.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعمال محدودیت ترافیکی چهار روزه در جاده‌های مازندران
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت ترافیکی از امروز ۲۵ آبان بمدت چهار روز در جاده‌های هراز، چالوس و سوادکوه اعمال می‌شود.

به گزارش شمال نیوز ، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: آمد وشد کامیون وکامیونت در جاده هراز  امروز و در روز‌های ۲۶ و ۲۸ آبان از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ و تردد کمپرسی‌ها نیز از ساعت ۵ صبح ممنوع است.

وی به اعمال محدودیت ترافیکی پلیس راه مازندران فردا در جاده‌های استان اشاره کرد و افزود: آمد وشد همه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ جمعه ۲۶ آبان از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۴ فردا جمعه ۲۶ آبان ماه از کرج به سمت شمال ممنوع است.

سرهنگ قدمی، افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۸ تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی با بیان اینکه در روز یکشنبه ۲۸ آبان مصادف با روز شهادت امام رضا (ع) محدودیت ترافیکی در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود، گفت: آمد وشد وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ از کرج به سمت شمال ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، آمد وشد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: روز یکشنبه ۲۸ آبان رفت و آمد وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ساعت ۲ بامداد روز بعد در جاده هراز از آب اسک تا آمل یک طرفه است.

وی به اعمال محدودیت ترافیکی در جاده سوادکوه اشاره کرد و افزود: آمد وشد همه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۸ آبان از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.