.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیشنهاد نماینده ولی فقیه در مازندران ؛
آیت الله طبرسی : جایزه نوبل به سردار سلیمانی تقدیم شود
شمال نیوز : شمال نویز : نماینده ولی فقیه در مازندران با تبریک به مناسبت شکست گروهک تفکیری داعش تصریح کرد: جایزه نوبل باید به سردار قاسم سلیمانی اهداء شود.....

شمال نویز : نماینده ولی فقیه در مازندران با تبریک به مناسبت شکست گروهک تفکیری داعش تصریح کرد: جایزه نوبل باید به سردار قاسم سلیمانی اهداء شود.

به گزارش شمال نیوز ، آیت الله نورالله طبرسی در همایش ملی فاخری ها با تبریک به مناسبت فتح و پیروی سپاه اسلام بر سپاه کفر و تکفیری داعش و کندن ریشه خبیثه و استعماری قدرتهای بزرگ اظهار داشت: جایزه نوبل را باید به سردار سلیمانی اهدا کرد.

وی با عنوان اینکه ما ملتی با پیشینه هستیم که به هویت خویش بازگشتیم افزود: کسی نمی تواند ما را از اصل خود دور کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین به برگزاری همایش فاخری ها در چالوس اشاره و اضافه کرد: ملتی را نمی توان دید که تاریخ نداشته باشد و برای عالمان و مخترعان همایش برپا نکنند.

آیت الله طبرسی، با بیان اینکه در ادبیات اروپا دهها عنوان کتاب درباره عالمان نظیر شکسپیر و ویکتورهوگو نوشته شده است گفت: کشورها و ملتهای جهان نسبت به اندیشمندان خود احترام و ارزش قائل هستند.

امام جمعه ساری، با عنوان اینکه دانشمندان اسلامی و رهبران دینی زیادی داریم گفت: ایران اسلامی یکی از ملتهای صاحب تمدن بزرگ و قدیم است و ایران صاحب پیشینه تاریخی مهم است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار اینکه کتابهای زیادی برای اهل بیت (ع) به نگارش درآمده است گفت: ۴۴ شاعر استان مازندران در فضائل امام علی (ع) شعرسرایی کرده اند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی دارای پیشینه پرافتخاری است از علما، انبیاء، عرفا و شعرا به عنوان هادیان جامعه یاد کرد و گفت: در ایران، حافظ، سعدی و فردوسی داریم و باید مفاخر خود را ارج نهیم.

آیت الله طبرسی با اظهار اینکه علم وطن ندارد خواستار معرفی و تبلیغ عالمان و مفاخر دینی به نسل های جامعه شد زیرا ملت بی تاریخ نیستیم و تاریخ بلندی داریم و می توانیم گذشته پرافتخارمان را به رخ دیگران بکشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه ما نیاز به آقابالاسر نداریم گفت: ملت ایران خدا، امام زمان (عج) و رهبر فرزانه انقلاب را دارد و نیازمند به آمریکا نیست.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.895 seconds.