.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چالش جدید هیئت فوتبال با پرطرفدارترین تیم استان ؛
بهروان خطاب به باشگاه نساجی : چرا بی‌مورد اتهام می‌زنند؟
شمال نیوز : رئیس هیأت فوتبال استان مازندران گفت:‌ درآمد نداشتن باشگاه نساجی از بلیت‌فروشی به خاطر روش خرج کردن خودشان است. درآمد نداشتن نساجی از بلیت‌فروشی به خاطر نحوه خرج کردنشان است/ چرا بی‌مورد اتهام می‌زنند؟....
بهروان خطاب به باشگاه نساجی : چرا بی‌مورد اتهام می‌زنند؟

شمال نیوز : رئیس هیأت فوتبال استان مازندران گفت:‌ درآمد نداشتن باشگاه نساجی از بلیت‌فروشی به خاطر روش خرج کردن خودشان است.
به گزارش شمال نیوز ، غلامرضا بهروان طی گفت‌وگویی در واکنش بیانیه باشگاه نساجی مازندران در خصوص سهم بلیت‌فروشی این باشگاه، اظهار کرد: تمام صورت حساب‌ها موجود است وقتی خرید تور دروازه، نظافت ورزشگاه، کرایه آمبولانس و برانکارد را هیأت فوتبال باید بدهد دیگر چه چیزی باقی می‌ماند. وقتی درصدهای فدراسیون، سازمان لیگ و هیأت فوتبال از آن کسر شود همه چیز مشخص است. ما یک بار صورت حساب را به طور کامل منتشر می‌کنیم تا همه چیز روشن و مشخص شود.

وی افزود: تعداد تماشاگران با تعداد بلیت‌فروشی در مازندران مثل همه جای ایران اختلاف دارد. همانطور که در ورزشگاه آزادی هم شاهد چنین پدیده‌ای هستیم گاهی اوقات ۱۵ هزار تماشاگر به ورزشگاه می‌آید اما فقط ۱۰ هزار بلیت فروخته شته است ۵ هزار بلیت ضربدر ۳ هزار تومان رقمی ۱۵ میلیون تومان می‌شود. از سویی دیگر ۱۲ میلیون تومان باید هزینه بپردازیم. خود باشگاه با نیروی انتظامی قرارداد ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی امضا می‌کند. دستمزد عوامل تربیت‌بدنی قائمشهر، حراست و ... هم هست اسناد این پرداختی‌ها وجود دارد مگر می‌شود همینطور اتهام زد؟! ما تور دروازه به قیمت یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خریده‌ایم بعد آن موقع مدیرعامل باشگاه می‌آید و بیانیه می‌دهد.

رئیس هیأت فوتبال استان مازندران تصریح کرد: اگر به حرف باشد خیلی حرف‌ها برای زدن داریم با یک حساب سرانگشتی همه چیز مشخص می‌شود. باید طبق قانون ابتدا ۱۰ درصد فدراسیون، ۵ درصد سازمان لیگ و ۵ درصد هیأت فوتبال از بلیت‌فروشی کنار گذاشته می‌شود و هرکس هم باید هزینه‌های خودش را بدهد اما از کل بلیت فروشی ما همه چیز را پرداخت می‌کنیم با یک حساب ساده ریاضی همه چیز مشخص می‌شود آن موقع باشگاه تهدید می‌کند با یک اشاره بس است اشاره‌های دیگر هم بفرمایند تا همه چیز مشخص شود.

بهروان با اشاره به پیشنهاد هیأت فوتبال به باشگاه نساجی عنوان کرد: ما بارها به باشگاه پیشنهاد کرده‌ایم بلیت فروشی را در اختیار باشگاه می‌گذاریم بیایند و بلیت‌فروشی را بگیرند و کل هزینه‌ها را بپردازند چرا عوام‌فریبی می‌کنند. می‌خواهند مردم و تماشاگران را مقابل چه کسی قرار بدهند؟ اگر باشگاه نساجی از بلیت‌فروشی درآمدی ندارد که من هم می‌گویم ندارد به خاطر روش خرج کردن خود باشگاه است آنها قرارداد ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی با نیروی انتظامی می‌بندند بیایند همه هزینه‌ها را متقبل شوند و خودشان بلیت‌فروش باشند و بلیت فروشی کنند فقط بحث هزینه نیروی انتظامی نیست در بلیت‌فروشی بحث‌ها زیاد است عکس و سندش را موجود داریم بلیت‌هایی که فروخته می‌شود اما پاره نمی‌شود و دوباره به فروش می‌رسد. گاهی برای یک مسابقه که بیش از ۱۰ هزار تماشاگر دارد فقط ۵ هزار بلیت فروخته می‌شود پس چه کسی را متهم می‌کنند. چرا خود باشگاه نمی‌آید و بلیت‌فروشی را تحویل نمی‌گیرد. دستمزد عوامل از بلیت‌فروشی پرداخت می‌شود، هیأت استان که فقط دو ناظر دارد، یک ناظر برای مسائل مالی و بلیت فروشی و ناظر دیگر برای مسابقه است سایر عوامل از تربیت‌بدنی و هیأت فوتبال شهرستان هستند هر کسی هم پولی می‌گیرد رسیدش موجود است ما آنها را تحویل نهادهای نظارتی هم می‌دهیم چرا می‌خواهند رد گم کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.522 seconds.