.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تردد عادی و روان خودروها در محورهای مازندران
رئیس پلیس راه مازندران گفت: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان بوده و از لحاظ جوی نیز صاف است.

به گزارش شمال نیوز،علی‌رضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان بوده و از لحاظ جوی نیز صاف است.

وی بیان کرد: با توجه به بارش باران در روزهای پایانی هفته جاری مأموران پلیس راه در محورهای مازندران حضور دارند و در حالت آماده‌باش هستند.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: با توجه به شرایط فصلی همراه داشتن تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ برای رانندگان ضروری است در غیر این صورت به‌عنوان نقص فنی محسوب شده و از تردد خودرو جلوگیری می‌شود.

این مسؤول یادآور شد: محدودیت‌های ترافیکی نیز در روزهای پایانی هر هفته در محورهای مازندران اعمال می‌شود که در صورت اعلام اطلاع‌رسانی خواهد شد.

قدمی با تأکید بر پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که همواره رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب تردد کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

وی ادامه داد: انسداد محور کندوان نیز ادامه دارد و از ساعت 21:30 دقیقه تا پنج بامداد روز بعد روزهای شنبه،یک‌شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه در این محور اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.373 seconds.