.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامگذاری 2 خیابان در ساری و سوسنگرد به نام شهدای مازندران و خوزستان
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: باعث افتخار است که در سوسنگرد خیابانی به نام شهدای مازندران داریم و همچنین در شهرستان ساری هم خیابانی به نام شهدای سوسنگرد نامگذاری شده است.

به گزارش شمال نیوز، سردار عبدالله ملکی صبح امروز در همایش از آزادسازی تا بازسازی سوسنگرد که در سازمان جهاد کشاورزی مازندران برگزار شد، اظهار کرد: دشمن با سه سپاه شمال غرب، منطقه ایلام و منطقه جنوب به ایران حمله کرد  و در سپاه سوم قصد حمله به خوزستان و سوسنگرد را داشت که از این طریق به اهواز دست یابد.

وی ادامه داد: سال 59 سوسنگرد توسط لشکر 9 زره‌ای سقوط کرد اما نیروهای ارتش، سپاه و عشایر خوزستان با محوریت ایمان توانستند سوسنگرد را آزاد کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: سوسنگرد کاملا سقوط نکرده بود و تنها بخشی از آن سقوط کرد که با دلاوری‌های مردان سلحشور جنگیدند  و با فرمان امام که باید سوسنگرد آزاد شود حصر آن شکسته شده است.

این مسؤول با بیان اینکه همیشه از سوسنگرد از آزادسازی تا بازسازی یاد می‌کنیم، گفت: در آن زمان 280 میلیون تومان مردم مازندران کمک مالی کرده بود و در مدت زمان 16 ماه سوسنگرد را بازسازی کردند.

ملکی بیان کرد: باعث افتخار است که در سوسنگرد خیابانی به نام شهدای مازندران داریم و همچنین در شهرستان ساری هم خیابانی به نام شهدای سوسنگرد نامگذاری شده است.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز  ادامه داد: در سوسنگرد مناطقی که در اشغال بعثی‌ها بود آزادسازی و بعد ساخته شد.

حجت‌الاسلام سید مجتبی موسوی افزود: دشمن به دنبال نابودی انقلاب اسلامی است و چون موفق نشده است به دنبال از بین بردن محتوای انقلاب است و باید بداند در هیچ زمینه ای موفق نخواهد شد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.889 seconds.