.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجرای مرحله هشتم طرح ملی خادم در مازندران
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره پایان مرحله هشتم طرح خادم، از مراجعه تیمهای آموزشی این طرح ملی به منازل 10 هزار 217خانوار مازندرانی خبرداد.

به گزارش شمال نیوز، دکتر مجتبی اکبری گفت: در راستای اجرای طرح ملی خادم (خانواده آماده در مخاطرات) تا کنون 8 مرحله با موفقیت در استان اجرا شد که تیم های داوطلب خادم با مراجعه به منازل ده هزار و 217خانواده در شهرهای مختلف استان  به ارائه آموزش های امدادی پرداختند.

وی با اشاره به فعالیت 195 تیم داوطلب خادم در مرحله هشتم افزود: موضوع ارائه شده در مرحله هشتم «برنامه ارتباطی خانواده در شرایط اضطراری» بوده است.

اکبری با اشاره به اینکه هر مرحله طرح خادم با موضوع خاصی اجرا می شود، گفت: طرح ملی «خـانواده آماده در مـخاطرات» یا جنبش «خادم»، یک تلاش دسته‌جمعی است برای آموزش خانواده‌های ایرانی، برای اینکه بتوانند در برابر مخاطراتی که آنها را تهدید می‌کند، آماده شوند.

وی افزود: برای افزایش تاب آوری جامعه که همان تقویت قدرت جامعه برای بازگشت به وضع عادی پس از وقوع مخاطرات است، ارائه آموزش های همگانی مؤثر ضروری است.

اکبری گفت: شعار محوری و اختصاصی ما هم در استان مازندران «من خانواده ام را دوست دارم» است و در قالب این طرح که هم اکنون در مناطق مختلف استان در دست اجراست رابطین و داوطلبان خادم آموزش دیده و مجرب جمعیت هلال احمر به منازل شهروندان مراجعه نموده و اطلاعات تدوین شده امدادی را در قالب بسته آموزشی کوتاه مدت و فشرده به اعضای خانوار ارائه می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: مراجعه به در منازل خانوارها توسط داوطلبان و امدادگران هلال احمر در12 مرحله انجام می شود و در هر مرحله آموزش های کوتاه و سرپایی با موضوع خود امدادی و دگر امدادی به مدت 5 تا 10 دقیقه  ارائه می شود.

دکتر اکبری گفت: آنچه مهم است همکاری و تعامل شهروندان با عوامل جمعیت هلال احمر که درواقع تسهیل گران این فرآیند ملی و مهم هستند، شرط موثر موفقیت این برنامه است و از تمامی خانواده ها می خواهیم با نیروهای جمعیت هلال احمر استان همکاری کنند./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.195 seconds.