.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زباله محیط زیست مازندران را به خطر انداخته است
استاندار مازندران خواستار طرح تفکیک زباله از مبداء شد و گفت: زباله محیط زیست و امنیت غذایی استان را به خطر انداخته است.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی صبح چهارشنبه در نشست با فرمانداران استان با بیان این که انتظار سرعت کار و پاسخگویی بیشتر را دارم و اگر ضرورت بر جابجائی باشد به سرعت عمل خواهم کرد، اظهار داشت: فرمانداران با کفایت و اقتدار به وظایف قانونی عمل کنند.

استاندار، تاکید کرد: اصل بر صداقت، اعتماد و امانت است، لیکن با مصادیق سودجوئی و نفوذ و تخلفات در شهرداری ها و دستگاه های اجرایی بدون مماشات برخورد می شود.

استاندار با اشاره به این که زباله محیط زیست و امنیت غذایی مازندران را به خطر انداخته است، افزود: طرح تفکیک زباله از مبدا به طور جدی به اجرا درآید.

اسلامی بر تعامل دستگاه های اجرایی با فرمانداران در مدیریت حوزه های مختلف تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: نهضت همگانی پاکسازی و ساماندهی زباله ایجاد شود.

مقام عالی دولت در مازندران، بر مقابله جدی با ساخت و سازهای غیر مجاز و تعرض به اراضی باغی، زراعی و ملی در استان تاکید نمود و گفت: متاسفانه مناظر شهری بویژه ورودی های شهرها مملو از ساخت و سازهای نازیباست و آبگرفتگی در شهر قابل پذیرش نیست و معابر باید اصلاح شود.

وی با بیان این که به دلیل خصوصی سازی نامناسب واحدهای تولیدی به شدت آسیب دیده اند، تصریح نمود: باید بدنبال منافع مشترک و برند سازی باشیم و کارآمد سازی مالکیت واحدهای تولیدی استان را به جد دنبال کنیم.

استاندار با اشاره به این که توسعه باید بر اساس اقتضائات استان صورت گیرد، ابراز کرد: کیفیت نان استان در خبازی ها باید ارتقا یابد و این مهم در سایه نظارت، جدیت و پیگیری محقق می شود.

وی بر ساماندهی حمل و نقل مازندران تاکید کرد و گفت: تصادفات و تلفات ناشی از آن در استان بالاست و باید معاینه فنی اتومبیل و کنترل و نظارت بر وسائط نقلیه عمومی جدی تر دنبال شود.

استاندار بر استفاده درست از ظرفیت ۳ فرودگاه استان در حمل و نقل و اقتصاد مازندران تاکید کرد و یاد آور شد: ساخت راه آهن منطقه خزر بسیار به اقتصاد استان کمک خواهد کرد.

مقام عالی دولت در استان با بیان این که گردشگری در مازندران باید صحیح مدیریت شود تا عواید اقتصادی آن بر سر سفره مردم بیاید، ابراز کرد: باید با ایجاد واحدهای تورگردانی به صورت متمرکز گردشگران را به استان آورد و برخی زیرساخت ها و امکانات این بخش از جمله رستوران های بین راهی باید ساماندهی شود.

استاندار، تاکید کرد: آزاد سازی حریم ۶۰ متری سواحل به طور مجدانه پیگیری و حریم دریا و رودخانه ها مدیریت شود تا ساخت و سازهای غیر مجاز در این حرائم صورت نگیرد.

اسلامی با بیان این که باید با مردم مدارا و با عطوفت رفتار نمود و با متخلفین و دست اندازان به حقوق مردم قاطعانه برخورد شود، تصریح کرد: باید با وحدت و بدور از حاشیه و شتابزدگی و طبق قانون به وظایف، ماموریت ها و برنامه ها جامه عمل پوشاند.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به این که در ۴ سال گذشته رجوع سرمایه گذاران به استان خوب بوده است، گفت: باید سرمایه گذاری را در مسیر اجرا قرار داد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.