.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ارائه مشوق صادراتی به مرکبات از سوی دولت
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از ارائه مشوق های صادراتی به مرکبات از سوی دولت خبرداد.

به گزارش شمال نیوز،دلاور حیدرپوربا بیان اینکه فصل برداشت مرکبات شروع شده است، اظهار کرد: نیمی از نارنگی های باغات استان برداشت و  روانه بازار شده است.

حیدرپور با بیان اینکه پرتقال و کیوی اراضی باغی استان نیز در حال برداشت است، اظهار کرد: دولت برای بازار مرکبات مازندران برنامه ویژه ای در نظر گرفته است.

وی تخصیص اعتبار مشوق صادرات مرکبات را یکی از حمایت های دولت دانست و تصریح کرد: براساس مصوبه دولت، به ازای صادرات دو کیلوگرم پرتقال مجوز واردات یک کیلوگرم موز با تخفیف 20 درصد در تعرفه گمرکی داده خواهد شد.

حیدرپور با بیان اینکه سازمان جهادکشاورزی مستقیما با استانداران و سازمان جهاد کشاورزی استان ها نامه نگاری داشته است، اظهار کرد: در این نامه نگاری ها اعلام کرده ایم که استان های متقاضی شرایط عرضه مستقیم مرکبات مازندران را به وجود آورند تا تشکل های مربوط محصولات خود را ارسال کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران وضعیت فعلی مرکبات را خوب دانست و اظهار کرد: پیگیر وعده های دولت در خصوص پرداخت مشوق های صادراتی هستیم تا رونق به بازار مرکبات برگردد.

حیدرپور در مورد نحوه خرید میوه شب عید اظهار کرد: امسال هنوز خرید شب عید صورت نگرفته اما هر زمان که مجوز دولت صادر شود بین 30 تا 40 هزار تن خریداری خواهیم کرد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش گفت: با یکی از میدان های میوه و تره بار تهران صحبت شده تا فضایی را در اختیار تولیدکنندگان مرکبات مازندران قرار دهند که تشکل ها و تولیدکنندگان بتوانند عرضه مستقیم داشته باشند./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.499 seconds.