.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار شدیدالحن استاندار کرمانشاه به مدیران
استاندار کرمانشاه گفت: تا فردا(پنجشنبه) باید مشکل اسکان و آب و برق مناطق زلزله زده استان بطور کامل مرتفع شده باشد.

ایسنا: استاندار کرمانشاه گفت: تا فردا(پنجشنبه) باید مشکل اسکان و آب و برق مناطق زلزله زده استان بطور کامل مرتفع شده باشد.

هوشنگ بازوند در نشست ستاد مدیریت بحران استان که عصر امروز(۲۴ آبان) در سرپل ذهاب برگزار شد، با انتقاد از وضعیت توزیع اقلام خصوصا چادر و پتو در مناطق زلزله زده استان، اظهار کرد: با وجود تلاش های زیاد و قابل تقدیری که از سوی هلال احمر در زمینه تامین این اقلام صورت گرفته، اما بیشترین قصور در زمینه کمبود چادر متوجه هلال احمر است.

وی با اشاره به تخریب و خسارت بیش از ۳۰ هزار واحد مسکونی، گفت: بدلیل پس لرزه های شدید مردمی که خانه هایشان نیز آسیبی ندیده حاضر نیستند به خانه هایشان برگردند، لذا باید برای توزیع ۶۰ هزار چادر برنامه ریزی شود.

وی با بیان اینکه مردم از ما چادر و آب و غذا می خواهند که توقع زیادی نیست، خطاب به مسئولین هلال احمر حاضر در جلسه، گفت: مدیرعامل جمعیت هلال احمر عنوان کرده که هیچ کمبودی به‌لحاظ چادر وجود ندارد. اگر کمبودی هست به ما بگویید تا انعکاس دهیم.

وی با بیان اینکه مسئولیت تامین چادر با هلال احمر و وظیفه توزیع با ارتش و سپاه است، گفت: ارتش و سپاه می گویند چادری برای توزیع در اختیارشان نیست. باید فرض بر این گذاشته شود که بین تمام خانوارهای مناطق زلزله زده چادر توزیع شود و بر این اساس چادر مورد نیاز تامین گردد.

بازوند همچنین از برخی بی نظمی ها در توزیع اقلام و کمک ها بین زلزله زدگان انتقاد کرد و گفت: این اقلام باید بگونه ای بین مردم توزیع شود که کرامتشان حفظ گردد.

استاندار کرمانشاه از وضعیت برق مناطق زلزله زده نیز انتقاد کرد و گفت: توقع این بود که امشب برق تمام مناطق وصل می شد. اینکه اکنون ۲۰ درصد برق این مناطق وصل نباشد پذیرفتنی نیست و به وزیر نیرو گزارش خواهم کرد.

وی تاکید کرد که تا فردا برق همه مناطق زلزله زده استان وصل شود.

بازوند تصریح کرد: تا فردا باید موضوع اسکان، برق و آب تمام مناطق زلزله زده حل شود، در غیر اینصورت به رییس جمهور گزارش خواهم کرد.

وی خطاب به مدیران مسئول در زمینه کمک رسانی به زلزله زدگان گفت: اگر امکانات ندارید اعلام کنید تا در اختیارتان قرار بگیرد و اگر هم هست باید کار کنید. اگر هم نمی توانید از مردم عذرخواهی کنید و استعفا دهید.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه عملکرد ما در بحث خدمات رسانی به مناطق زلزله زده رصد می شود، گفت: دشمنان بدنبال ناکارآمد نشان دادن ما و دلسردی مردم هستند که باید با خدمات رسانی سریع و مناسب نشان دهیم دولت با تمام توان بدنبال رفع مشکلات مردم است.

وی گفت: باید هر چه سریعتر کار امدادرسانی و اسکان به تمام برسد و کار اسکان موقت و دائم را آغاز کنیم.

بازوند اظهار کرد: به منظور هماهنگی بهتر مهندس رحیمی معاون امور اقتصادی استانداری در شهرهای ثلاث باباجانی، جوانرود، روانسر و ازگله و مهندس نیک کردار معاون عمرانی استانداری در شهرهای قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب و دالاهو بعنوان نماینده تام الاختیار تعیین شده اند.

وی همچنین از سفر معاون اول رییس جمهور در هفته آینده به استان خبر داد و گفت: تا آن زمان باید همه مشکلات حل شده باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.001 seconds.