.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
يادواره 25 شهيد مسجد امام رضا(ع) نكا برگزار مي‌شود
همزمان با دهه آخر ماه صفر و شب شهادت امام رضا(ع)، يادواره 25 شهيد مسجد امام رضا(ع) نكا با حضور حجت‌الاسلام محمدجواد موحد مسؤول نمایندگی ولی فقیه در حفاظت و امنیت سپاه کشور برگزار مي‌شود.

به گزارش شمال نیوز، یادواره 25 تن از شهدای والامقام مسجد امام رضا(ع) نکا همزمان با شب شهادت این امام بزرگوار، شنبه شب 27 آبان ماه در این مسجد برگزار می‌شود.

همه ما امنیت امروز خود را مدیون ایثار، فداکاری و گذشت قهرمانانی هستیم که از جان خود گذشتند تا اسلام و انقلاب در اوج باشد.

رزمندگان غیور ما در زمان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، جانانه در برابر دشمن ایستادند و با گذشتن از جان و مال خود، استقلال همه‌جانبه را برای ما به ارمغان آورند و تلاش کردند تا وجبی از این خاک مقدس به دست بیگانگان نیفتد.

بر همه ما وظیفه است تا ضمن بیعت مجدد با شهدا، با برگزاری این یادواره‌ها و حضور در این مراسم، از آرمان‌ها و ارزش‌های شهدای عزیز حفاظت و ارزش‌های انقلاب را به نسل جدید منتقل کنیم.

همزمان با ایام دهه آخر ماه صفر و در آستانه هفته بسیج، مسجد امام رضا(ع) نکا میزبان عاشقان در مهمانی شهدا است و یادواره 25 شهید مسجد امام رضا(ع) نکا شنبه 27 آبان ماه، همزمان با نماز مغرب و عشاء در این مسجد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدجواد موحد، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در حفاظت و امنیت سپاه کشور، سخنران این مراسم است.

شهرستان 120 هزارنفری نکا در شرق مازندران بیش از 430 شهید تقدیم انقلاب و 5 شهید مدافع حرم برای دفاع از اهل بیت(ع) در سوریه تقدیم اسلام کرده است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.029 seconds.