصبات شهری و استانی نگاه می کنند و عمل می نمایند. باید به عرض برسانم فکر نکنم نیازی باشد که نماینده های محترم وقت شریفشان را صرف انتصابات و دخالت در کار مدیران و دستگاه های اجرائی بکنند. چرا که از وظیفه اصلی که نظارت و پیگیری مشکلات مردم آنهم بر اساس قانون و تعاریف مشخص شده اش غافل خواهند شد . پس لازم است کمی فرصت بیشتری به این عزیزان داده شود تا دغدغه خدمت بمردم آنان کمرنگ نشود . نمره زمانی اثرگذار خواهد که قاطبه مردم در انتخابات بعدی به آنان خواهند داد و پس با اینها نباید خوش بحال شد و یا نگران . اگر چه میتوان از این فضا هم برا توجه جدی و زنگ خطر هم بهره برد .
نا شناس 11 آذر 1396
دکتر دادیانی و دکتر رضیان من نمی دانم چرا فرمانداران بازنشسته حوزه خور را همچنان در سرکار نگه داشتند اگر خدمت بود در این 34 سالی انجام دادند اگر ایدهای هم برای جهت یشرفت شهرستان داشتند خوب در این 4 سال دولت یازدهم پیاده کردند حالا این پیر مردها بروند جوانها سر کار بیایند شادی نشاط انگیزه در سطوع مختالف مدیریت شهرستان به وجود آید از این لحاظ نمره مردودی دارند
نا شناس 11 آذر 1396
احسنت به نماینده مازندران مرحبا از حمایت تک تک شان در بخش کشاورزی . کندس کیلویی 2000 تومان پرتغال کیلویی 700 تومان !!!!!!!!!!!!! نمره منفی 20
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 12 آذر 1396
احسنت احسنت گل گفتی
احمدزاده 12 آذر 1396
یکی از نمایندگان آتی مجلس حوزه انتخابیه قائم شهر و جویبار قطعا پدیده دوره قبل انتخابات این حوزه ، دکتر کاکویی لاریمی خواهد بود.
ناشناس 11 آذر 1396
دوستان خوبم باتوجه به اینکه وزن مجلس درسطح پایینی قرار دارد چگونه می خواهید نمره آقایان را مثبت بدهید از کجا بایدفهمید که وزن مجلس پایین است می توانید در عملکرد ها و تلاشی که برای رای اعتماد وزرا کردند و ببینید چگونه رای اعتماد به وزرا را بالا دادند . وزیری که بفکر جیب و منفعت خودش است و یا اینکه زمان بده و بستون ها است و نمایندگان در مجلس شورای اسلامی با عملکرد نادرست خودشون هم وزن مجلس را پایین آوررند و هم باسطحی نگری به وزرا پیشنهادی رای اعتماد دادند . بنابراین هیچ انتظاری از نمایندگان مجلس خودتون نداشته باشید . و اکثر نمایندگان دنبال منافع شخصی خودشون هستند . پس امتیاز معنا ندارد .
نا شناس 11 آذر 1396
به ادیانی و رضیان به علت ناتوانی درتغییر فرماندار بازنشسته سوادکوه شمالی با توجه به شعار دولت در جوانی گرایی به هردوه نماینده نمزه 0 می دهدم و از دکتر احسانی می خواهم هر چه زودتر این فرماندار بازنشسته وپیرمرد خسته را که توان کار ندارد را استراحت دهد
ف 11 آذر 1396
نانواکناری که ابروی فریدوکناریهارابرد
رضا 11 آذر 1396
رضیان ادیانی حسینی اکبری پس گردن خودتون دیدین مجلس میبینینن به رضیان ادیانی بعدازانتخابات سلام میکنم
نا شناس 11 آذر 1396
سلام .هیچ کدوم .والسلام .چون همه اونها به فکر استانمون نیستن.
نا شناس 11 آذر 1396
سلام خدمت همه مازندرانی های عزیز
من خدمت همه نمایندگان مازندران خدا قوت عرض می کنم تنها سفارشی که به همه آنها دارم اول اینکه کبر و غرور را از وجودتان پاک کنید و در ثانی اختلافات را کنار بگذارید و برای منطقه آزاد به کول هم نپرید من مدت 31 سال به فزرندان این استان درس دادم از روستاهای دور افتاده نو بگیر و روستاهای محروم چهاردانگه و دو دانگه ساری بگیر و آخرهای خدمت ئر قائمشهر بازنشسته شدم بعنوان یک بزرگتر خدمت شما عرض می کنم اگر مثلا فلان جایی از این استان بشود منطقه آزاد برای فلانک جاهای دیگر این استان چه تاثیر منفی می گذارد؟
بروید تلاش کنید مناطق دیگر را هم منطقه آزاد کنید . حالا اگر مناطق دیگر نشد اگر منطقه ای را که دولت یعنی آقای فلاح اعلام کرد باید منطقه آزاد شود چرا باید نمایندگان دیگر شهرها مخالف باشند؟
من در بین همه نماینده ها هیچ نماینده ای را نمره قبولی نمی دهم و به آنها می گویم از همین الآن بروند برای نمره 10 بجنگنند تا شاید با نمره ناپلئونی بتوانند دوباره قبول شوند
ali 11 آذر 1396
من به احمدی نماینده نوش و چالوس نمره زیر صفر می دهم چون در همه کارها دخالت می کند و باعث عقب ماندگی حوزه انتخابیه خود شده است . با دخالت های بیجای ایشان بندر نوشهر در حال تعطیل شده است
مازندراني 11 آذر 1396
با نظارتي كه دوستان در بالا ارسال كردن به اين نتيجه رسيدم كه تقريبا هيچ كدوم از نمايندگان نكره قبولي ندارن ، وقتي مردم نماينده سياسي انتخاب نكنن حتما موفق خواهند شد، دوره بعد ان شاالله هيچكدوم يك از نمايندگان فعلي را انتخاب نخواهيم كرد، با سپاس از مديريت محترم شمال نيوز
قائمشهر 11 آذر 1396
دقیقا درسته. نماینده باید دنبال حل مشکلات حوزه انتخابی باشه ولی آقای ادیانی بیشتر دنبال مهره چینیه. جالبه که اکثر نماینده ها زمان تبلیغات میگن که ما دخالتی توی انتصاب مسئولین نمیکنیم!!! به برادر بزرگوار دکتر ادیانی هم توصیه میکنم که حمایت بیش از حد از بعضی افراد معلوم الحال که مثلا توی دانشگاه آزاد قائمشهر سابقشون مشخصه محبوبیت خودش رو پایین نیاره. اگه دل ایشون برای دانشگاه می تپه لطفا پیگیر جذب رشته های جدید یا دریافت مطالبات دانشگاه باشن
طبرستان 11 آذر 1396
من به ادیانی نمره 5 میدم چون به نظرم وظیفه اصلیش رو ول کرده و بیشتر دنبال انتصاب دوستاش توی سمتهای مسئولیتیه
سوادکوهی 11 آذر 1396
آقای ادیانی فقط برای حقوق نماینده مجلس شده است نیازبه نمره نداردآقای رضیان هم بدیگران بدهکاراست باید جبران کند وقت ندارد
بهروز 11 آذر 1396
باسلام ادب احترام خدمت هم استانیهای عزیزم من اگه بخام نمره ای به نمایندگان استان بدم 12 الی 13 نمره از20 میدم بنده واکثرا هم استانیهای عزیزم دوست دارن نماینده ای داشته باشن مثل نقوی حسینی حاجی دلیگانی قاضی پور هاشمی قاضی زاده وچند نفر دیگه هستند کدوم شما مشاهده کردین یا شنیدین که نماینده ما یکبار اعتراض بکنه یا حرف دل مردم بزنن متاسفانه نماینده ها ما دوس دارن کار به کار کسی نداشته باشن مثل شاگرد مدرسه ای که دنبال نمره انضباط بالایی هستند اینطور تشریف دارن اگه من بودم به شخصه کاری با مجلسیها مبیکردم که بودجه یا پوئنی میومد اول برای مازندران بگیرند که انقدر شلوغ کاری بکنن که هر چیز خوبی داره تصویب میشه تو مجلس بگن اول به مازندران بدهید وگرنه تا 50سال دیگه همچین نماینده هایی که ماداریم مازندران عقب افتاده ترین استان کشور هست ومیمونه همینقدر میبینی مازندران جون داره بخاطر مسافرین دانه درشتی هست که میاند مازندران تفریح وگرنه اگه دریا نبود مازندرانی هم وجود نداشت
حسین.ع 11 آذر 1396
دامادی ۲ یوسف نژاد ۱۷
نا شناس 11 آذر 1396
به نظرم این همه کاربر ناراضی نماینده شهرشان هستند جناب سردار نانواکناری نماینده مردم فریدونکنار به تنهایی نماینده کل استان شود بقیه نماینده ها بروند تعطیلات ،این حرفم جهت جلوگیری ازاتلاف زمان و هزینه ها موثر هست.
یاسمن مظفری 11 آذر 1396
دکتر یوسف نژاد نماینده ملی و مدبر و پر تلاش و توانمند هستن نمره ایشون از ۲۰ بالاتر میباشد بلکه نمره ایشون بالاترین عدد میباشد
نا شناس 11 آذر 1396
Yusefndzhad 18
Damadi 8
شهروند قائمشهر 11 آذر 1396
این دوره یکی از ضعیف ترین دوره های نمایندگی مجلس از قائمشهر بود مخصوصا آقای رضیان که فکر می کنم یک بار قدم زدن در راهروهای مجلس هم برایش کفایت میکرد چه برسد به نمایندگی ، آقای ادیانی هم وضعش کمی بهتر است . به نظر من که همانطور که بدخی از دوستان در بالا نظر داده اند آقای رضیان با نمره زیر صفر باید بدنبال خداحافظب از مجلی باشند و آقای ادبانی هم با نمره دو باید پاسخگو عملکرد خود باشند.
K_m 11 آذر 1396
نماینده سالم و پاک و بی ریا و بدون دغل بازی و روراست و صادق با مردم حوزه خودشان باید از افرادی همچون دکتر عبدلله رضیان و مهندس حاج حسین نیاز آذری نام برد. بنده خود قائمشهریهم ولی به جد و قاطع میتوان بگویم که نیاز آذری یک نماینده شهری نیست بلکه ملی_استانی است و در کنار آقای رضیان عزیز و پاک در واقع چهره قشنگ موکلان استانمان هستند.درود بر هر دو نماینده ای که واقعا سالمند و پاک
شيرين 11 آذر 1396
دامادي ٠
يوسف نژاد ٢٠
نا شناس 11 آذر 1396
باسلام به ترتیب قد از یک شروع می کنم تا اخرین نفر که بلند قدترینه با تک ماده شاید قبول بشه جمعاً یکدسته سبزی نمی ارزن
کارمند استانداری 11 آذر 1396
نجفی نماینده بابل، بی تجربه و مغرور و رفتارهای احساسی و نسنجیده و فراموشکار نسبت به حامیان واقعی. نمره دو
یاسر 11 آذر 1396
با سلام .
دکتر رضیان بسیار آگاهانه و صبورانه پیگیر مطالبات حوزه انتخابیه هستند همانطور که در هفته های گذشته در یک نامه سرگشاده به مردم حوزه انتخابیه اعلام کرده بودند که متاسفانه در یک اقدام به دور از شان نمایندگی و ناشایست دیگر نماینده به نام خود تمام کرده بود وبايد به دکتر ادیانی یادآوری کرد شنیده ها حاکی از آن است که شما بیشتر به دنبال تسویه حساب با برخی از افراد در ادارات از جمله حوزه آب هستید تا پیگیری مطالبات مردم .... یا حق
پاسخ ها به این نظر
سید حامد 12 آذر 1396
مثل اینکه شما اطلاعاتتون کامل نیست...آقای رضیان بخاطر اون حرفشون از دکتر ادیانی عذرخواهی کرد..کارنامه دکتر رضیان رو از زبان مردم شریف ارطه بشنوید.
لازمه ک با اطلاعات دقیق کامنت بگذراید..درود بر شما.
زهرا 12 آذر 1396
پاسخ به كارمند استاندارى.
خوبه من بگم نياز آذر بظاهر مخلص اما در عمل دورو و چند لايه. بى علم و كپى بردار اونم ناقص و دزد انديشه نماينده ى اول . تمام شهر صحبتش هست.
مردمى تر و خاكى تر از نجفى با تجربيات و علم لازم در صحنه هاى سياست داخلى و خارجى نمره اش هم بيست.
حامد از قائمشهر 11 آذر 1396
دوستان توجه کنند ک اگر ادیانی سکوت اختیار کنه شخص دیگری از مازندران قابلیت مطرح شدن در صحن مجلس در این مقیاس رو داره یا خیر.
ادیانی در دوره هشتم 1400 دقیقه در جهت منافع استانی و ملی اظهارنظر کرده در حالیکه 12 نماینده دوره نهم در پایان سه سال نمایندگی 1300 دقبقه..جالب نیست این آمار؟؟
ادیانی صدای مازندرانه...ولی دوستان فکر میکنند نماینده تلفنچیه...اگه تلفنارو جواب بده زمانی برای مطالعه و صحبت کارشناسی توو مجلس میمونه؟؟؟/عاقل باشیم و عاقلانه انتخاب کنبم.
نا شناس 12 آذر 1396
رضیان ادیانی رای نمیارن دوربعدکمال علیپور هاشم پور دورپس گردن دیدن نمایندگی رامیبینند
ساروی 12 آذر 1396
یوسف نژاد 20 و بالاتر . کسی که حرف دل مردم رو توی خیابان و کوچه و پس کوچه گوش جان میده . . یوسف نژاد 20 فقط 20
نا شناس 12 آذر 1396
نحسنت به نماینده مازندران مرحبا از حمایت تک تک شان در بخش کشاورزی . کندس کیلویی 2000 تومان پرتغال کیلویی 700 تومان !!!!!!!!!!!!! نمره منفی 20 بيكاري در مازندران 0 آفرين و مرحبا به نماينده هاي مازندران واقعا گل كاشتيد
عبد 12 آذر 1396
به نمایندگان محترم که در عرصه بیرونی ادعای مردمی وکار برای خدا می کنند عرض می کنم یک شب تنها در نزد خدا بنشینید وبه کار هایی که می نمائید فکر کنید وتوبه کنید همه شما را می شناسم به اندازه ذره ایی کار برای مردم وانقلاب انجام نمی دهید وفقط به فکر خود ، باند وجناح خود ولابی بازی می باشید اگر واقعاً کار درست انجام دهید جلوی خیلی از معضلات را می توانید بگیرید اما امان از لابی گری وکوته فکر کردن که بلای جان کشور ما شده است
نا شناس 12 آذر 1396
جناب اسماعیلی نماینده نور و محموداباد نمرشون به حد قبولی نمیرسه
حسین 12 آذر 1396
من به نماینده جوان و خوش فکر ساری مهندس دامادی نمره 20 میدم
امير علي 12 آذر 1396
سلام تشكر از شمال نيور و اقدام خوبتون
من از گلوگاه در خصوص اقاي شاعري بخدا مقيمي بهتر بود همش حرف و اقدام بدون عمل پروزه ملي رو داره بنام خودش تموم ميكنه داد مردم از بابت قولهاي كه داده بود در اومده نمره 8 از 20
Reza 12 آذر 1396
دکتر یوسف نژاد نماینده اول استانه با این کاری که کرد در مجلس برای ایجاد منطقه ازاد امیراباد
یوسف نژاد ۲۰
دامادی ۷
حسین رنجبر سوچلمایی 12 آذر 1396
بنده به عنوان یکی از شهروندان نکا از نماینده مردم ساری آقای دکتر یوسف نژاد به خاطر تصویب منطقه آزاد تجاری امیرآباد در کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس کمال تقدیر و تشکر را دارم.
از ساري 12 آذر 1396
اقايان يوسف نژاد واحمدي لاشكي حداقل تومجلس پشت تريبون خوب صحبت ميكنن بقيه كه هيچ بدرد استان بخوريد خدا گير ميشيد اين مردم استان شما را بزرگ كردن مردماي خوبي هستند نمره شون زير ده
نکایی 11 آذر 1396
سلام شاعری =11
حسینی مقدم شهر نکا 11 آذر 1396
متاسف از انتخاب شاعری در نکا بهشهر گلوگاه
نمره شاعری 12
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 11 آذر 1396
وافعا نمیدونیم مقیمی مرد عمل و شاعری مرد شعار
عبدالهی چاله پل 11 آذر 1396
شاعری پر انشالله دو سال دیگر نشان خواهیم داد نمره 5
نا شناس 11 آذر 1396
همه‌ی اینها نمره شان صفرهست بدرد قانون گذاری نمی خورند
احمد 11 آذر 1396
سلام و مرسی از سردار نانواکناری برای همه ی زحمت ها و تاششون برای حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار
بابلی 11 آذر 1396
شمال نیوز جان خیلی بی جنبه شدی که نظرات انتقادی از خودتو اصلا منتشر نمی کنی چون نظر دیروز منو نذاشتی.
سید حامد 12 آذر 1396
از نمایندگان تقاضا دارم بجای توجه به حوزه انتخابیه به منافع استانی فکر کنند و قضیه منطقه آزاد رو حل و فصل کنند..قابل توجه آقای احمدی لاشکی...از آقای رضیان تقاضا داریم در حد و اندازه یک نماینده عمل کنند.
سید حامد 12 آذر 1396
با توجه به کارنامه نمایندگان مجلس میتونم با جرات بگم نماینده اول استان دکتر ادیانیه..بی برو برگرد...کافیه دوستان رادیو مجلس رو گوش کنند و جایگاه و عملکرد نماینده مجلس رو به معنای واقعی کلمه درک کنند.
مرتضی 12 آذر 1396
شاعری مردود شد
فقط یک تیم درست کرده و برای اونا کار میکنه. به فکر مردم و جوانها نیست

شاعری عشق مصاحبه داره فکر میکنه با این مصاحبه ها دیده میشه و میتونه رای بگیزره. این دوره مشخص میشه که مردم زرنگتر از اونها هستند
علی 12 آذر 1396
ما چالوسیها مگه نماینده داریم تا بهش نمره بدیم... ؟؟؟؟
نکائی 12 آذر 1396
مردم ازجناب شاعری انتظارات بسیارداشتن !زیراایشان تاحدودی نزدجناحین
چپ وراست ازمقبولیت مناسبی برخورداربودن وهمین امرموجب برآن شدتاذ بتوانندپس ازسالهاانتظار به مجلس راه یابند!!
امامتاسفانه بهیچ وجه نوانستن اتنظارات مردوم منطقه اشوبرآورده کنند!که
این هم به چنددلیل بود!!
1-انتصاب مدیرویارئیس دفتری بسیارضعیف باروابط عمومی بسیارپائین!!درعین
حال متدین!!
2-انتخاب ازمشاورویاهمراه ویابادیگاردویا...هرچی که اسمشو میذارید!آقاسید
رومنظورمه!!
3-عدم سرکشی به ادارات ونهادهای تاثیرگذار!!ویادرارتباط بودن باآنهاویاحداقل اخذمشاوره ازافرادبومی اداره!
4-آخرین وبعبارتی مهمترین!!!بکاربردن الفاظ نامناسب واحمدی نژادی درمحافل رسمی نسبت به مسئولین!!!که بنابراطلاع واصله درزمان تصدی پست استاندا
ری گلستان نیزمسبوغ بسابقه میباشد!
5-عدم استفاده ازنیروهای بومی درسطح مدیران ادارات که اگریوقتی مشکلی
درشهرستان درغیرساعات اداری حادث گردد!!!احدی ازمدیران ادارات دردستر س نمیباشند!!
باذکراین اوضاع که قطره ای ازدریاست!!اگربخایم منصفانه نسبت باین بزرگوارو عملکردشان قضاوت نمائیم وبخایم نمره بدیم!چنانچه شاخص نمره20باشدلذا
سهم این بزرگوارخوشبینانه بخایم ارفاغ کنیم نمره ی بیشتراز8روکسب نمکنن!
باتوجه بزمان اندک باقیمانده ازعمرمجلس دهم اگرجناب شاعری نخادتدبیری به
این موضوع نیاندیشد!!علیرغم میل باطنی وارادتی که نسبت باین بزرگواردارم
بایست عرضکنم بایستی عطای نمایندگی درمجلس روبه لقایش ببخشد!!
ناگفته نماندبنده ازدوستان چندین ساله این بزرگوارم!البته ایشان ماروفراموش
کردن!!بهرحال آرزوی توفیقات روزافزون دارم!!!
آقایی 12 آذر 1396
من یک شهروند بابلی هستم
به نظرم نجفی نماینده بابل یک نماینده ی ایده آل هستش و من به ایشان نمره ی 20 می دهم ، از اینکه ندای اصلاحات سر داده و همسو با دولت عمل کرده است .
یکی از عملکرد های بسزای ایشان در پیگیری وضعیت گازرسانی استان بوده ، که تاجایی که اسناد و مدارک نشان می دهد تلاش بسزایی در اتصال خط لوله سمنان به مازندران داشته است و مطالبه ی جدی در این زمینه داشته است و شاهد بودیم که این اتفاق افتاده است ، با روابطی که با وزرا دارد ، می شود از ایشان خواست تا پیگیر کارهای عمرانی جدی تری برای استان باشد .
قطعا ما باید از نمایندگانمان کار بخواهیم و در پشت گود ننشینیم و بگوییم کاری از دستشان بر نمی آید .
طوری 12 آذر 1396
سلام با 10 نمره ارفاق به هردونماینده بابل نمره 10 میدم
محمد 12 آذر 1396
با سلام
از اينكه چهار نفر به نماينده ايي بدون هيچ استدلالى بيست يا صفر بدهند پر واضح است كه قابل استناد نخواهد بود. هر كس بهتر است براى نمره ايي كه مى دهد دليل و منطق ارايه كند.
من به نماينده ى صادق ، شجاع، پركار، بى حاشيه ، بى سروصداى و بدون تبليغات مانند آقاى دكتر نجفى نمره عالى ميدم. چون اول از همه طراز نمايندگى بابل وا به سطح ملى رساند، سرمايه گذارى سرمايه گذاران در بابل را زمينه سازي كردند، كمربندى بابل را با سندى از وزير راه در همان اوايل نمايندگى به اتمام رساندند. چهار دستگاه ماشين آمبولانس يك ميلياردى هر كدام بطور ويژه براى بابل از وزير بهداشت گرفتند. براى مركز مطالعات سرطان در بابل اعتبارات كلانى گرفتند كه دانشگاه علوم پزسكى در جريان است.و هزاران طرح و پروژه ايي كه در دستور دارند و هرگزم در بوق و كرنا نمى كنند.نه مانند نماينده ايي كه با التماس و پيامك در روز مجلس همه رو به ريارت عاشورا دعوت مى كند بعد تيتر مى زند كه كل استان اومدند تا به من تبريك بگن.????نمره ى آقاى نجفى نسبت به زمانى كه داشتند خيلى بالاتر از بيست است گرچه رفع بيكارى و كندن ريشه هاى فساد و رانت وباند عزم ملى مو طلبد. و درد مردم نيز به همت مسؤولين بلند پايه و همدلى همگانى نياز دارد.
نادر 12 آذر 1396
از آمل . نماینده بانفوذ آمل که قدرت نفوذش به واسطه رییس مجلس است . متاسفانه در. انتصابات مدیران حتی کارمندان دستگاههای اجرایی خصوصا فرمانداری و بخشداریها در حوزه شهرستان آمل دخالت صددرصد میکند
hassn.n 12 آذر 1396
نجفی نماینده ای است که مواضعش درسطح ملی مشخص است،درحوزه استانی فقط یک نمونه همین خط لوله گاز از سمنان که چند وقت پیش توسط زنگنه افتتاح شدفقط وفقط با پیگیری شخص دکتر نجفی بودکه منجربه این شدکه مازندران افت فشارگازنداشته باشه،درحوزه شهرستانی هم نجفی 4الی 5کار اصلی ومهم رو دردست گرفته وداره پیگیری میکنه.ازجمله احداث ورزشگاه مدرن،وصل شدن بابل به ریل،طرح ویژه گردشگری دربابل،ایجادصنایع تبدیلی برای مرکبات.اتمام کمربندی جنوبی بعد 17سال.اینهازمان میبره تابه کلنگ یا افتتاح برسه.
افرا 12 آذر 1396
من به دکتر ادیانی زبان گویا مجلس که ازمعدود نمایندگان مجلس هستش که تمام راههای ارتباط مجلس ودولت و قوه قضائیه را خوب بلده وهمچین بلده که پاسخ صریح را بدون رودربایسی جواب بده من نمره 20 میدم
نا شناس 12 آذر 1396
به عنوان یک فریدونکناری به نانواکناری نمره ۲۵ صدم میدهم.... با بوق و کرنا به مجلس رفت و تقریبا هیچ کاری نکرد....تکرار می کنم هیچ کاری نکرد.... ۲۵ صدم هم‌ با ارفاق به خاطر دیدارهای صمیمانه اش می گیره.....۲ سال این آدم تنها ویدار صمیمانه داره.... مجلس جای آدم های متخصصه....
كارمند فرماندارى 12 آذر 1396
نجفى بسيار مردمى و صادق و راست گو كه درستى و عهد خود با خدايش را هرگز فراموش نكرده. نمره هم 20
حسين 12 آذر 1396
اين نظر سنجى بخاط اينكه معيار و ملاك مشخصى نگفته بنظرم علمى و قابل استناد نيست
ساروی 12 آذر 1396
دامادی ۵ یوسفنژاد۱۵
نا شناس 12 آذر 1396
من به نجفي نمره بيست مي دهم ، چون تنها نماينده ايست كه بااشراف كامل به وظايف نمايندگي خويش بارعايت اصول اخلاق حرفه اي وبه دورازهرگونه هياهووتبليغات عمل مي كندولي متاسفانه برخي دوستان بدون اطلاعات وتفكيك وظايف نمايندگان با مديران اجرايي ارايه نظرمي نمايند.
عب الهی 12 آذر 1396
اینها همه سر کاری است .اصلا مجلس به چه کسی پاسخگو است ؟پول وقبیله داشته باشی نمایند ه ای.
غفاری 12 آذر 1396
بابل دو نماینده دارد
یکی آقای نیاز آذری ودیگری آقای نجفی تقریبا ساز و کار و منش این دو نماینده اختلاف ۱۸۰ درجه ای دارد بگونه ای که آقای نیاز به توجه و سرکشی مناطق و شرکت در اکثر مراسمات محلی و منطقه ای مشغول است آقای نجفی کمتر در دسترس است بنده در آبان ماه در دومجلس جداگانه سخنان هردو را شنیدم یکی مراسم محلی با حضور نخبگان یک روستا که ایشان به ارائه ی خدمات خود در مجلس قبل وجدید پرداخت اگرچه تمام اتفاقات ۶ سال اخیرازجمله لوله کشی گازها را هم بنام خودش گزارش داد. مراسم بعدی مجلس ختمی بود که آقای نجفی بعلت نسب فامیلی بقول خودش برای اولین بار حضور را مغتنم میشمرد و گفت امروز بجای روستا گردی و بنر زدن طرح آسفالت ۷۰ به ۳۰ که از جیب روستاییان محروم گرفته میشود بنام خودم؛ نماینده بایست نسبت به پنج مسئله ی اصلی کشور :فساد بحرانهای اجتماعی بیکاری و طرح وبرنامه داشته باشد...
راستش ازینکه آقای نیاز پرونده ی وام افراد را با دست خودش از آقای اسلامیان سرپرست بانک‌ملی تایید میگیرد و کار اشخاص را راه می اندازد خوشحال میشوم واز طرفی دقت و وسواس نجفی که هیچ کسی را بتوصیه و تلفن بمدیری تحمیل نمیکند برایم خوشایند است .
آنچه مسلم است مردم بابل با سطح عالی از دانش و شعور سیاسی همیشه از بین افراد حاضر در عرصه ی انتخاب بهترین ها را برمی گزینند و با هیچکس عقد اخوت نبستد بگونه ای که آرای بالای ۱۰۰ هزار تا را به ۳۰۰۰۰ تا تقلیل می دهند و برعکس کسی را که سه روز مانده به انتخابات وارد عرصه ی کارزار شده ، برمی گزینند
من به آقای نجفی که آرمان گراست بنسبت آقای نیاز که بروزمرگی دچار است نمره ی بهتری میدهم
نگار 12 آذر 1396
دوستانی که میگن نجفی بده نیاز خوبه و فلان، میشه دلایلتون رو هم بگید لطفا؟ که مثلا دست آورد های اقای نیاز طی ۲ دوره و اقای رضییان حتی، چی بوده این مدت؟
محمد رسولی 12 آذر 1396
از زحمات بیدریغ جهادگر پر تلاش نماینده شرق استان جناب دکتر شاعری تشکر و قدردانی میکنیم و یقینا نمره ایشان ۲۰ خواهد بود .
ضمنا بیشترین پیگیری را جهت منطقه آزاد امیر آباد ایشان داشته اند .
محمد از تنکابن 12 آذر 1396
به نماینده تنکابن ، رامسر و عباس آباد نمره ردی می دهم.
نا شناس 12 آذر 1396
من به آقاي نجفي تنها نماينده شجاع و اصلاح طلب استان مازندران نمره بيست ميدهم و نمره صفر به تمام نماينده هايي كه به اسم ليست اميد وارد مجلس شدند و جز دورنگي چيزي ازشون نديديم
نا شناس 13 آذر 1396
نمایندگان غالبا نمر ه پایینی دارند چون عملکردشان درامورات کلان وملی واستانی واقعا ضعیف است غیر از اقای یوسف نژاد تا حدودی قابل قبول مابقی نمایندگان افکار ضعیف محلی وشهری راپیگیرند وبه روزمرگی دنبال تبلیغات خود وپیگیری وام واشتغال وسفارشات دوستان ووامداران خود هستند ومردود ومشروطند بااین عملکرد طبیعی است مازندران عقب مانده واز توسعه وپیشرفت خبری نباشه
نا شناس 12 آذر 1396
به نظر شما این بابا یعنی همین آقای نجفی میدونه که بابل کجاست؟
یاسر 13 آذر 1396
به غیر از آقای دکتر یوسف نژاد _که عملکرد و جایگاه قابل قبولی داشته اند_ متاسفانه ،مابقی در اندازه و قواره نماینده مجلس ظاهر نشده اند.
آملي 13 آذر 1396
دكتر يوسفيان نماينده اي توانمند و مردمي و ملي هست براي شهرستان آمل زحمات زيادي ميكشد و آينده آمل با حضور ايشان بسيار توسعه يافته خواهد و نمره ايشان20. است
زیرابی 13 آذر 1396
اقای ادیانی نمره بیست میدم چون مثل یه شیر نعره میکشه اگه اینجوری نبود به سواد کوهی بودنش شک میکردم سوادکوهی باید مثل شیر حرف بزنه هرچند که انتقاد به این عموی عزیز ما هم فراون هست اما باج به هیچ مدیر نا کارامدی نمی دهد حتی به لاریجانی
باباپور 13 آذر 1396
سلام
من تعجب میکنم چرا فک و فامیلهای نجفی یکهو ریختند توی سایت و به نمره دادن و نظر دادن
به نظر من نجفی بازیچه دست یک پدر و پسر هست که اونها هم میخان جیب خودشان را پر کنندهمانطور که در کشتارگاه و اصناف و چندکار دیگر شریک هستند و دارند میخورن
جمع کردن تعدادی کاسب کار و زندانی سیاسی درکنار هم نشون میدهد نجفی اصلاح طلب نیست و در دفترش هرکس کاسبی بلد باشد. برخورد بد رییس دفتر که خودم دیدم چندنفر را با توهین انداختند بیرون و عدم حضور نجفی به او نمره کلاهبرداری میدهم
اگر این سایت مال خودشان نباشد و این نظر من را پخش کنید
نا شناس 13 آذر 1396
بهترین نمره عملکرد افراد در هر حوزه می باشد و بهترین سنجش رای گیری در انتخابات اتی
شاهرخ 13 آذر 1396
اول به این دوست عزیز میگم:
1. نجفی سالهاست در رده ملی کار کرده هست و به خوبی اشنا به دیپلماسی داخلی و خارجی میباشد پس بی تجربگی معنایی ندارد.
2. شما هیچ وقت نباید مرزبندي که یک نماینده برای وضايفش قائل هست به مغرور بودن ربط دهید خیلی از نماینده ها دنبال محفل های سیاسی و دورهمي با مدیران شهرستانی و استاني هستند، در صورتیکه آقای نجفی هیچ عقیده به این امر ندارد.
3. من نمیدانم رفتارهای احساسی و نسنجیده را از کجا اوردين. فک کنم شما دنبال نماینده هستید که دنبال بنر و روستاگردي و عکس دورهمي باشد.و فکر کنم یکی از شاخص های مهم رفتاراي سنجیده برای امثال شماها این باشد.
4. نجفی نسبت به افرادی که دنبال سهم خواهي و حتی این افراد نزدیکترین افراد باشند فراموش کار هست.
من به آقای نجفی تا اینجای کار نمره 17 میدم چون تازه به نصف دوره مسئولیتشان رسیدن. ولي دلایل:
1. اقاي نجفی بسیار آدم پاکدستي هست و به هیچ وجه برخلاف بعضی ها به دنبال باند بازی و مباحث اقتصادی نبوده است.
2.نجفی به دنبال عوام فریبی با سلاح هایی همچون بنر، بوق وکرنا کردن و دروغ و وعده وعید نیست این قضیه از ابتدای انتخابات در دوره تبلیغات قابل برداشت بود.
3. نجفی به دنبال کار پایه ای هست و در این امر کوتاهی نکرده هست و معتقد هست اسفالت و لوله کشی گاز و برق آب صاحب دارد و وظیفه نماینده نیست در این کارها دخالت کند.
4.به نظر من مردم ما باید واقع بین باشند و گول فریبکاری بعضی از نماینده ها را نخورن که حیثیت نمایندگی را امثال این نماینده به باد دادن و نمایندگی را در حد یک اپراتور جا انداختند.
5. شما مردم اگر به رزومه این نمایندها يک نگاهی بندازيد متوجه خواهید شد که چه کسی باند بازه و از نفوذ اطرافیان خود به قدرت رسید و بدون آنکه شعور و دیپلماسی نمایندگی داشته باشد، برخلاف این نماینده ها آقای نجفی به عنوان یک کشاورز زاده با افتخار به قول خودشان نردبان ترقی را یکی پس از دیگری طی کرده هست و نون دسترنج خودشو خورده و لذا به کسی بدهکار نیست که در ازايش باج دهد.
5. مردم بابل باید ببالن به همچین نماینده ای که در طراز ملی کار میکند. من مطمئنم ایشان تا پایان مسؤلیت شان به وعده هایی که در زمینه زیر ساخت بابل دادن عمل خواهد کرد و مردم این قضیه را درک خواهند کرد.
نا شناس 13 آذر 1396
به دکترشریعت نژادنمره قبولی نمی دهم به دلیل خودشان واطرافیانش بخصوص کسانیکه دردفترش هستنددرانتصابات حوزه انتخابیه دخالتهای فراوانی دارندازآبدارچی ادارات هم فروگذارنکردند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.