.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
46 کامیون کمک‌های مردم مازندران به مناطق زلزله‌زده ارسال شد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: 46 کامیون کمک‌های مردم مازندران به مناطق زلزله‌زده ارسال شده است.

به گزارش شمال نیوز،مجتبی اکبری از مناطق زلزله‌46زده غرب کشور با تشکر از همه مازندرانی‌ها که برای کمک به مناطق زلزله‌زده غرب کشور سنگ تمام گذاشتند و با همت ثابت کردند که همیشه مهربان هستند، اظهار کرد: تا این لحظه ۴۶ دستگاه تریلی کامیون و کامیونت جنس به این مناطق ارسال کردیم.

وی افزود: همچنین در بخش کمک‌های نقدی هم اقدام بسیار قوی و موثری از مازندران داشتیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران با بیان اینکه در حال حاضر که در منطقه هستیم بخش کمک‌های اهدایی تقریبا تمام شده است و اسکان اضطراری انجام شده است، خاطرنشان کرد: اقلام اهدایی به اندازه کافی به دست مردم رسیده و شرایط بسیار به سمت مطلوب و خوبی سوق داده شده است.

این مسوول تاکید کرد: فعلا در مازندران جمع‌آوری کمک‌های غیر نقدی وجود نداشته باشد، جمع‌اوری کمک‌های نقدی از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ انجام بشود.


اکبری با اشاره به اینکه مردم زلزله‌زده در صورت اسکان موقت و دائم نیاز به لوازم زندگی دارند که ما این نیازشان را از دیروز اعلام کردیم، تصریح کرد: به محض اینکه اسکان موقت و دائم مردم زلزله‌زده انجام بشود نیاز به یک‌سری اقلام و لوازم زندگی مثل یخچال، بخاری، فرش، اجاق‌گاز و... دارند، اگر افرادی که می‌توانند هلال‌احمر به دست نیازندان می‌رساند.

وی یادآور شد: اغلام اضطراری مثل پتو به اندازه کافی با همت هموطنان به ویژه مازندرانی‌ها وجود داشت و نیاز به جمع‌آوری کمک‌های اینگونه در منطقه وجود ندارد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.