.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روز مجلس و بیانیه مجمع نمایندگان مازندران
رییس مجمع نمایندگان استان مازندران ضمن ارایه بیانیه به مناسبت روز مجلس بر صیانت از اصول مترقی قانون اساسی در صیانت از دستآوردهای انقلاب و دفاع از حقوق اساسی ملت در پرتو رهنمودهای حکیمانه رهبری تاکید کرد.

شمال نیوز: حسین نیاز آذری رییس مجمع نمایندگان استان مازندران ضمن ارایه بیانیه به مناسبت روز مجلس، صیانت از اصول مترقی قانون اساسی در صیانت از دستآوردهای انقلاب اسلامی و دفاع از حقوق اساسی ملت در پرتو رهنمودهای حکیمانه رهبری را لازم دانست.

به گزارش شمال نیوز، متن بیانیه مجمع نمایندگان استان مازندران به شرح زیر است؛

دهم آذر سالروز شهادت آیت الله مدرس روز مجلس نام گرفته است. این مناسبت مهم تقویمی و تاریخی پیام آور مجاهدت فقیه آزاد اندیش و وکیل مردمی پارلمان ملی ایران است. شخصیت برجسته فقهی، حقوقی و مردمی و مبارزاتی شهید مدرس برای همه نسل ها و حق طلبان درس آموز وچراغ راه می باشد.

مجلس شورای اسلامی که به فرموده امام راحل عصاره فضائل یک ملت و در راس همه امور است افختار خود می داند که درس آموز مکتب فکری و صنفی آیت الله شهید باشد. مجمع نمایندگان استان مازندران با تاسی از آرمان های امام راحل و اهداف متعالی شهدای گرانقدر ،خود را مکلف به صیانت از اصول مترقی قانون اساسی در صیانت از دستآوردهای انقلاب اسلامی و دفاع از حقوق اساسی ملت در پرتو رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی می داند.

مجمع نمایندگان استان مازندران با درک عمیق از حساسیت جایگاه خطیر قوه مقننه اهتمام به پیگیری مطالبات مردم و اهالی ولایتمدار حوزه انتخابیه را فرصت مغتنم برای خدمتگزاری در سنگر قانونگذاری می داند.

نمایندگان مردم شریف علوی تبار مازندران درخانه ملت با هدف صیانت از حقوق و مطالبات ملت مجدانه در ایفای رسالت قانونی متعهد بوده و با توکل بر ذات اقدس الهی به مسیر و سوگند خود پای بند خواهند بود.

مجمع نمایندگان مازندران تقارن میلاد فرخنده حضرت محمد مصطفی صلی الله و روز مجلس را شاگردی درس های پیامبر اعظم صلی الله و پیروی از سیره شریف نبوی در خدمتگزاری به هم نوعان و هم کیشان می داند و براین توفیق افتخار می نماید.

نمایندگان مازندران خود را همنشین درد ها و آلام ملت ، دغدغه مند کمبودها و متعهد به پیگیری مشکلات و تنگناها و تلاش بی وقفه برای رشد و توسعه زادبوم می دانند و براین توفیق الهی شاکرند.

درپایان یکایک نمایندگان خود را نیازمند راهنمایی و دعای خیر مردم شریف مازندران برای انجام متعهدانه رسالت قانونی دانسته و بر سوگند خود در خدمت گزاری به مردم فهیم مصمم می باشند.

 

 

منبع : خانه ملت


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.