.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به مازندرانی بودنمان افتخار کنیم ؛
حضور خالصانه و داوطلبانه جراح زنان و زایمان مازندرانی در مناطق زلزله‌زده+تصاویر
شمال نیوز : حضور داوطلبانه دکتر مریم قلی‌زاده جراح زنان و زایمان در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه نشان داد که در کنار همه اخبار نگران‌کننده از مناطق حادثه‌دیده، خبرهایی هم هستند که انسان را امیدوار می‌کنند.....
شمال نیوز : عزیمت داوطلبانه پزشک متخصصی که مطب خود را با وجود مراجعه روزانه بیش از 60 بیمار و چند عمل جراحی رها می‌کند و در مناطق و روستاهای محروم و تخریب‌شده کرمانشاه می‌رود خود حدیث مفصلی از شرح عاشقی یک بانوی پزشک مازندرانی به هم‌وطنان خود است و تنها باید گفت  « به مازندرانی بودنمان به خاطر وجود اینگونه افراد مخلص و فداکار افتخار کنیم ».

به گزارش شمال نیوز ، حضور داوطلبانه دکتر مریم قلی‌زاده جراح زنان و زایمان در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه  نشان داد که در کنار همه اخبار نگران‌کننده از مناطق حادثه‌دیده، خبرهایی هم هستند که انسان را امیدوار می‌کنند.

این عزم انسان‌دوستانه توسط خانم دکتر و اقدام موفق برای چند زایمان طبیعی، روزهای اخیر در فضای مجازی صدر اخبار را به خود اختصاص داده است.

عزیمت داوطلبانه پزشک متخصصی که مطب خود را با وجود مراجعه روزانه بیش از 60 بیمار و چند عمل جراحی رها می‌کند و در مناطق و روستاهای محروم و تخریب‌شده کرمانشاه می‌رود خود حدیث مفصلی از شرح عاشقی یک بانوی پزشک مازندرانی به هم‌وطنان خود است.

پس از اطلاع از حضور این پزشک فداکار در مناطق زلزله‌زده تصمیم گرفتیم در گفت‌وگویی کوتاه از چند و چون این حضور داوطلبانه مطلع شویم.

قلی‌زاده با انگیزه اطلاع بیمارانی که این روزها با درب بسته مطبش مواجهه می‌شوند در گفت‌وگویی تلفنی ، گفت: در آغاز از همه بیمارانی که این روزها با درب بسته مطبم روبه‌رو می‌شوند عذرخواهی می‌کنم و مطمئن باشند که اهمیت این سفر چندروزه و نیاز مردم زلزله‌زده کرمانشاه موجب شد تا به‌عنوان یک پزشک که سوگند یاد کرده در کنار هم‌وطنانم باشم اما هیچگاه در طول این چند روز از یاد بیمارانم که به مطب مراجعه می کنند غافل نبودم .

وی با تشریح فضای درمانی موجود در منطقه استقراری خود اظهار کرد: اینجا سه قسمت درمانى شامل کمپ صحرایی ارتش، کمپ صحرایی سپاه و خود بیمارستان شهدا سر پل ذهاب مشغول فعالیت در حوزه بهداشت و درمان هستند.

قلی‌زاده ادامه داد: در محوطه حیاط بیمارستان بخش‌هاى مختلف هر یک در یک چادر مشغول فعالیت هستند، یک چادر نسبتاً مناسب به زایشگاه اختصاص داده شد، همچنین بیماران مختلف نیز در همین مکان ویزیت مى‌شوند، آزمایشگاه و رادیولوژى نیز دایر است.

این متخصص و جراح زنان و زایمان بیان کرد: به لطف خدا تا الان حدود 100 بیمار زن را ویزیت کردم و دو زایمان طبیعى نیز انجام شده است.

قلی‌زاده با توصیف زندگی مردم مناطق زلزله‌زده خاطرنشان کرد: تقریباً تمامى مردم چه آنهایی که خانه‌شان به‌طور کامل تخریب شده و چه کسانى که ظاهر ساختمان نسبتاً خوب اما داخل آن تخریب شده به‌علت پس‌لرزه‌ها در چادر زندگى مى‌کنند و اگر ترس از باران نباشد فعلاً با همین شرایط  اوضاع تحت کنترل است اما در صورت بارش باران مشکلات عدیده‌اى ایجاد خواهد شد که البته همه در تلاش برای تهیه کانکس و اسکان موقت هستند و به نظر این مورد در حال حاضر از ضرورى‌ترین محسوب مى‌شود.

وی تأکید کرد: با اهمیت‌ترین مسئله این است که کمک‌رسانى به این نواحى باید تا هفته‌هاى آینده  ادامه یابد و متوقف نشود، دست کم تا زمانى که اسکان موقت و امورات روزمره زندگى ساکنین به وضعیت حداقل نرمال برسد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ی ساروی 1 آذر 1396
سلام خانم دکتر قلی زاده فخر مازندران
انشاالله خدا به شما سلامتی و عاقبت بخیری بده که به فکر هموطن خود هستی
رنجبر 1 آذر 1396
درود بر شما زنان دلاور وزحمتکش
قائم شهر 1 آذر 1396
باعث افتخار ما قائم شهری هاست که خانم دکتر قلی زاده را به عنوان همشهری داریم و همچنین پزشک بدون مرز قائم شهر دکتر عمادی عزیز .
قائمشهری 1 آذر 1396
ایکاش خانم دکتر قلی زاده همراه دکتر عمادی یک تیم کامل و همیشگی باشند
خانم دکتر بی مرز در کنار آقای دکتر بی مرز جهانی دکتر عمادی
سید 1 آذر 1396
سلام
خداقوت خانم دکتر
افتخار مازندران و قاءمشهر و جاده نظامی هستید.
از بابل 1 آذر 1396
احسنت بر خانم دكتر قلي زاده
حسینی 1 آذر 1396
سلام وعرض ادب خدمت خانم دکتر عزیز ودوست داشتنی. با توجه به شناختی که ازحضرتعالی دارم انتظارچنین بزرگواری را از شما داشته ام. شما عهدی با خدای خود بسته اید وپای آن ایستاده اید عهد ی بین خودتان ومعبودتان لازم است مردم هم بدانند که شما در مطب شخصی خودتان هم از حق خود برای شادی بیماران بی بضاعتتان می گذرید. خانم دکتر عزیز افتخار ایران هستند بدون هیچ تملق وچاپلوسی بیمار کم بضاعت وبی بضاعتی نیست که حضور ایشان برسند واسترس هزینه عمل ویا درمان داشته باشند. از خدای منان برای شما آرزوی توفیق وسلامتی را خواستارم
م تنها 1 آذر 1396
همه جای ایران سرای من است به مازندران یکپارچه فکر می کنیم
نا شناس 1 آذر 1396
درود بر شرفت خانم دکتر قلی زاده . حرکت وزین تو درسی برا دیگه همکارانتان باشه . باعث افتخار ما مازندرانی هاست
وحید 2 آذر 1396
درود فراوان بر خانم دکتر پنجه طلا
ایران هیچ گاه بزرگ منشی و افتادگی شما را فراموش نخواهد کرد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.