.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
97 درصد تصادفات درون شهری مربوط به عابران مُسن بود
رئیس پلیس راهور استان مازندران گفت: 96 نقط حادثه‌خیز در شرایط فعلی در استان وجود دارد.

به گزارش شمال نیوز، مهدی باقری با اشاره به اینکه در سال گذشته نزدیک به ۱۶۳ مورد نقاط حادثه‌خیز در سطح شهرهای استان داشتیم، اظهار کرد: قابل توجه است که با پیگیری‌های مسؤولان و به همت شهرداری‌های شهرستان‌ها بالغ بر ۷۸ نقاط احصا شده است.

وی تصریح کرد: در هشت ماه سال جاری نزدیک به ۱۵ درصد کاهش تصادف خودرو در سطح شهرستان داریم.

رئیس پلیس راهور استان مازندران با بیان اینکه همکاران ما در نقاط حادثه‌خیز مداوم و مستمر استقرار دارند، افزود: ۹۶ نقط حادثه‌خیز در شرایط فعلی در استان وجود دارد.

این مسؤول خاطر‌نشان کرد: امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های موجود استان این ۹۶ نقطه حادثه‌خیز در چند ماه باقی‌مانده تا پایان سال احصا انجام شود.

باقری یادآور شد: استان مازندران در دو نقطه بیشترین آمار تصادفات را به خودش اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه در هشت ماه سال جاری بالغ بر ۹۷ درصد از تصادفات ما عابران پیاده که بیشترین آسیب‌پذیری افراد مُسن جامعه بودند، تاکید کرد: بنابر ماده ۲۱۵ آیین‌نامه راهنمایی رانندگی که در حقیقت ظرفیت و شرایط عبور و مرور عابرین پیاده مشخص شده است، از خانواده‌ها تقاضا می‌کنم به هنگام عبور از عرض و طول خیابان که توسط این دسته از کاربران ترافیکی انجام می‌شود حتما یک نفر همراه را با خودشان داشته باشند تا باعث عبور تصادف نشود.

رئیس پلیس راهور استان مازندران عنوان کرد: نقاطی که به عنوان شرایط و وضعیت تصادف عابر پیاده ایجاد می‌شود به صورت پراکنده است.

باقری با بیان اینکه راکبان موتورسیکلت رعایت مقررات را در دستور کارشان قرار بدهند، گفت: راکبان موتورسیکلت به عنوان یکی از کاربران ترافیکی بیشترین آمار تصادفات بعد از عابرین پیاده را به خودشان اختصاص دادند.

وی با اشاره به اینکه ، عدم توجه به جلو، عدم رعایت حق تقدم و گردش به چپ و راست بیشترین عامل که باعث بروز تصادفات در سطح استان می‌شوند، تصریح کرد: از رانندگان عزیز تقاضا دارین با رعایت مقررات هم‌سو همکاران ما در نیروی انتظامی باشند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.925 seconds.