.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با شعار دادن کاری انجام نمی‌شود ؛
اسلامی : فضای مازندران همچنان انتخاباتی است!
شمال نیوز : استاندار مازندران با بیان اینکه فضای سیاسی و انتخابات پایان یافت و زمان فعالیت و کار است، افزود: انتخابات در استان تمام شد اما فضا همچنان انتخاباتی است، فراموش نکنید که برنده اصلی انتخابات، مردم و حضور باشکوه آنان در صحنه بوده است.....
اسلامی : فضای مازندران همچنان انتخاباتی است!

شمال نیوز : استاندار مازندران با بیان اینکه فضای سیاسی و انتخابات پایان یافت و زمان فعالیت و کار است، گفت: انتخابات در استان تمام شد اما فضا همچنان انتخاباتی است، فراموش نکنید که برنده اصلی انتخابات، مردم و حضور باشکوه آنان در صحنه بوده است.

به گزارش شمال نیوز ، محمد اسلامی  در دیدار با امام جمعه بهشهر و جمعی از رؤسای این شهرستان اظهار کرد: ملت ما مردمی توانمند و کوشا هستند و ما به‌عنوان مسؤولان و زمامداران دولت باید وسایل توانمندسازی در جهت رشد و سعادت مردم را فراهم سازیم.

 وی با بیان اینکه هدف اصلی ما آبادانی و سرافرازی مردم است، افزود: در حال حاضر شاهد عقب‌ماندگی بسیار زیادی هستیم که این موضوع بسیار تاسف‌ برانگیز و موجب سرشکستگی ماست و برای رهایی از این وضعیت اسف‍بار باید نگرش واحدی به موضوعات داشته باشیم و باید با این نگرش، یک انسجام فکری و رفتاری را در سطح استان پایه گذاری کنیم.

استاندار مازندران با اشاره به عقب‌ماندگی و عدم پیشرفت در مازندران، بیان کرد: عدم انسجام، واگرایی و برخوردهای منطقه‌ای و کشمکش‌های انتصاب استاندار بومی و غیربومی از دلایل اصلی عدم پیشرفت و عقب‌ماندگی بشمار می‌آید.

این مسؤول بابیان اینکه دولت کار علمی کرده نه سیاسی، تصریح کرد: من حزبی و قومی نیستم بلکه سرباز انقلاب هستم و برا ین باورم این دولت با تحلیل اطلاعات علمی را که براساس واقعیت است عرضه می‌کند.

اسلامی اظهار کرد: دولت با انجام تحقیق براساس داده‌ها و اطلاعات واقعی به یک جمع‌بندی و تحلیل علمی دست یافت و به این نتیجه رسید که یکی از دلایل عقب‌ماندگی، انتخاب استاندار بومی است.

وی با بیان اینکه فضای سیاسی و انتخابات پایان یافت و زمان فعالیت و کار است، افزود: انتخابات در استان تمام شد اما فضا همچنان انتخاباتی است، فراموش نکنید که برنده اصلی انتخابات، مردم و حضور باشکوه آنان در صحنه بوده است.

استاندار مازندران تاکید کرد:علت اصلی عدم سرمایه‌گذاری‌ها و نشدن‌ها وجود تنش‌های سیاسی و تنازعات است، یقینا منابع و سرمایه در تمامی استان‌ها وجود دارد.

این مسؤول با اشاره به اینکه دولت در حال حاضر منابعی ندارد، افزود: اینکه چه کسی زمام‌دار این دولت و کشور است تفاوتی ندارد اما باید بدانید که دولت در طی این دو سه سال با اسناد اوراق قرضه کشور را اداره می‌کند.

اسلامی بیان کرد: بر آنیم تا روش‌ها و سیاست‌هایی که مازندران را به این نقطه رساند را خوب شناسایی کنیم و دیگر از این رویه استفاده نکنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مازندران مملو از ضایعات زیست محیطی و اجتماعی هستیم، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین ضایعات اجتماعی بحث بیکاری است و بیکاری ناامیدی را به همراه  دارد که این موضوع با سیاست‌های دولت در تضاد است چرا دولت با کار و تلاش به دنبال افزایش امید به زندگی در بین افراد و در سطح جامعه است.

استاندار مازندران با تاکید بر تشکیل طوفان فکری در استان بیان کرد: همه ما باید با راهبردهای ساده و شدنی برای آبادانی شهر و روستا تلاش کنیم و چهره فقر و محرومیت را از روستاها بزداییم.

این مسؤول با اشاره به اینکه حاشیه‌نشینی و آسیب‌های اجتماعی در قلب روستاهاست، گفت: امیدواریم  با عملکرد درست مسؤولان و پیگیری‌ بر عملکردها امید و توانمندسازی در روستاها رشد یابد و معضلاتی چون جاده‌سازی و آب‌رسانی رفع شود.

اسلامی با اشاره به اینکه با شعار دادن کاری انجام نمی‌شود بلکه باید پای کار آمد، بیان کرد: در حوزه بو‌گردی و صنایع روستاها، کشاورزی و صنعت گردشگری باید تحولاتی اتفاق بیفتد تا شاهد توسعه بازار محصولات استان باشیم.

وی از اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا و درب منازل در سطح استان خبر داد و گفت: تمامی فرمانداران مکلف به اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا و درب منازل و پاک‌سازی محیط شهری خود هستند و با فرماندارانی که در حوزه شهرستانی انباشت زباله داشته باشند برخورد می‌شود.

استاندار مازندران افزود: دنیا از زباله با عنوان طلای کثیف یاد می‌کند اما سهم ما از زباله تنها منظر زشت و نامطبوع است که این مهم همت مسؤولان را می‌طلبد تا از این معضل طیست محیطی رهایی یابیم.

اسلامی به نقش تبلیغات در جذب سرمایه‌گذار اشاره کرد و گفت: برای جذب سرمایه‌گذار و معرفی ظرفیت‌هایی استان همچون مناطق ویژه اقتصادی بندر امیرآباد و نوشهر باید تبلیغات گسترده در اتوبان‌های تهران و استان‌های دیگر انجام شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

قائم شهری 27 آبان 1396
پس دستور دهید بنرهایی که در قائم شهر بنام ستاد انتخاباتی دکتر روحانی قائم شهر برای تبریک به شما نصب شده را جمع آوری کنند تا باور کنیم که حرف و عملتان یکی است .
فرهنگی 27 آبان 1396
دم این استاندار گرم خداحفظت کنه ازدست زیاده خواهان بد اندیش
نا شناس 27 آبان 1396
سلام جناب اقای دکتراسلامی ضمن تبریک این انتصاب وحسن نظرجنابعالی درخصوص سازماندهی وضعیت استان بویژه پسماندوزباله به استحصارمیرساندزباله شهرستان بابل قریب به 20سال است درجنگل زیبای انجیل سی دفن ودپوی میشودمکانی که شیب کامل ان مشرف به روستاهاودرامتدادان رودخانه دائمی ورودبابلرودونهایتادریای خزرتابحال استانداران ومدیران زیادی ازنزدیک بازدید داشتن ودرپی آن قول مساعدت دادن امارفتن ودرتنهایی جمله ایی که برای مامانده اراده ایی برای تغییرنیست استاندارمحترم زباله تمام زندگی این مردم رادرشعاع قرارداده شغل.سلامت.حیات.زندگی.عزت.شرف و.....چاره ایی نماییدوباتدبیردررفع تغییرسایت انجیل سی باشیدبخداصبروتحمل مردم بسرامده است آیاواقعادانش اینکاررانداریم یانمی خواهیم مسلما تاحال که نخواستن امامنتظرمی مانیم به درایت حضرتعالی امیداست نام شمابرای مردم مازندران بابل ومنطقه انجیل سی همیشه جاویدان بماند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.