.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توضيحات وحید حقانیان پیرامون اظهاراتش در مورد معاون اول رئیس جمهور؛
سخنانی که در جمع خصوصی گفتم به معاون اول برخورده/ قصد جسارت نداشتم/ 25 سال با جهانگیری همکار بوده‌ام/ باید مشکلات مردم را حل کنیم
معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری اظهار داشت: مردم زلزله‌زده با مشکلات زیادی مواجه هستند و ما نباید طوری صحبت کنیم که 12 میلیون ساکن مسکن مهر هم دچار مشکل شوند.

شمال نیوز: معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری اظهار داشت: مردم زلزله‌زده با مشکلات زیادی مواجه هستند و ما نباید طوری صحبت کنیم که 12 میلیون ساکن مسکن مهر هم دچار مشکل شوند.

به گزارش شمال نیوز، وحید حقانیان معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری که به منظور بررسی وضعیت زلزله‌زدگان غرب کشور به قصر شیرین و سرپل ذهاب سفر کرده است در گفت‌وگو با فارس درباره اظهاراتی که دیروز از وی در فضای مجازی پخش شد، توضیحاتی ارائه کرد.

حقانیان که هم اکنون در منطقه سر پل ذهاب به سر می‌برد، اظهار داشت: روز گذشته بنده به منظور بررسی وضعیت زلزله‌زدگان در قصر شیرین بودم و در جمع محدودی از جهادگران سخنانی گفتم که علی‌الظاهر به معاون اول محترم رئیس جمهور برخورده در حالی که بنده 25 سال با ایشان همکار بودم و قصد توهین و جسارت نداشتم.

وی با بیان اینکه آن سخنان در یک جمع خصوصی صورت گرفت و قرار بر انتشار آن نبود، اظهار داشت: البته اینها یک واقعیت است که ما نباید مسائل این‌چنینی را سیاسی کنیم.

حقانیان افزود: بخشی از این منطقه از جمله محل مسکن مهر بر روی گسل بوده که بسیاری از خانه‌های بتنی که توسط خود مردم هم ساخته شده کاملا فرو ریخته اما سازه مسکن مهر سالم است.

معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: مردم مشکلات و آلام زیادی دارند که ما باید آنها را کم کنیم نه اینکه طوری صحبت کنیم که 12 میلیون نفر از ساکنان مسکن مهر هم با مشکل مواجه شوند.


دیروز اسحاق جهانگیری در جلسه ستاد مدیریت بحران کشور گفت: وقتی که ساختمانی احداث می‌شود باید از استحکام و ایمنی لازم و استاندارد برخوردار باشد و نباید از کنار این موضوع که ساختمان‌های نوساز دچار آسیب می‌شوند به‌سادگی عبور کنیم.

وی اضافه کرد: در این گونه موارد که ساختمان‌های نوساز و یا بناهایی که مستحکم‌سازی شده‌اند، تخریب می‌شوند، بدین معناست که اشکالاتی وجود دارد و باید پیمانکاران و سازندگان این گونه بناها مورد بازخواست قرار گیرند که چرا موارد ایمنی در احداث ساختمان‌ها رعایت نشده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 آبان 1396
هم حرفهای اولشون درست بوده و هم اصلاح صحبتشون نشون دهنده شعورشونه . امیدوارم ادمهایی از این جنس در جامفه تعدادشون بیشتر از ادمهای پاچه خوار و هزار رنگ بشه
حسین 29 آبان 1396
چرا نراحت و نگران شدید حرف راست را زدی .تا کی باید الکی و آبکی از مسئولین .... حمایت و تعریف و تمجید کنیم
نا شناس 29 آبان 1396
واقعا جای تاسف هست برای ایشان که حرف می زند وبعد می گوید ما همکار بودیم
متولیان 28 آبان 1396
زنده باد حاج وحید حقانیان که مثل یک مرد جلوی دروغهای معاون اول رئیس جمهور ایستاد، خدا قوت سردار
نا شناس 28 آبان 1396
سلام و درود خدا بر مردان حقگو
خدا حفظت کنه حاج وحید حقانیان
روزناه نگار اصلاح طلب 30 آبان 1396
متاسفم برای ادب و فرهنگ چاله میدونی ایشون. آقای جهانگیری از مدیران پاکدست میباشد و از همه مهمتر برادر شهید است.. البته آقای حقانیان متوجه شدن که آقای جهانگیری در جامعه چقدر محبوب میباشد و قصد تخریب ایشان را داشت.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.876 seconds.