.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیمانکار قطعه دوم ساری تاکام تعیین شد
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: پیمانکار قطعه دوم جاده ساری کیاسر که از هولار تا سه راه تاکام را شامل می شود تعیین شده است.

به گزارش شمال نیوز،علی اصغر یوسف نژاد اظهار کرد: قطعه دوم جاده ساری کیاسر که از هولار تا سه راه تاکام را شامل می شود و با حضور معاونین وزیر راه و شهرسازی بازدید آن چند ماه گذشته صورت گرفته است به مناقضه گذاشته شده و پیمانکار تعیین شده است.

وی تصریح کرد: برای این پروژه که حدود هشت کیلومتر را شامل می شود، حدود 40میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته و در نظرگرفته شده و در انتظار مبادله قرار داد است.

یوسف نژاد عنوان کرد: امیدواریم با انتخاب پیمانکار بومی و کمک مسئولان محلی این پروژه 8کیلومتری که از نیازهای منطقه و خواست مردم به شمار می رود، مورد بهره برداری قرار بگیرد؛ انتظار داریم که همکاری مسئولان استانی به اجرای درست این پروژه با سرعت و تسریع کمک کند، این پروژه هولار تا سه راه تاکام را شامل می شود که بخشی از مسایل ترافیکی را در بر می گرد و نوعا مورد نگرانی مردم منطقه است.

نماینده مردم ساری در مجلس عنوان کرد: این اعتبار 40میلیارد تومان پس از هزینه کرد پیمانکار باید به وی پرداخت شود تا برای ادامه پروژه رغبت و توان و علاقه داشته باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.303 seconds.