.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اولین هشدار نمایندگان مجلس به استاندار جدید مازندران ؛
رضیان : «اسلامی » مراقب افراد فرصت طلب باشد
شمال نیوز : این نماینده مجلس با تاکید بر اهمیت فاصله و پرهیز از سیاست‌زدگی، گفت: باید برای بازکردن گره‌های کور صنعت و اقتصاد فکری شود و بخش خصوصی واقعی و دلسوز را وارد میدان کرد.....
رضیان : «اسلامی » مراقب افراد فرصت طلب باشد

شمال نیوز : عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه باید برای بازکردن گره‌های کور صنعت و اقتصاد فکری شود،گفت:ساختار اقتصادی دولت برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی نیازمند اصلاح است.

به گزارش شمال نیوز، عبدالله رضیان در آخرین نشست صحن علنی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با تسلیت اربعین حسینی و ارج نهادن بر حضور پرشور شیعیان در راهیپمایی اربعین، حادثه دلخراش زلزله کرمانشاه را نیز به مردم تسلیت گفت.

نماینده مردم قائم شهر، سیمرغ، سوادکوه، جویبار در مجلس شورای اسلامی اوضاع سیاسی این روزهای منطقه را ملتهب خواند و افزود: دشمنان جمهوری اسلامی ایران به سرکردگی آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان درصدد توطئه جدید قرار گرفته اند،شکست گروه‌های تروریستی در عراق، سوریه و تضعیف عربستان در یمن موجب طراحی توطئه جدید در لبنان شده لذا درایت و هوشیاری تمام ارکان نظام و حفظ وحدت در درون کشور از  ضروریات است.

وی اضافه کرد: رفتار ترامپ و ولیعهد عربستان در گذشته توسط گذشتگان آن‌ها تکرار شده است و نتیجه آن قتل عام مردم عراق، یمن و نابودی زیرساخت‌های آن‌ها است، هرچند پیروزی مردم این کشورها و به رخ کشیدن قدرت و صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران را به دنبال داشته است.

ساختار اقتصادی دولت برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی نیازمند اصلاح است

رضیان با بیان اینکه دشمنان ایران و اسلام باید از گذشته درس بگیرند و دست از رفتارهای جنون‌آمیز خود بردارند، ادامه داد: ساختار اقتصادی دولت و شرکت‌های دولتی برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی نیازمند اصلاح است، ضمن آنکه باید جوانان تحصیل کرده را توجه کرده تا به کمک آن‌ها اقتصاد مقاومتی در کشور جریان گیرد.

اهمیت فاصله و پرهیز از سیاست‌زدگی

وی با تاکید بر اهمیت فاصله و پرهیز از سیاست‌زدگی، گفت: باید برای بازکردن گره‌های کور صنعت و اقتصاد فکری شود و بخش خصوصی واقعی و دلسوز را وارد میدان کرد.

رفتارها باید اصلاح‌گرایانه باشد و نه نابودکننده

نماینده مردم قائم شهر، سیمرغ، سوادکوه، جویبار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جنگ امروز دشمن ایجاد یاس و ناامید و فاسد جلوه دادن مسئولان،اختلاف‌افکنی میان جناح‌ها و مسئولان و مردم است، اظهارکرد: رفتارهای ما باید اصلاح‌گرایانه باشد و نه نابودکننده و به یقین اگر همت خود را بلند کنیم می‌توانیم در  مسیر درست قرار بگیریم و رشد اقتصادی  را رقم بزنیم.

اسلامی مراقب افراد فرصت طلب باشد

وی انتصاب استاندار جدید مازندران را به فال نیک گرفت و افزود: از آقای اسلامی می‌خواهیم استان را خوب بشناسد و مراقب افراد فرصت طلب باشد و افراد دلسوز، مستعد و حامی دولت را در کنار خود قرار دهد.

رضیان ادامه داد: استاندار باید چالش‌های مهم استان را همچون ساماندهی پسماندهای دریای خزر،ساخت و سازهای غیرمجاز، حمایت از کشاورزان به ویژه تولیدکنندگان مرکبات، برنج، ایجاد ظرفیت اشتغال در بخش گردشگری و... با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی رفع کند.

تذکر به وزیر راه درخصوص راه تهران به قائم‌شهر/ضرورت توجه به شرکت البرز مرکزی،نساجی مازندران و قائم‌شهر

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: وزیر راه بارها درخصوص راه تهران به قائم‌شهر تذکر داده‌ایم،اما با وجود آسیب‌های پیرامون آن توجهی صورت نمی‌گیرد،همچنین از وزارتخانه‌های صنعت و اقتصاد درخصوص توجه به شرکت البرز مرکزی و نساجی مازندران و نساجی قائم‌شهر تشکر می‌کنم؛اما مصوبات آن‌ها در این خصوص باید عملی شود لذا از وزرای دو وزارتخانه می‌خواهم شخصا به این سه مجموعه و رفع مشکلات آن‌ها توجه کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سید 25 آبان 1396
درست است . متاسفانه فرصت طلبها برای استاندار جدید دندان تیز کردند . این روزها افرادی که هیچ جایگاهی ندارند در دفتر استاندار به بهانه دید و بازدید و یا ارئه طرح برنامه رفت و آمد دارند . آقای اسلامی باید مراقب باشد و از نفوذ فرصت طلب ها جلوگیری کند .
کارمند استانداری 25 آبان 1396
برخی از منصوبان به نمایندگان مجلس هم در روزهای اخیر با استاندار ملاقات کرده اند و دنبال پست و مقام می گردند . به اعتقاد من آقای رضیان چون دغدغه لازم را در سخنانشان دیدم باید در مجمع نمایندگان این موضوع را مطرح نموده و مانع سواستفاده برخی منصوبان به نمایندگان از آنان شود . این زنگ خطر است .- کارمند استانداری
در پاسخ به سيد وكارمند 25 آبان 1396
استاندار محترم خودشون سابقه وتوانمندي بالاتري نسبت به شمادارندونيازي به رهنمود ودلسوزي شمااقايون ندارند،شما نگران چي هستيد؟درضمن جناب اسلامي به جهت همين امر الان حضوردارندكه در استانداري، به روي همه باز باشد .
پاسخ ها به این نظر
سید 27 آبان 1396
شما احتمالا وکیل مدافع استاندار هستید که اینگونه سخنان کارشناسی و دلسوزانه نماینده ملت را نمی پذیرید . شاید هم خود جنابعالی که در مقام پاسخ برآمدید از فرصت طلبانی باشید که دکتر رضیان هشدار داده است .
كارمند استانداري 25 آبان 1396
جناب دكتر اسلامي بايد بدانندتا پادوها ومعاونين ربيع فلاح در استانداري فعال باشند با مشكلات عديده اي برخورد ميكندچون هنوز به طور غير مستقيم از او خط و ربط ميگيرند.
خلیل 25 آبان 1396
جناب آقای اسلامی، مهره های سوخته و بیسوادی که سابقا در حوزه استانداران قبلی مشغول بوده و اینروزها دارند جولان میدهند هیچ نفعی برای شما ندارند.....آنها امتحان خود را قبلا پس داده و چون سواد آکادمیک ندارند نمیتوانند هیچ کمکی به شما جهت پیشبرد اهداف و منویات رهبری معظم و دولت نمایند...بدانید در صورت دادن فرصت به این افراد تنها باعث میشوید دفترتان به مکان کارچاق کنها تبدیل شود....
حسن 25 آبان 1396
تا به کی باید این سیکل رذیلت ادامه یابد؟؟؟؟
آقای استاندار شما که تحصیلات عالیه و از دانشگاه معتبر دارید چرا بخود زحمت نمیدهید و افراد شاغل در استانداری را پایش نمیکنید؟؟؟؟
پس فرق شما با قبلی چیست؟؟؟؟
چرا جوانان تحصیلکرده در رده دکترا را درنمی یابید؟؟؟؟
چرا کسانیکه دلشان برای مملکت میتپد را پیدا نمیکنید؟؟؟
تابه کی باید نخبگان شاهد آمد و رفت چاپلوسان و بیسوادان ولایت مداران قلابی باشند؟؟؟؟
چرا فریاد رهبری را کسی لبیک نمیگوید؟؟؟؟
مسعود 26 آبان 1396
به فکرخودش نماینده دوربعدخداحافظ بااین ترفندها توبرومردم شهربیکارندچکارکردی حالا هشدارمیدی
علی 26 آبان 1396
نگوخنده ام گرفت
نا شناس 26 آبان 1396
نمایندگان مجلس فقط شعار میدن و حرف میزنن اونم اگه نمایندگان مازندران باشن که دیگه بدتر حرف حرف حرف مثلا سر آمد هم هستن اونم با شام دادنو چهارتا سخنران از تهران دعوت کردن رای جمع میکنن بعدش دیگه هیچی
نا شناس 26 آبان 1396
حمایت حمایت
استاندار عزیز 27 آبان 1396
اقای مهندس اسلامی چرا از افراد شاغل در استانداری و فرمانداری ها رزومه نمی خواهید تا ببیند چه افرادی با چه سواد و البته بدون تجربه ای به جای افراد با تحصیلات و تجربه صرفا با لابی سیاسی نمایندگان مدیر وفرماندار و معاون فرماندار و بخشدار شده اند . چرا حداقل سامانه الکترونیکی ارتباط مستقیم نمی دهید >
نا شناس 27 آبان 1396
مازندران نیاز به خونی جدید دارد.استفاده از مدیران ناتوان و ضعیف نتیجه ای بهتر از وضعیت فعلی ببار نخواهد داشت.مدیران ضعیف در حال رایزنی جهت استمرار تصاحب میز هستند که در این جهت با سو استفاده از لابیهای ملی و استانی استفاده مینمایند.
شایسته گزینی اقای نماینده و استاندار 27 آبان 1396
بنده خدایی از معلمی و بدون حتی یک روز سابقه اداری پس از انتخابات به عنوان معاون فرماندار منصوب شده
اقای استاندار / اقای نماینده باور بفرمایید برخی از مدیران منصوب شده .... حتی نمی توانند یک پیش نویس صحیح از نامه اداری تهیه نمایند .حتی نمی دانند نامه را به کجا ارجاع نمایند. باور بفرمایید . باور بفرمایید .
خادمی از سوادکوه 27 آبان 1396
جتاب اقای رضیان برای شما زحمت نباشه که از کارگران نساجی البرزمرکزی دفاع میکنید سه ماه حقوق نگرفتن کدام ساخت ساز جهاد کشاورری پدر مردم را دراورده مردم بومی الان مشکل پیدا کردن برای ساخت ساز
پاسخ به سيد 27 آبان 1396
شما احتمالا وكيل مدافع نماينده اقاي رضييان هستيد كه اينگونه سخنانشان موجب خرسندي جنابعالي شده ظاهرا از نوادگان ربيع فلاح ميباشيد.
نا شناس 26 آبان 1396
مثل اينكه.رضيان خيلي نونت رو توروغن گذاشته كه سنگش رو به سينه نيزني!!!!!!!!!
نا شناس 26 آبان 1396
جناب رضيان اينكه استاندارجديد رويه ربيع فلاح را ادامه نده و به نمايندگان محترم باج نده ظاهرا مايه نگراني شما شده.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.