.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرداخت تسهیلات 5میلیارد تومانی اقتصاد مقاومتی در ساری
فرمانده سپاه ناحیه ساری از پرداخت تسهیلات 5میلیارد تومانی اقتصاد مقاومتی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش شمال نیوز، علی خادم در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج در ساری با بیان اینکه عمده برنامه های هفته بسیج در ساری مسجد محور خواهند بود، تصریح کرد: در این هفته بیش از 20 یادواره شهدا در مناطق مختلف شهرستان برگزار می کنیم که یادواره بچه های آسمانی از برنامه های ویژه به مناسبت هفته بسیج است. 

وی از برگزاری 20 مسابقه ورزشی در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت در هفته بسیج خبر داد و اظهار کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی باید الگودهی و الگوسازی صورت گیرد از این رو نمایشگاه اقتصاد مقاومتی ساری را به صورت ویژه برپا خواهد شد. 

وی محل برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی را در امامزاده یحیی ساری دانست و اظهار کرد: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی سپاه ناحیه ساری در قالب 60 غرفه با حضور مسئولان کشوری و استانی همچون فرمانده سپاه کربلا و استاندار مازندران افتتاح خواهد شد.

خادم با بیان اینکه سال گذشته بیش از 5 میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی به متقاضیان پرداخت شده است، اظهار کرد: این تسهیلات موجب ایجاد بیش از 320 شغل ثابت در نقاط مختلف شهرستان ساری شد. 

فرمانده سپاه ناحیه ساری با بیان اینکه در هفته بسیج ویزیت رایگان مردم را در مناطق محروم در دستور کار قرار داده ایم، تصریح کرد: بیش از 100 همایش بصیرتی در سطح حوزه ها، پایگاه ها و اقشار بسیج شهرستان ساری برگزار خواهد شد. 

وی افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا، عبارروبی مزار شهدا، افتتاح 55 خانه محروم، همایش شکوه مقاومت، برگزاری  برنامه فرهنگی هنری میقات در 14 محله ساری از دیگر برنامه های سپاه ناحیه ساری در هفته بسیج است. 

فرمانده سپاه ناحیه ساری در بخش دیگری از سخنانش بسیج را غیر جناحی دانست و اظهار کرد: بسیج، جناحی و حزبی نیست، بسیج نهاد مردمی و انقلابی است که در راستای آرمان های امام(ره) و رهنمورد های رهبر معظم انقلاب گام بر می دارد. 

خادم حفظ انقلاب و دستاورهای آن را جزو ماموریت های ذاتی و قانونی بسیج دانست و تاکید کرد: هر مجموعه ای در اصول انقلاب باشد و در راستای رهنمود های رهبر معظم انقلاب گام بردارد مورد حمایت بسیج است. 

وی خاطرنشان کرد: بسیج خود را خادم مردم و انقلاب می داند و هرکجا که تاثیرگذار باشد حضور پیدا می کند./ایسنا

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.208 seconds.