.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس پلیس آگاهی مازندران:
کسب رتبه نخست پلیس آگاهی مازندران در کشور
رئیس پلیس آگاهی مازندران در مبارزه با جرائم جنایی موفق به کسب رتبه اول در سطح کشور شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سرهنگ ذبیح الله پهلوانی اظهار داشت: برنامه‌ریزی، هماهنگی، هدایت و کنترل بر امور مربوط به کشف جرم و دستگیری مجرمان و متهمان به سرقت، قاچاق، قتل و سایر جرائم مهمه از مهم‌ترین وظایف پلیس آگاهی است.

وی افزود: رسیدگی به پرونده‌های قتل، سرقت‌های مسلحانه و آدم‌ربایی،گروگانگیری و فقدانی و بررسی‌های علت‌ها و انگیزه وقوع این جرائم از وظایف اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی است.

پهلوانی تصریح کرد: برای کاهش این نوع جرائم اداره مبارزه با جرائم جنایی این پلیس با انجام بررسی‌های علمی، تحقیقاتی و کار کارشناسی توانسته است گام‌های ارزنده ای برداشته و موفق به کسب رتبه اول در مبارزه با جرائم جنایی در سطح کشور شود.

وی خاطرنشان کرد: به پاس قدردانی از این تلاش‌های ارزنده همکاران این مجموعه در همایش کارآگاهان و روسای اداره جرائم جنایی پلیس آگاهی کشور که هفته جاری در ناجا برگزار شد از سرگرد احمد امینی رئیس اداره جرائم جنایی پلیس آگاهی استان قدردانی شد.

رئیس پلیس آگاهی مازندران ضمن تبریک کسب این موفقیت از حمایت‌های ارزنده فرمانده انتظامی استان و کارکنان مجموعه پلیس آگاهی قدردانی کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.748 seconds.