.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لزوم اعطای جایزه صلح نوبل به سردار سلیمانی
یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: فداکاری جوانان ایران، عراق، سوریه و حشدالشعبی‌ها آتش جنگ را در منطقه خاموش و دنیا را از کابوس داعش رهایی داد.
به گزارش شمال نیوز، آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی در درس خارج فقه که قبل از ظهر چهارشنبه در مسجد اعظم قم برگزار شد طی سخنانی با اشاره به نابودی داعش در منطقه گفت: این خبر بسیار مسرت بخشی بود و شکست این گروه تروریستی بسیار باعث امیدواری است. وی در ادامه با تأکید بر اینکه خدا را بخاطر این پیروزی هزاران بار شکر می‌گوییم اظهار داشت: این پیروزی نتیجه وحدت و همدلی کشورهای منطقه و جوانان ایران و سوریه و عراق و بویژه نیروهای حشدالشعبی است و حمایت‌های رهبری و مرجعیت نجف و تدبیر سردار سلیمانی در این مبارزه فراموش نشدنی است.

این استاد برجسته حوزه در ادامه حذف داعش را به معنای از بین رفتن خطری بزرگ برای منطقه و جهان دانست و ادامه داد: این گروه وحشی هیچ حد و مرزی را نمی‌شناختند و از هیچ جنایتی روی گردان نبودند.

پیروزی بر داعش ارزان به دست نیامد

وی در ادامه با تأکید بر اینکه باید جایزه نوبل به جبران خطاهای گذشته متولیان آن به سردار قاسم سلیمانی و همرزمانش داده شود بیان کرد: فداکاری های آنها آتش جنگ در منطقه را خاموش کرد و دنیا از یک کابوس وحشتناک رهایی یافت.

آیت الله مکارم شیرازی ادامه داد: این پیروزی ارزان به دست نیامد و هزاران شهید برای آن داده شد و شهرهای زیادی هم ویران شد و دنیا هم اکنون می‌داند که پیروزی بر داعش را رزمندگان منطقه بخصوص ایران، سوریه، عراق و حزب الله رقم زدند.

آمریکا و اسرائیل بنیانگذار داعش هستند

وی آمریکا و اسرائیل را بنیانگذار داعش دانست و ادامه داد: حامی مالی و فکری این گروه هم عربستان سعودی بود و این در حالی است که آمریکا با وقاحت تمام و درحالی که ما این گروه‌های تروریستی مبارزه کردیم باز هم ایران را حامی تروریست می‌داند.

این مرجع تقلید شیعیان افزود: اگر ما با تروریست منطقه مبارزه نمی‌کردیم آتش جنگ دامن آنها را هم می‌گرفت و البته باید بدانیم که توطئه دشمنان تمام شدنی نیست و آنها باز توطئه دیگری را طراحی می‌کنند.

وی افزود: اتفاقاتی که درباره نخست وزیر لبنان و همچنین یمن رخ داد نشان می‌دهد آنها به دنبال طراحی توطئه دیگر از راه و شیوه دیگر هستند و بنابراین ما باید هوشیارتر از گذشته و با بصیرت و توکل به خدا مسیرمان را ادامه دهیم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.